ترفندهایی برای تشخیص ساعت مچی اصل از فیک

طلا و جواهر اقتصاد 100: روش های تشخیص اصل از تقلبی به شما این امکان را می دهد ‌که ساعت اورجینال را از فیک به راحتی تشخیص دهید.

ترفندهایی برای تشخیص ساعت مچی اصل از فیک

چنانچه می خواهید یک ساعت اورجینال و مارک دار بخرید به نکات زیر دقت نمایید، تا سودجویان نتوانند به شما نوع فیک را به عنوان مدل اورجینال تحویل دهند.

در حال حاضر خرید یک ساعت اورجینال، زیبایی عمده در تیپ و استایل هر شخص ایجاد می ‌کند. در این حین سودجویان به بازار کار وارد شده و با ارائه ساعت های مچی فیک، کار را برای طرفداران و خریداران ساعت اورجینال دشوار کرده اند.

قیمت ساعت مچی اصل

شماره سریال موجود در ساعت اصل

گارانتی بین المللی

تفاوت وزن و صدای تقلبی و اصل

ساعت مچی اورجینال حتی در کشور های تولید کننده همان محصول هم، از نرخ ویژه و چشمگیری برخوردار است. در این صورت چنانچه فروشنده ای ساعت اورجینال را با قیمت به صرفه و ارزانی عرضه کرد، در فیک بودن آن تردید نداشته باشید.

دلیل بالا بودن قیمت ساعت های مارک دار هم، بکارگیری از با کیفیت ترین متریال به همراه صرف زیاد زمان جهت، طرح ریزی ویژه و جذابیت ساعت می باشد ‌‌‌که سبب شده نرخ ساعت در قیاس با ظرافت و مدت زمان بکارگیری از آن کاملا طبیعی باشد.

کلیه ساعت های اورجینال حاوی یک شناسه یا شماره سریال تولید می باشند ‌که معمولا به عنوان شناسنامه آن محصول به حساب می آید. حین خرید این محصول در گام اول بایستی شناسه آن را پیدا کنید.

شناسه یا شماره سریال ساعت های مچی اورجینال معمولا در پشت صفحه های ساعت درج شده است. پس از اینکه این شناسه را در ساعت مورد نظر پیدا کردید، وارد سایت های موثق خارجی که در این زمینه فعالیت دارند شوید و شناسه مورد نظر را وارد کنید.

عکس،خصوصیات و مشخصات آن را مشاهده کنید و با ساعتی ‌که می خواهید خریداری نمایید تطبیق دهید. اگر ساعت مورد نظر را در این سایت های معتبر پیدا نکردید این مسئله می تواند بزرگترین علامت فیک بودن آن محصول باشد. کلیه ساعت های اورجینال حاوی یک کارت گارانتی بین المللی می باشند.

بدین مفهوم که شما می توانید در سایر کشور ها از خدمات پس از فروش آن به مدت دست کم دو سال استفاده کنید. چنانچه هر ساعت مچی فاقد این کارت گارانتی باشد، اورجینال و اصل نبوده و بایستی آن را در میان ساعت های فیک، دسته بندی کرد.

یکی از مورد هایی که در خرید ساعت مچی، تشخیص ساعت اصل از فیک بایستی به آن توجه شود، تفاوت وزن و صدای آن است. احتمالا راحت ترین روش جهت تشخیص ساعت مچی اورجینال از فیک همین موضوع باشد.

موسسات و تولید کننده های برند ساعت سازی، از مناسب ترین متریال های مقاوم و مرغوب نظیر طلا، پلاتین، فولاد های زنگ نزن، چرم اصل، تیتانیوم و شیشه مستحکم جهت تولید ساعت استفاده میکنند.

این متریال ها علاوه بر اینکه سبب بالا رفتن قیمت محصول می شوند اما از طرفی، صدای تیک تاک ساعت را هم برطرف می کنند. مورد دیگری که بایستی حتما در زمان خرید به آن توجه کنید این است که ساعت اورجینال در قیاس با فیک دارای وزن بیشتری است.

سطح کیفیت حکاکی حروف ساعت

بسته بندی ساعت

در ساعت مچی اصل، حروف درج شده بر روی آن همانند مارک ساعت، شناسه ساعت و حتی اعداد، حاوی زیبایی و ظرافت منحصر به فرد و بالایی می باشد، بدین جهت هر نوع تغییر ضخامت حروف، خوانا نبودن یا فرورفتگی و بیرون رفتگی نمایانگر فیک بودن ساعت می باشد.

از جمله اختلاف های میان ساعت اورجینال نسبت به ساعت فیک، در نوع بسته بندی آن می باشد.‌ بسته بندی ساعت های مچی اورجینال مارک دار از مواد با کیفیت تولید شده و علامت آن و برند موسسه، روی جعبه درج شده است.

در داخل بسته بندی هم دفترچه راهنمای آن، کارت گارانتی و ‌کارت برند یا موسسه واقع شده است. کلیه موارد ذکر شده می تواند به شما در انتخاب یک ساعت مچی اصل کمک بسزایی نمایید.

در مجموعه ی با سابقه و معتبر سورن گالری میتوانید بهترین و مناسب ترین ساعت های مچی   شیک و اصل  را پیدا کنید.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما