استفاده از گوشواره از چه زمانی در بین خانم ها دیده شد؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: قبل از این که به سراغ معرفی زیباترین گوشواره‌های جواهر برویم، بد نیست نگاهی به تاریخچه آن داشته باشیم. منشاء گوشواره ها را ما از زمان مصر باستان بیش از 6000 سال پیش می یابیم.

استفاده از گوشواره از چه زمانی در بین خانم ها دیده شد؟

 در آن زمان گوشواره ها طرح های ساده ای داشتند که مانند مدل های امروزی از گوش ها عبور می کردند و برای جلب نگاه ها و برانگیختن علاقه به کار می رفتند. گوشواره ‌ها همراه با گردنبند و شانه قدیمی ‌ترین و کم ‌تکامل ‌ترین اشیایی هستند که از دوران پارینه سنگی مورد استفاده قرار گرفته ‌اند و تغییرات چندانی تا به امروز برای خود به همراه نداشته اند.

اولین گوشواره های ثبت شده در تاریخ با سنگ کارنلیان یا عقیق قرمز ساخته شد و خواص آن را در درمان معده درد دانستند. بنابراین، یک شی از تزئین بدن، درمان مشابه با طب بدوی و جادو در آن زمان دریافت می کرد. در دوران باستان، گوشواره به طور گسترده ای در بین مردان و زنان استفاده می شد، همانطور که اکنون در قرن 21 نیز این موضوع بسیار به چشم می خورد. در واقع گوشواره به عنوان وسیله ای زینتی معرفی می شد که هم مردان و هم زنان آن را می پوشیدند. برای زنده ها و مردگان، در همه زمان ها و فرهنگ ها با هدف بسیار متنوع گوشواره های خاصی ساخته می شد.

معرفی زیباترین مدل های گوشواره جواهر زنانه

یکی از اکسسوری های مهم امسال، گوشواره هایی با طرح مختلف هستند. گوشواره ها جواهری مناسب برای پوشش روزانه بوده و جلوه خاصی به ظاهر شما می دهند. آنها ظرافت استایل را تکمیل می کنند و می توانند در هر مناسبتی پوشیده شوند. شکل ها، اندازه ها، رنگ ها و مواد مختلفی که با آن ها ساخته شده اند، انتخاب گوشواره را واقعا مهم می کنند. گوشواره ها همچنین راهی برای بیان تمام خلاقیت شما از طریق سبک و مد هستند. از برجسته ترین مدل هایی که می توانند ستاره استایل شما شوند تا مینیمالیست ترین و ظریف ترین آن ها که بدون شلوغ کردن استایل، به ظاهر شما شخصیت می بخشند.

 


 



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما