دستبند ساعت چیست و بهتر است چه جنسی داشته باشد؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: اکثر ساعت های زنانه حاوی دستبندهای فلزی از نوع طلا و سرامیک می باشند، هرچند ساعت های زنانه با بند چرمی هم وجود دارد.

دستبند ساعت چیست و بهتر است چه جنسی داشته باشد؟

اکثر بند های چرمی از فرم فانتزی برخوردار بوده و بیشتر جوان ها آن را بکار می برند. چنانچه برای مهمانی به دنبال یک ساعت مناسب هستید بهترین گزینه برای شما، ساعت با دستبند فلزی است اما برای بکارگیری روزانه یا برخی امور ورزشی ساعت هایی با بند چرمی می تواند انتخابی عالی باشد.

چه رنگی انتخاب شود؟

بانوان بیشتر از آقایان به رنگ ساعت اهمیت می دهند ولی بانوان بایستی چندین مسئله حائز اهمیت را در انتخاب رنگ ساعت خود مورد توجه قرار دهند. رنگ سفید، مشکی و قهوه ای ۳ رنگ محبوب در ساعت های زنانه می باشد.

بکارگیری از رنگ سفید برای بانوان با پوست شفاف و صاف پیشنهاد می شود. بکارگیری از رنگ سیاه و تیره هم برای بانوانی که دارای پوستی تیره هستند مناسب است‌ و با این وجود هر دو دسته از بانوان علاقه بیشتری به استفاده از رنگ های تیره از خود نشان میدهند.

سایر رنگ ها مانند قرمز، آبی و .. جز رنگ های فانتزی می باشند و برای نوجوان ها می تواند بهترین انتخاب باشد.ولی نمی توان از این رنگ ساعت برای، مهمانی ها یا امور روزانه مخصوصا در ادارات و یا ارگان های دولتی استفاده کرد.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما