ترفندهای خانگی نگهداری و تمیز کردن الماس های باگت

طلا و جواهر اقتصاد 100: تراش الماس باگت بیشتر از سایر انواع برش الماس، مستعد شکستن و خرد شدن هستند.

ترفندهای خانگی نگهداری و تمیز کردن الماس های باگت

 از آنجایی که تمام سطوح کشیده الماس نمایان بوده، به دلیل وجود گوشه های مربعی شکل، خراشیدن یا آسیب دیدن آن ها، نسبت به بقیه تراش های الماس آسان تر اتفاق می افتد. به همین دلیل باید جای مطمئنی برای نگهداری آن ها در نظر گرفت. آن ها را در کشو یا کمد بدون جعبه محافظ نگهداری نکنید.

زمانی که الماس تراش باگت کثیف می شود، درخشندگی خود را از دست می دهد. به همین دلیل بهتر است آن ها را تمیز کنید تا همچنان درخشان باقی بمانند. تمیز کردن جواهرات دارای الماس باگت باید به آرامی با آب ولرم و صابون ملایم انجام شود. می توانید از یک پارچه نرم یا مسواک تمیز نیز کمک بگیرید. فقط به یاد داشته باشید فشار زیادی وارد نکنید. درست است که الماس ها یکی از سخت ترین مواد معدنی روی زمین محسوب می شوند؛ اما به دقت با آن ها رفتار کنید، زیرا رفتاری های خشن می تواند آن ها را بخراشد یا خرد کند.

بهتر است هفته ای یک بار الماس باگت خود را تمیز کنید. به طور کلی توصیه می شود از استفاده هر نوع مواد شیمیایی قوی خودداری کنید، زیرا ممکن است به الماس خود آسیب بزنید. در هیچ شرایطی نباید از سفید کننده یا استون برای تمیز کردن الماس باگت استفاده کنید.

راه دیگری برای تمیز کردن الماس خود دارید که بهترین راه محسوب می شود. اگر ترس از آن دارید که هنگام تمیز کردن الماس، به آن آسیب برسانید، بهتر است آن را نزد جواهرساز خود ببرید تا به طور حرفه ای تمیز شود. جواهرسازها روش های مطمئنی برای تمیز کردن الماس ها دارند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما