با گرانترین ساعت جیبی پتک فیلپ آشنا شوید

طلا و جواهر اقتصاد 100: این ساعت افسانه‌ای در سال 1925 به سفارش هنری گریوز، بانکدار معروف آمریکایی، ساخته شد و بیش از 8 سال زمان برد تا تکمیل شود و در سال 1933 به گریوز تحویل داده شد.

با گرانترین ساعت جیبی پتک فیلپ آشنا شوید

ساعت جیبی پتک فیلیپ مدل Henry Graves

ساعت پتک فیلیپ مدل Henry Graves Supercomplication یکی از پیچیده‌ترین و گران‌ترین ساعت‌های جیبی جهان است که در سال 1999 به قیمت 26 میلیون دلار در یک حراجی به فروش رسید.

این ساعت افسانه‌ای در سال 1925 به سفارش هنری گریوز، بانکدار معروف آمریکایی، ساخته شد و بیش از 8 سال زمان برد تا تکمیل شود و در سال 1933 به گریوز تحویل داده شد.

برای ساخت این شاهکار از تکنیک‌های پیشرفته و مهارت‌های بی‌نظیر خود بهره برد، به طوری که ساعت شامل 24  عملکرد  مختلف از جمله تقویم دائمی، کرونوگراف، زمان طلوع و غروب خورشید، و نقشه آسمان شب نیویورک می باشد، که تمامی این ویژگی‌ها توسط مکانیزم‌های دقیق مکانیکی تنظیم می‌شوند.

یکی از جالب‌ترین نکات این ساعت، ترکیب پیچیدگی‌های مکانیکی آن با زیبایی کلاسیک است. بدنه ساعت از طلا ساخته شده و دارای ظاهری کلاسیک و مجلل است که آن را هم به عنوان یک ساعت و هم به عنوان یک اثر هنری بی‌نظیر جلوه می‌دهد. این ساعت دارای چندین عقربه و دیسک‌های چرخشی است که زمان و اطلاعات مختلف را با دقت فوق‌العاده‌ای نمایش می‌دهند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما