لباس های اسمارت کژوال را با ساعت مناسب ست کنید

طلا و جواهر اقتصاد 100: پیدا کردن ساعت مناسب برای مطابقت با لباس های غیر رسمی شما می توان کمی ماجراجویی باشد.

لباس های اسمارت کژوال را با ساعت مناسب ست کنید

استایل اسمارت کژوال در مورد تعادل است. تصور کنید یک پیراهن مجلسی با شلوار جین تیره می پوشید، نوبت ساعت که می رسد، دقیقا این همان چیزی است که تعادل را برقرار می کند. اینجاست که ساعت های مسابقه ای و ساعت های خلبانی وارد عمل می شوند.

ساعت های مسابقه ای، با حال و هوای اسپرت و طراحی اغلب جسورانه شان، می توانند شخصیتی را به لباس های غیر رسمی و کژوال شما اضافه کنند. این سبک ساعت ها مانند دوست سرگرم کننده ای است که مهمانی را زنده نگه می دارد.

از سوی دیگر، ساعت های خلبانی حال و هوایی قدیم را به استایل شما می افزاید. آنها با صفحه های بزرگ و طراحی اغلب مینیمال خود، گاه به گاه اشاره به ظاهر و فضا جذاب قدیم میکند. بنابراین وقتی که استایل اسمارت کژوال دارید، به یاد داشته باشید ساعتی انتخاب کنید که تعادل داشته باشد.

بدانید چه زمانی قوانین را زیر پا بگذارید

سبک فقط پیروی از دستورالعمل و نکات نیست، در واقع در مورد بیان شخصیت و سلیقه منحصر به فرد شماست و گاهی اوقات این به معنایی زیر پا گذاشتن قوانین است. بنابراین چه زمانی می توان قوانین را زیر پا گذاشت؟ پاسخ ساده است تا زمانی که به نظر شما مناسب است.

شاید شما عاشق ست کردن ساعت با کت و شلوار رسمی باشید و یا شما از ترکیب کردن ساعتتان با رنگ های متفاوت لذت می برید. اگر به نظر شما معتبر است و آنرا با اطمینان می پوشید انتخاب درستی است. و این را بدانید که شکستن قوانین اشکالی ندارد به هر حال در دنیای استایل، بزرگترین قانون این است که هیچ قانونی وجود ندارد.

خوش استایل بودن با انواع ساعت ها 

اگر تا به اینجا مطلب با ما همراه بودید باعث افتخار ماست که توانستیم شما را راجب ساعت ها و استایل کمی آگاه کنیم. در ادامه چند برند ساعت که می توانید با استایل تان ست کنید را معرفی می کنیم.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما