زیباترین جواهرات مروارید برای خانم های مد روز

طلا و جواهر اقتصاد 100: جواهراتی که با استفاده از مروارید ساخته می شوند بسیار گرانبها هستند و قیمت بالایی دارند.

زیباترین جواهرات مروارید برای خانم های مد روز

 انواع زیوراآلاتی که می توان با مروارید ساخت شامل ست و نیم ست مروارید، آویز مروارید جواهر ، انگشتر و دستبند مروارید و گوشواره مروارید جواهر است. 

1.آویز مروارید جواهر

یکی از شیک ترین و لاکچری ترین زیورآلات و اکسسوری های مورد علاقه خانم ها آویز مروارید جواهر است. این محصول زینتی از دوره کلاسیک تا به امروزه یکی از مهم ترین جواهرات کلکسیون افراد خاص بوده است. با وجود طرح ها و مدل های متنوعی از آویز مروارید جواهر می توان به راحتی آن ها را با استایل های رسمی تا اسپورت ست کرد؛ بنابراین هنگام خرید این محصولات باید به ویژگی های آناتومی آویز، طرح و نوع چینش قطعات تراش برلیان توجه کنید. شکل‌ های بسیار متنوعی از ترکیب مروارید، طلا و سنگ‌ های قیمتی در ساخت آویز مروارید جواهر به کار رفته است؛ به همین دلیل انتخاب آن ها بسیار پیچیده و وسوسه برانگیز می باشد. مروارید یک متریال بسیار خاص و گرانبها و کمیابی است که در طبیعت نمونه آن بسیار کم است.

 2.انگشتر مروارید جواهر

اگر به دنبال انگشتر زنانه پر جلوه و شکیلی هستید به شما خرید انگشتر مروارید جواهر را توصیه می کنیم. مروارید یکی از جواهرات کمیاب و گران قیمت بوده و دارای آناتومی خاص و رنگ بندی متنوعی است؛ به همین دلیل بسیاری از افراد در هنگام خرید آن دچار تردید و سردرگمی می شوند.

به لحاظ ابعاد و رنگ بندی دانه های مروارید، انگشتر مروارید جواهر زنانه یک انتخاب بی نظیر و هدیه ای رمانتیک و خاص برای مناسبت های مهم است. وزن ظاهری این زیورآلات براساس هارمونی و فضاسازی تراش برلیان و محل قرارگیری مروارید و طراحی خاص طلا می باشد. انگشتر مروارید جواهر طوری طراحی شده که به نظر می رسد تمام عناصر آن سعی دارند دانه مروارید را در آغوش بگیرند. با توجه به این موضوع می توان گفت استفاده از انگشتر مروارید جواهر به فرد حس ارزشمند بودن و خاص بودن می دهد.

3.گوشواره مروارید جواهر

محبوب ترین نوع گوشواره در بین زیورآلات زنانه گوشواره مروارید جواهر است که از دانه منحصربفرد مروارید با تنوع طراحی بالا ساخته می شود. انواع گوشواره مروارید زنانه قابل استفاده در موقعیت های ساده و صمیم و مهمانی های رسمی هستند. گوشواره مروارید جواهر جلوه بسیار متفاوتی داشته و پوشیدن آن استایل خاصی را به بانوان می دهد.

گوشواره مروارید جواهر یکی از زیورآلات محبوب و جوان پسند است که می توان به طور دائم از آن استفاده کرد. همچنین می توان این گوشواره را در مهمانی های خاص و رسمی نیز پوشید. طیفهای رنگی روشن و گرم مروارید در ترکیب با طلای زرد و رزگلد به‌ کار گرفته‌ شده می تواند احساس رمانتیک بیشتری را تداعی کند.

طراحی که در گوشواره مروارید جواهر به کار رفته می تواند بر ویژگی های احساسی تاثیر خاصی بگذارد. همچنین این گوشواره ها طراحی غیرمتقارنی دارند و در مدل های ظریف و کوچک طرح های ساده تر و میخی گوشواره مروارید رمانتیک تر جلوه می کنند.

گوشواره مروارید جواهر ویژگی های بصری بسیاری دارد؛ بنابراین با پوشیدن آن ها صورت و گردن به شکل کشیده تری جلوه می کنند که احساس نجابت، وقار و شکوه بسیاری را به وجود می آورد. 

4.نیم ست مروارید جواهر

از گذشته تا به امروز نیم‌ست های مرواریدی در دسته جواهرات و زیورآلات محبوب بین بانوان و دختران در سنین مختلف بوده اند. یکی از جذابیت ها و مزایای خرید نیم ست مروارید جواهر سادگی و قیمت آن ها نسبت به سرویس کامل مروارید است که معمولا شامل گردنبند و گوشواره، آویز و گوشواره، دستبند و انگشتر یا آویز و گوشواره می باشد.

زنجیر نیم ست مروارید جواهر کاملا متناسب با آویز ظریف و ساده بوده که سبب وزن بسیار کم و مناسب این جواهر شده است. زیورآلات مرواریدی هیچ وقت از مد نمی افتند و محدودیت سنی در پوشیدن آن ها وجود ندارد. می توان این نیم ست ها را در مجالس دورهمی دوستانه و یا مراسم های رسمی و تشریفاتی یا حتی در طی روز استفاده کرد. با پوشیدن این نیم ست زیبایی استایل چندین برابر می شود؛ زیرا در ساخت این جواهر فقط مروارید به کار رفته است.

نیم ست مروارید جواهر شامل یک زنجیر آویز کوچک از مروارید و دو گوشواره میخی است که قفل آن ها پشت گوش قرار می گیرد. قیمت نیم ست مروارید جواهر به عوامل مختلفی بستگی دارد که می توان به تعداد برلیان، نوع مروارید، رنگ و شکل آن ها اشاره کرد. 



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما