این الماس سمبل عشق، تعهد و وفاداری است

طلا و جواهر اقتصاد 100: چرا باید تراش الماس مارکیز را انتخاب کنیم؟

این الماس سمبل عشق، تعهد و وفاداری است

حال باید به این نکته پرداخت که چرا بسیاری از افراد که در زمینه جواهرات خبره بوده و از طرفداران الماس و سنگ های قیمتی با تراش زیبا هستند، الماس تراش مارکیز را انتخاب می کنند. اولین موردی که برای انتخاب این تراش در نظر گرفته می شود، شکل منحصر به فرد و شیک آن است.

این الماس بسیار ظریف تراش می خورد و ظاهر آن با دیگر انواع متفاوت است. به همین دلیل است که معمولا شیک پسندان و افرادی که نیاز دارند طرحی خاص برای جواهرات خود داشته باشند، این الماس را خریداری می کنند. عموما این الماس برای حلقه های نامزدی و انگشتر استفاده می شود.

حداکثر درخشش و زیبایی رنگ های این الماس باعث می شود که انگشتر ازدواج، مهم ترین جواهرات برای زندگی را به بهترین شکل ممکن نشان دهد. هم چنین اگر دوست دار طرح های قدیمی هستید تراش الماس مارکیز می تواند بهترین انتخاب باشد. قدمت بالای این تراش و تغییر بسیار کمی که در طول تاریخ برای شکل ظاهری آن ایجاد شده است، باعث می شود تا انتخاب آن را برای کلاسیک پسندان جذاب کند.

وزن قیراط این الماس همان طور که بیان شد کم است. پس یعنی شما می توانید یک الماس بزرگ را خریداری کنید اما پول کمتری نسبت به همان اندازه الماس با یک برش دیگر پرداخت کنید. قدرت تطبیق پذیری تراش مارکیز بسیار زیاد است.‌ بنابراین می توان از آن برای گردنبند، انگشتر، گوشواره یا حتی دستبند هم استفاده کرد.

و در آخر لویی پانزدهم این تراش الماس را برای معشوقه خود سفارش داد. بنابراین از همان زمان تراش مارکیز سمبل عشق، تعهد و وفاداری شد. به این خاطر نیز سفارش استفاده از این تراش بسیار بیشتر از نمونه های دیگر است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما