این مدل گوشواره ها ترند سال است

طلا و جواهر اقتصاد 100: دنیای مد آنچنان در حال تغییر است که طراحان آن نمی‌توانند در فصل کالکشنی طراحی کنند تا شامل طرح‌های جدیدی باشد که قبلا آن‌ها را ندیده‌اید.

این مدل گوشواره ها ترند سال است

ترکیب گوشواره آویز و میخی

پس با ترکیب هوشمندانه طرح‌های موجود استایل جدیدی می‌سازند. هوشمندانه به این دلیل که با ترکیب سبک‌های متفاوت، گوشواره سلیقه‌های متفاوت را به خود جلب می‌کنند. کنار هم قرار دادن گوشواره میخی و آویز از آن دسته پیشنهاداتی است که طرفداران هر دوی این مدل‌ها را متقاعد می‌کند که این دو مدل گوشواره را در کنار هم استفاده کنند. در نتیجه، در عین حالی که از سلیقه و سبک همیشگی خود پیروی می‌کنند بتوانند استایل جدیدی را هم تجربه کنند.

ترکیب گوشواره های آویز

گوشواره‌های آویز از دسته گوشواره‌هایی هستند که تنوع فراوانی دارند. اگر به سراغ خرید گوشواره نقره باشید حتما تنوع زیاد این مدل توجه شما را نیز به خود جلب کرده است. طرح‌هایی نظیر زنجیر ساده، آویز مروارید یا سنگ، گوشواره تمام سنگ آویز و… تعدادی از طرح‌های گوشواره آویز هستند.

حال تصور کنید دو مدل متفاوت از این گوشواره‌ها را در کنار یکدیگر قرار بدهید. ترکیبی جذاب از دو مدل ساده در کنار یکدیگر که تعداد آن‌ها باعث می‌شود سادگی‌شان کمتر به چشم بیاید. ترکیب یک مدل فانتزی با زنجیر ساده یا حتی زنجیر با آویز سنگ از زیباترین و جدیدترین‌ مدل های گوشواره ‌است. اما حواستان را جمع کنید که هیچ گاه دو مدل فانتزی با طرح‌های شلوغ را در کنار یکدیگر قرار ندهید.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما