پیش‌بینی قیمت دلار

شرط مهم ریزش سنگین‌ قیمت دلار /مداخله بزرگ در راه است؟

اقتصاد 100 - در بازار پشت خطی روز دوشنبه، تعداد محدودی از افراد اقدام به خرید دلار آمریکایی کردند و در نهایت، قیمت دلار به 63 هزار و 200 تومان رسید و معاملات به پایان رسید. در حال حاضر، چه شرایطی برای کاهش شدید قیمت دلار لازم است؟

شرط مهم ریزش سنگین‌ قیمت دلار /مداخله بزرگ در راه است؟

به گزارش اقتصاد 100 ، بازار ارز تهران دیروز دوشنبه ۱۶ مهرماه، برخلاف روز گذشته، شاهد کاهش جزئی نرخ دلار بود.

بر اساس گفته‌های معامله‌گران، قیمت دلار در معاملات پشت خطی  یکشنبه شب به دلیل خبر توقف پروازهای ایران و اخبار منفی مرتبط با تحولات اخیر در خاورمیانه به طور هیجانی تا نزدیکی کانال ۶۴ هزار تومان افزایش یافت.

کاهش هیجانات در بازار دلار؟

اما در معاملات نقدی روز دوشنبه ، خبری از آن هیجان پشت خطی نبود و اسکناس آمریکایی نسبت به روز یکشنبه نوسانات محدودی را تجربه کرد.

به این ترتیب، نرخ دلار در ابتدای بازار با قیمت ۶۳ هزار و ۲۰۰ تومان عرضه شد و در ساعات پایانی معاملات نقدی به مرز ۶۳ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته ۱۵۰ تومان کاهش نشان می‌دهد

همچنین در بازار پشت خطی روز دوشنبه هم ، تعداد کمی از افراد در موقعیت خرید دلار آمریکایی قرار گرفتند و در نهایت، قیمت دلار به 63 هزار و 200 تومان رسید و معاملات به پایان رسید.

 قیمت دلار

پیش‌بینی قیمت دلار

فعالان بازار ارز معتقدند که سیاست‌گذاران در تلاشند با ارائه عرضه‌های گسترده، قیمت دلار را کاهش دهند. گفته می شود، بانک مرکزی هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی یک مداخله بزرگ است و ۱۰۰ میلیون درهم نیز برای این منظور بناست در روزهای آتی وارد بازار شود.

برخی از فعالان این بازار بر این باورند که اخبار مربوط به تنش‌های منطقه همچنان در کانون توجه معامله‌گران قرار دارد، اما به نظر می‌رسد که این اخبار دیگر تأثیر قابل توجهی بر روند بازار ندارند.

در شرایط کنونی، برخی پیش‌بینی می‌کنند که نرخ دلار احتمالاً در کانال 63 هزار تومان نوسان خواهد داشت. اما در جناح مقابل، عده‌ای معتقدند که در صورت کاهش اخبار منفی، دلار پتانسیل ریزش قابل توجهی را دارد.

 به نظر این گروه، مرز مقاومتی مهم برای دلار در محدوده 63 هزار و 500 تومان قرار دارد و اگر قیمت بالاتر از این سطح تثبیت شود، احتمال ورود خریداران هیجانی به بازار افزایش می‌یابد. همچنین مرز مهم بعدی 63 هزار و 800 تومان است.  

از سوی دیگر، برای اینکه دلار دچار اصلاح شود، ابتدا درهم امارات باید وارد فاز اصلاح گردد و دوم اینکه مرزهای مهم برای ریزش دلار در محدوده‌های 62 هزار و 500 تومان و 61 هزار و 800 تومان قرار دارد.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما