معرفی بهترین عطرهای تام فورد زنانه و مردانه

طلا و جواهر اقتصاد 100: برند تام فورد یکی از برترین برندهای جهانی است که قادر بود تنها چند سال پس از تاسیسش به شهرت و محبوبیتی بسیار دست پیدا نماید.

معرفی بهترین عطرهای تام فورد زنانه و مردانه

این برند توسط Thomas Carlyle Ford، در سال 2004 پایگذاری شد که بعدها به نام تام فورد شهرت یافت. این برند با وجود اینکه در مقابل بعضی از برندهای معروف همچون عطر شنل و… برندی جوان به شمار می‌رود، با اینحال توانست در همین چند سال اتفاقات هیجان‌انگیزی را در صنعت مد و فشن رقم بزند و بی شک، یکی از بهترین‌ها در دنیای عطرسازی است. عطرهای این برند آمریکایی، از ماندگاری بالا برخوردار هستند و روایح خاص و جذابی دارند.

تست کردن رایحه و حسی که عطر به شما می‌دهد بخش اصلی در انتخاب عطر می‌باشد. به دلیل قیمت بالای عطرهای اورجینال، خرید دکانت عطر اصل با پرداخت هزینه بسیار کم‌تر می‌تواند پیشنهادی فوق‌العاده در اولین انتخاب شما باشد. دکانت یا دستریز عطر، همان عطر اورجینال در حجم کمتر است. شما با تست دکانت و اطمینان از بازخورد مثبت رایحه، می‌توانید حجم اصلی را خریداری کنید.

1. تام فورد فاکینگ فبیولس (Tom Ford Fucking Fabulous)

عطر فبیولس TOM FORD – F**king Fabulous از برند عطر تام فورد، از نوع ادو پرفیوم بوده و عضو گروه بویایی رایحه‌های چرمی می‌باشد. عطری با رایحه منحصربه‌فرد و کم‌نظیر که با بوی تلخش به فرد جذابیت و جدیت می‌بخشد. این کار، محصولی بسیار مناسب جلسات کاری مهم و مجالس رسمی می‌باشد.

آغازگر این شاهکار، روایح اسطوخودوس و سالویا اسکلاریا در نت نخستین می‌باشد و رایحه‌های وانیل، چرم، بادام و پونه کوهی در نت میانی، ادامه‌دهنده این عطر می‌باشد. نت پایه عطر تام فورد فاکینگ فبیولس با رایحه چرم و ترکیب آن با دانه تونکا، کهربا، روایح چوبی و کشمران، ساخته می‌شود. تام فورد فبیولس محصولی مناسب آقایان و بانوان است که در سال 2017 به دنیای عطرها معرفی شد.

2. تام فورد توسکان لدر Tom Ford Tuscan Leather

توسکان لدر TOM FORD – Tuscan Leather، ادو پرفیومی دیگر از گروه بویایی رایحه‌های چرمی و با طبعی گرم می‌باشد. این محصول تام فورد، ترکیبی رویایی و رمز‌آلود دارد و به جرات می‌توان آن را یکی از محصولات استثنایی این برند معرفی کرد. این عطر یونیسکس ، شیک و جذاب، پخش بو و ماندگاری بسیار خوبی نیز دارد و از رایحه‌‌ای لوکس برخوردار است.

با اولین اسپری، ترکیب روایح آویشن، تمشک و زعفران در نت نخستین به مشام می‌رسد. دیری نمی‌پاید که نت میانی با رایحه‌های یاس و صمغ کندر فضا را پر می‌کند و جایگزین نت اولیه می‌شود. در نهایت، چرم با کهربا، روایح چوبی و جیر درآمیخته و نت پایه را به وجود می‌آورند. عطر تام فورد توسکان لدر که مناسب بانوان و آقایان است در سال 2007 روانه بازار گشت. 

3. تام فورد گری وتیور ادو پرفیوم (Tom Ford Grey Vetiver EDP)

گری وتیور از بهترین عطرهای تام فورد مردانه در گروه بویایی چوبی ادویه‌ای بوده و همچنین از نوع ادو پرفیوم می‌باشد. با وجود طبع خنک، این محصول ماندگاری بالا و پخش بوی بسیار خوبی دارد. رایحه این عطر خنک مردانه حتی افراد سخت‌پسند را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد و جزو برترین کارهای این برند به شمار می‌رود.

روایح سالویا، گریپ فروت و شکوفه پرتقال در نت اولیه، آغازی دلپسند را رقم می‌زنند و نت میانی با رایحه‌های ریشه زنبق، جوز و فلفل قرمز شیرین، ادامه را به عهده می‌گیرد. روایح کهربا، خزه درخت بلو، خس خس و روایح چوبی در نت پایه، پایان‌دهنده این عطر جذاب هستند. عطر تام فورد گری وتیور محصول سال 2009 از برند آمریکایی تام فورد است.

4. تام فورد امبر لدر (Tom Ford Ombre Leather)

امبر لدر ادو پرفیوم Ombre Leather Eau de Parfum، محصولی جذاب است که در گروه بویایی روایح چرمی قرار دارد. طبعی گرم و رایحه‌ای تلخ دارد و ترکیبی کم‌نظیر از رایحه تند و تیز چرم به همراه بوی لطیف گل‌ها می‌باشد و به دلیل ترکیباتی همچون تنباکو، کمی حالت دودی نیز به این محصول داده شده است.

شروع این ادکلن تلخ مردانه به عهده روایح گل بنفشه و چوب سدر بوده که حال و هوای تازه و لطیف را ایجاد می‌نماید. سپس رایحه‌های گل یاس و ریشه زنبق از نت میانی فضا را پر می‌کنند و در نهایت، روایح تنباکو، چرم و چوب در نت پایه، ماندگارترین نت را می‌سازند.

5. تام فورد نویر اکستریم (Tom Ford Noir Extreme)

عطری از نوع ادو پرفیوم و عضو گروه بویایی شرقی چوبی، از طبعی گرم برخوردار است که آن را برای روزها و شب‌های سرد مناسب می‌کند. عطر تام فورد نویر اکستریم TOM FORD – Tom Ford Noir Extreme، رایحه‌ای بسیار جذاب دارد که قادر است تمامی افراد را به خود جلب کند و سلیقه اکثر افراد خواهد بود.

از بهترین عطرهای tom ford و جذاب، با روایح نارنگی ماندارین، بهار نارنج، هل، جوز و زعفران در نت نخست، آغاز می‌شود و با ترکیب روایح رز، یاس، شکوفه پرتقال، صمغ درخت مصطکی و کولفی در نت میانی ادامه می‌یابد. ترکیب دل‌انگیز کهربا، وانیل، چوب صندل سفید و روایح چوبی در نت پایه، پایانی به یاد ماندنی را در این عطر رقم می‌زنند.

بهترین عطر تام فورد زنانه

1. تام فورد بلک ارکید ادو پرفیوم (Tom Ford Black Orchid)

عطر تام فورد بلک ارکید از نوع ادو پرفیوم بوده و در گروه بویایی شرقی وانیلی قرار گرفته است. به دلیل طبع گرمش از بهترین انتخاب‌ها برای فصل زمستان به شمار می‌رود و دارای رایحه‌ای است که از شیک‌ترین و خاص‌ترین‌ها می‌باشد.

یک ادکلن گرم زنانه که در نت نخستین با روایح ترنج، نارنگی ماندارین، لیمو ترش، یاس، گاردنیای یاسمنی، گل یلانگ، انگور فرنگی سیاه و قارچ توبر آغاز می‌شود. روایح لاله مردابی، یاس، میوه‌جات، گل یلانگ، ارکیده و ادویه جات معطر، نت میانی را به وجود می‌آورند و نت پایه با ترکیب کهربا، وانیل، نعناع هندی، خس خس، چوب صندل سفید، شکلات و روایح دودی ساخته می‌شود.

آفریدگار بهترین ادکلن تام فورد با نام بلک ارکید، شرکت جیوودان در سال 2006 به بازار راه پیدا کرد.

2. تام فورد لاست چری Tom Ford Lost Cherry

عطری از گروه بویایی شرقی گلی که از نوع ادو پرفیوم می‌باشد. رایحه‌ای کم‌نظیر و اغواگر آن، تصویر زنی دلربا در دنیای کلاسیک را در ذهن زنده می‌کند که دست‌نیافتنی و به شدت تجمل‌گراست.

آغازگر این عطر وسوسه‌انگیز، روایح بادام و آلبالو در نت نخستین می‌باشد. پس از گذشت اندک زمانی، نت میانی با رایحه‌های رز، یاس و آلبالو، جای نت اولیه را می‌گیرد و فضا را پر می‌کند. در نهایت، دانه تونکا، خس خس، سدر، چوب صندل سفید و بلسان پرویی در نت پایه، پایان این عطر زنانه اورجینال را رقم می‌زند.

3. تام فورد بیتر پیچ (Tom Ford Bitter Peach)

عطر بیتر پیچ TOM FORD – Bitter Peach، از نوع ادو پرفیوم بوده و در گروه بویایی گلی میوه‌‌ای قرار گرفته است. ترکیبات آن، شیرینی و لطافت خاصی به این محصول بخشیده‌اند و در عین حال، رایحه‌ای هوس‌انگیز و جذاب را به وجود آورده‌اند.

سازنده تنها نت عطر تام فورد بیتر پیچ، روایح نعناع هندی، چوب صندل سفید، لابدانیوم، هلو و پرتقال خونی هستند. این ادکلن شیرین زنانه از برند آمریکایی تام فورد، در سال 2020 وارد بازار شد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما