سرمایه گذاران مجذوب صعود قیمت طلا شدند

طلا و جواهر اقتصاد 100: قیمت طلا در معاملات امروز دوشنبه هم به روند صعودی خود ادامه داد و گران شد.

سرمایه گذاران مجذوب صعود قیمت طلا شدند

طلا اخیراً انعطاف پذیری و حرکت صعودی قابل توجهی از خود نشان داده است و سرمایه گذاران و تحلیلگران بازار را مجذوب خود کرده است.

تحلیلگران عقیده دارند تنش‌های ژئوپولیتیکی، نگرانی در مورد تورم و بی‌ثباتی‌های انتخاباتی قیمت طلا را در 2025 به 3000 دلار می‌رساند.

قیمت هر اونس طلا در معاملات امروز در لحظه تنظیم این گزارش با 8 دلار افزایش به 2665 دلار رسید.از طرفی شاخص دلار آمریکا نیز ۰.۲ درصد افزایش یافت که باعث شد شمش برای دیگر دارندگان ارز جذابیت کمتری داشته باشد.

تازه‌ترین نظرسنجی کیتکو از قیمت طلا نشان می‌دهد تنها بخش کوچکی از کارشناسان انتظار رشد قیمت فلز زرد در هفته معاملاتی جدید را دارند.

داده‌ها نشان داد که قیمت‌های تولیدکننده ایالات‌متحده در ماه سپتامبر، بدون تغییر بوده که به چشم‌انداز تورمی مناسب اشاره می‌کند و از این دیدگاه‌ها حمایت می‌کند که فدرال رزرو در ماه آینده دوباره نرخ‌های بهره را کاهش خواهد داد.

بر اساس گزارش CME FedWatch، معامله‌گران تقریباً ۸۷ درصد احتمال می‌دهند که فدرال رزرو در نشست نوامبر خود نرخ‌ها را ۲۵ واحد کاهش دهد و ۱۳ درصد احتمال دارد که نرخ‌ها را بدون تغییر باقی بگذارد. شمش با بازده صفر در میان نرخ بهره پایین‌تر، سرمایه‌گذاری برتر است.

سرمایه‌گذاران همچنین داده‌های خرده‌فروشی ایالات‌متحده که اواخر این هفته منتشر می‌شود را برای نشانه‌های بیشتر در مورد چشم‌انداز نرخ‌ها در نظر خواهند داشت.

مارک چندلر از Bannockburn Global Forex پیش‌بینی می‌کند قیمت طلا ممکن است دوباره به سطوح پایین‌تر نزدیک به 2600 دلار برسد، با وجود اینکه به‌طور موقت به 2650 دلار افزایش یافته است. او اشاره می‌کند که تنش‌های خاورمیانه به طلا کمک می‌کنند، اما نرخ بهره بالاتر و دلار قوی آمریکا ممکن است قیمت طلا را تحت فشار قرار دهد.

دارین نیوسام از Barchart.com معتقد است که طلا افزایش خواهد یافت، زیرا سرمایه‌گذاران در دوران عدم اطمینان به دنبال پناهگاه امن هستند. کالین چشنسکی از SIA Wealth Management نظری خنثی دارد و پیش‌بینی می‌کند هفته‌ای آرام برای معاملات طلا با نوسان بین 2600 تا 2700 دلار باشد، زیرا انتظار هیچ رویداد مهمی نمی‌رود.

طبق گزارش رویترز، در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با افت یک درصدی به ۳۱.۲۱ دلار رسید. پلاتین با ۰.۹ درصد کاهش به ۹۷۶.۲۰ دلار رسید و پالادیوم با ۲.۱ درصد کاهش به ۱۰۴۵ دلار و ۸۷ سنت رسید.

این هفته، 15 تحلیل‌گر در نظرسنجی طلای کیتکو نیوز شرکت کردند و بار دیگر تنها اقلیتی از تحلیل‌گران وال‌استریت افزایش قیمت طلا در آینده نزدیک را پیش‌بینی می‌کنند. هفت کارشناس، معادل 47 درصد انتظار دارند که قیمت‌ها در هفته آینده افزایش یابد، در حالیکه دو نفر دیگر، یا 13 درصد کاهش قیمت این فلز گران‌بها را پیش‌بینی کردند. شش تحلیل‌گر باقی‌مانده، که 40 درصد را نمایندگی می‌کنند، نسبت به چشم‌انداز کوتاه‌مدت طلا نظر خنثی داشتند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما