افزایش بی سابقه قیمت ها در بازار طلا

طلا و جواهر اقتصاد 100: رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطر نشان ساخت علیرغم افزایش قیمت ها هیچ گونه التهابی در بازار وجود ندارد و مردم تمایلی به خرید طلا و سکه ندارند زیرا از ثبات قیمت ها مطمئن نیستند .

افزایش بی سابقه قیمت ها در بازار طلا

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران  گفت: در معاملات امروز قیمت هر اونس طلا به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی 2721 دلار ثابت ماند اما در ایران به دلیل نوسانات نرخ ارز،افزایش اونس جهانی و تنش های سیاسی اقتصادی در سطح خاور میانه باعث شد که از روزهای گذشته شاهد افزایش قیمت طلا و سکه باشیم.

وی خاطر نشان ساخت علیرغم افزایش قیمت ها هیچ گونه التهابی در بازار وجود ندارد و مردم تمایلی به خرید طلا و سکه ندارند زیرا از ثبات قیمت ها مطمئن نیستند و حتی رکود هم وجود دارد.

بذرافشان ابراز امیدواری کرد در روزهای آینده شاهد ثبات قیمت ها باشیم و نوسانات به حداقل برسد تا مردم به راحتی بتوانند مبادلات خود را انجام دهند.

وی حباب سکه را 12 میلیون و 550 هزار تومان اعلام کرد.

در بازار ایران امروز قیمت سکه طرح جدید با یک میلیون و 200هزار تومان افزایش،قیمت سکه طرح قدیم با 300 هزار تومان افزایش ، قیمت نیم سکه با 600 هزار تومان افزایش و قیمت ربع سکه با 500هزار تومان افزایش، قیمت سکه های بانک مرکزی با 400 هزار تومان افزایش ، هر گرم طلای 18عیار نیز با 48 هزار تومان افزایش نسبت به عصر روز گذشته داد و ستد می شود.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما