فصل پاییز را با این 3 رایحه خوشبو بگذرانید

طلا و جواهر اقتصاد 100: روایح به کار رفته در این عطر شامل هلو، برگ و جوانه انگور فرنگی، تمشک، گلابی، میوه گل ساعت، ماسه دریا، گل برف، مشک، وانیل، نعناع هندی، چوب صندل سفید و گل آفتاب پرست هستند، که همگی عناصری بسیار خاص بوده و از این جهت این عطر را به عطری بسیار ویژه تبدیل کرده‌اند.

فصل پاییز را با این 3 رایحه خوشبو بگذرانید

 تیزیانا ترنزی کیرکه (Tiziana Terenzi Kirke)

این ادکلن با بوی میوه ای محصول سال 2015 از برند تیزیانا ترنزی بوده که در گروه چایپر میوه‌ای به بازار عرضه شده است. این عطر یونیسکس میوه‌ای طبع معتدلی داشته و به همین سبب، در فصل بهار و پاییز مورد استفاده قرار می‌گیرد. فضای عطر تیزیانا ترنزی کیرکه، فضایی بسیار باشکوه و در عین حال اسرارآمیز بوده که به دلیل در آمیختن نت‌های میوه‌ای با نت‌های گیاهی و حتی خاکی، به وجود آمده است.

روایح به کار رفته در این عطر شامل هلو، برگ و جوانه انگور فرنگی، تمشک، گلابی، میوه گل ساعت، ماسه دریا، گل برف، مشک، وانیل، نعناع هندی، چوب صندل سفید و گل آفتاب پرست هستند، که همگی عناصری بسیار خاص بوده و از این جهت این عطر را به عطری بسیار ویژه تبدیل کرده‌اند. که علاوه بر فضای بسیار خوشایند و پرجلال، برای استفاده همه جنسیت‌ها مناسب است.

 سرژف اچنتو اوردوز (Xerjoff Accento Overdose)

عطر اچنتو اوردوز محصول دیگری از برند زرجف بوده که فضایی سبک و میوه‌ای، در کنار فضایی سبز و آروماتیک به آن غالب است. نت‌های به کار رفته در این ادکلن میوه ای زنانه – مردانه شامل ترکیبات سبز، آلدهید، میوه‌جات، رز، یاس، گل برف، درخت کاج و اوکالیپتوس می‌باشد، که فضایی بسیار خنک و پر از امید و طراوت سبز رنگ به آن بخشیده است. عطر سرژف هم بین خانم‌ها و هم آقایان طرفداران بسیار زیادی دارد.

 ژان پل گوتیه له بو (Jean Paul Gaultier Le Beau)

عطر له بو از برند عطر ژان پل گوتیه، عطر میوه ای مردانه و بسیار محبوب در گروه بویایی چوبی – میوه‌ای است. این عطر شیرین مردانه بسیار ساده و خلوت طراحی شده و تنها سه نت بسیار غالب در آن دخیل هستند که شامل ترنج، نارگیل و دانه تونکا می‌باشند. رایحه ترنج و وانیل در سراسر عطر ژان پل گوتیه له بو در جریان هستند و حتی با رسیدن رایحه آن به نت‌های پایه نیز از بین نمی‌روند. همین امر این ادکلن با بوی میوه ای را به یکی از محبوب‌ترین عطرهای مردانه تبدیل کرده است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما مجمع تشخیص ،پیشنهاد عضویت ایران در FATF را تصویب می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما