راهنمای خرید ساعت مچی مردانه برند و ارزان

طلا و جواهر اقتصاد 100: خرید ساعت مچی امروزه یک تجربه سر گرم کننده تبدیل شده است.

راهنمای خرید ساعت مچی مردانه برند و ارزان

 به طور معمول در راهنمای خرید ساعت مچی مردانه برند و ارزان،  بایستی به نکات مهمی توجه کنید تا ساعت خریداری شده ماندگاری زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. این نکات شامل موارد زیر است:

در حین خریداری ساعت مچی بایستی این نکته را مدنظر قرار دهید که قابلیت مقاومت در آب تا عمق زیاد را داشته باشد.

جنس شیشه بکار برده شده در ساعت مچی بایستی در مقابل ضربه های عادی مستحکم باشد تا کوچکترین ضربه، سبب شکسته شدن آن نشود.

یک دیگر از مواردی که باید در هنگام خرید ساعت به آن توجه کنید، بند ساعت است. بند ساعت بسته به نوع آن باید بالاترین کیفیت را داشته باشد.

در مجموع اگر بخواهیم در خصوص خرید ساعت مچی مطالبی ارائه دهیم و یا اینکه انواع آن را به شما معرفی نماییم، می توان به ۳ نوع ساعت مردانه دیجیتال، آنالوگ و ساعت دیجیتال آنالوگ اشاره کرد.

ساعت عقربه ای مردانه یا آنالوگ این مدل معمولا برای مهمانی ها و مجالس رسمی، قرار ملاقات ها یا مناسبت های خاص مطلوب می باشند. عقربه ها و دقیقه های آن معمولا با شماره های یونانی نشان داده می شود.

ساعت دیجیتال این نوع از ساعت ها معمولا رسمی نیستند و معلومات آن به شکل اعداد بوده که در صفحه نمایش LCD یا LED  به نمایش گذاشته می شود. ساعت آنالوگ، دیجیتال این ساعت ها معمولا به شکل تلفیقی یافت می شوند ‌‌که، برای مهمانی های رسمی مورد استفاده قرار نمیگیرند.

چه چیزی در خرید ساعت مردانه اهمیت دارد

ساعت مچی مردانه با چه اصولی تعیین می شود؟ آیا می توانید تنها یک مدل ساعت داشته باشید و در هر شرایط و با هر تیپی آن را بکار ببرید؟ ساعت ها به چه میزان در تیپ شما اثر می گذارند. برای یافتن جواب این سوالات مطالعه نمودن این راهنمای خرید ساعت مچی مردانه پیش از خرید، می تواند برای شما کمک کننده و راهنمای بسزایی باشد.

چند ساعت مچی برای شما کافیست؟

پاسخ به این پرسش در آغاز به سلیقه شخص باز می گردد ولی اگر دوست دارید صرفه جویانه تر رفتار کنید و یک محصول را برای تیپ های متنوع استفاده ‌کنید بایستی به این نکات به خوبی توجه کنید: مدل های بسیار کمی از ساعت های مچی در بازار یافت میشوند که، میتوان از آنها برای تیپ های متنوع یا مراسمات مختلف استفاده کرد.

شما دست کم مطابق کمد لباس هایتان، حداقل به دو نوع ساعت مچی احتیاج دارید. ساعت های دارای بند فلزی در قیاس با بند چرمی، خیلی راحت با انواع لباس هماهنگ می شود ولی دسته چرمی معمولا جذاب تر، شیک تر و رسمی تر می باشد.

رنگ همه فلزات استفاده شده در زیورآلات یا اکسسوری شما همانند قلاب کمربند، گردنبند، عینک آفتابی، ساعت و… بایستی با همدیگر ست باشند. رنگ حلقه ازدواج شما نیز از این مسئله مستثنی نیست.

اگر ساعتی با دسته چرمی انتخاب می ‌کنید رنگ آن بایستی، با رنگ همه ی چرم های استفاده شده در لباس و تیپ شما ست باشد. هر چه میزان رنگ حاشیه صفحه ساعت، عقربه ها، اعداد موجود در ساعت روشن تر و شلوغ تر باشد، ساعت مچی مردانه شما معمولا غیر رسمی به حساب می آید.

بایستی به این نکته توجه کنید که، معمولا برای شما چند ساعت مچی کافی است. آیا دوست دارید پول خود را فقط صرف تهیه یک ساعت کنید؟ در این صورت شما فقط به یک ساعت احتیاج دارید که حداکثر کارایی را برای استایل شما داشته باشد.

در پی ساعت های پر زرق و برق نباشید بلکه، یک ساعت معمولی انتخاب کنید. اما اگر دوست دارید ساعت های زیاد و بیشتر از یک عدد داشته باشید، دست شما در این جور مواقع، معمولا بازتر است.

دست ‌کم یک ساعت رسمی و زیبا را برای تیپ مردانه کاری خود تعیین نمایید و یک ساعت مچی اسپرت جذاب و ویژه برای تیپ روزانه خود انتخاب و آن را خریداری نمایید. توجه داشته باشید که، یک ساعت بند چرم مردانه که رنگ آن مشکی است را نمی توان با کفش و کمربند با چرم قهوه ای هماهنگ و ست کرد و یا بالعکس.

هرچند که در حال حاضر خیلی از ساعت های مردانه را نوعی طراحی کرده اند که، بند آن را به راحتی می توان عوض کرد. و در این مواقع می توان مطابق تیپ خودتان، رنگ دسته ساعت را نیز تغییر داد و ست کرد.

بند چرمی یا بند فلزی ؟

ساعت بند فلزی مردانه این امتیاز را دارند که با استایل شما به خوبی هماهنگ می شوند. هرچند که فلزات استفاده شده در اکسسوری های مردانه بایستی همواره با هم هماهنگ باشند ولی معمولا آقایان، زیورآلات فلزی کمتری را به کار می برند. 



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما