معرفی 2 عطر خوشبوی زنانه که در دنیای مد یکه تاز است

طلا و جواهر اقتصاد 100: عطر میوه ای زنانه کیو از جدیدترین محصولات برند عطر دولچه اند گابانا است که در سال 2023 به بازار عرضه شد و خیلی زود جایگاه محکمی بین انواع ادکلن میوه ای زنانه دریافت کرد.

معرفی 2 عطر خوشبوی زنانه که در دنیای مد یکه تاز است

دولچه گابانا کیو (Dolce & Gabbana Q)

عطر میوه ای زنانه کیو از جدیدترین محصولات برند عطر دولچه اند گابانا است که در سال 2023 به بازار عرضه شد و خیلی زود جایگاه محکمی بین انواع ادکلن میوه ای زنانه دریافت کرد. عطر دولچه گابانا کیو از نت‌های تماماً گلی – میوه‌ای تولید شده و نمایانگر زیبایی و ظرافت زنانه است. نت‌های لیمو ترش، یاس، پرتقال خونی، گل آفتاب پرست، گیلاس، مشک و سدر باعث ایجاد این فضای دلنشین شده‌اند. این عطر معتدل از پخش‌بو و ماندگاری متوسطی برخوردار است و به خاطر فضای تر و تازه آن، بیشتر در فصل بهار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 ویکتوریا سکرت بامبشل (Victoria’s Secret Bombshell)

از معروف‌ترین برندهای آمریکایی است که عطرهای زنانه آن نیز طرفدارهای بسیاری دارد، برند عطر ویکتوریا سکرت. این ادکلن با رایحه میوه ای محصول سال 2010 این برند می‌باشد، در فضای گلی – میوه‌ای طراحی شده و رایحه‌ای بسیار خوشایند و خاص دارد. نت‌های به کار رفته در عطر ویکتوریا سکرت بامبشل پرطرفدار عبارت هستند از: پرتقال، گریپ فروت، توت فرنگی، آناناس، میوه گل ساعت، یاس، گل برف، گل صدتومانی، ارکیده، دانه‌های قرمز، مشک، خزه درخت بلوط و روایح چوبی است. این عطر طبعی خنک داشته و برای استفاده در فصل تابستان و هوای گرم مناسب است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما