معرفی 2 عطر با رایحه پرتقالی برای روزهای خنک پاییز

طلا و جواهر اقتصاد 100: اگر به دنبال رایحه‌ای فانتزی و درعین‌حال منحصربه‌فرد هستید، عطر نیشانه ولونگ چا انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

معرفی 2 عطر با رایحه پرتقالی برای روزهای خنک پاییز

نیشانه ولونگ چا (Nishane Wulong Cha)

این عطر یونیسکس با توجه‌به بوی ماندگاری که دارد یکی از پرفروش‌ترین عطرهای نیشان است و محبوبیت بالایی دارد. این ادکلن زنانه (مردانه) ترکیبی از مرکبات تازه و سبز است که تعبیری منحصربه‌فرد از رایحه چای اولانگ به ارمغان می‌آورد. خاصیت نشاط بخشی چای اولانگ این عطر را منحصربه‌فرد کرده است، البته که رایحه چای غالب نیست و به‌خوبی با نت‌های دیگر ترکیب شده است.

نت‌های مرکباتی ماندارین، ترنج و پرتقال احساس درخشانی ایجاد می‌کنند. رایحه شیرین و خنک این عطر از ترکیب نت‌های ترنج، پرتقال، لیتسه، ماندارین، چای اولانگ، جوز هندی، مشک و انجیر به وجود آمده است. این عطر با بوی پرتقال و حس خنک برای استفاده روزانه در بهار و تابستان مناسب است.

 2. لاگوست لهوم (Lacoste L’Homme)

عطر لاگوست لاهوم رایحه‌ای چوبی – ادویه‌ای دارد. اسپری این ادکلن مردانه با رایحه پرتقال، نسیمی ملایم، شیرین، تازه و خامه‌ای به منصه ظهور می‌رسد. این عطر حاوی نت‌هایی مانند پرتقال ماندارین، به، ریواس، بادام، زنجبیل، یاس، فلفل، چوب، کهربا و وانیل است. نت‌های موجود در عطر لاگوست لهوم هماهنگی بسیار خوبی با یکدیگر دارند و شیرینی آن اغراق شده نیست و در همه‌جا پخش می‌شود. رایحه میوه‌ای در عطر لاگوست لهوم غالب است و سبب شیرین‌شدن نت‌های ادویه‌ای می‌شود. به لطف روان بودن عطر، به‌راحتی با پوست ترکیب می‌شود. این ادکلن با بوی پرتقال ماندگاری متوسط دارد و ممکن است لازم باشد چندین بار در طول روز آن را تمدید کنید. و برای استفاده در فصول بهار و تابستان و استفاده روزمره ایده‌آل است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما