معرفی پرفروش‌ترین عطرهای زنانه در دنیای رایحه ها

طلا و جواهر اقتصاد 100: شناخت پرفروش‌ترین عطرهای دنیا این کمک را به ما می‌کند که سلیقه روز دنیا را بشناسیم و در صورت تمایل، خود را طبق مد روز وفق بدهیم. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند همواره عطرهایی در یک فضای مشخص را استفاده کنند، اما بسیاری از افراد نیز دوست دارند طبق ترند روز دنیا پیش بروند و همواره در لباس‌های و عطرهای مورد استفاده‌شان تنوع ایجاد کنند.

معرفی پرفروش‌ترین عطرهای زنانه در دنیای رایحه ها

1. ایو سن لوران لیبر (Yves Saint Laurent Libre)

اثری بی‌نظیر از برند فرانسوی عطر ایو سن لوران، عطری زنانه و بسیار خوش‌بو در گروه بویایی شرقی فوژه می‌باشد. عطر ایو سن لوران لیبر معتدل که از پخش‌ بو و ماندگاری خوبی نیز برخوردار است، برای استفاده در فصل بهار بسیار مناسب و دلچسب بوده و با نت‌های نارنگی ماندارین، اسطوخودوس، برگ درخت نارنج، انگور فرنگی سیاه، اسطوخودوس، یاس، شکوفه پرتقال، مشک، وانیل، سدر، عنبر، احساس تازگی و سرزندگی را برای شما به دنبال خواهد داشت.

2. ایو سن لوران بلک اوپیوم Yves Saint Laurent Black Opium

یکی‌دیگر از محصولات برند فرانسوی ایو سن لوران، عطر زنانه اورجینال اپیوم می‌باشد که از سال 2009 تا کنون همچنان جزو پرفروش ترین عطرهای زنانه دنیا در این برند است. این عطر زمستانه با طبع گرم، فضایی شرقی و ادویه‌ای داشته و نت‌های به کار رفته در آن، تماماً احساس یک زمستان سرد، اما دلپذیر و پر از گرمای عشق و محبت را در مشرق زمین القا می‌کند. نت‌های به کار رفته در عطر ایو سن لوران بلک اپیوم عبارت هستند از: ترنج، نارنگی ماندارین، گل برف، یاس، صمغ درختچه مر، کهربا، وانیل، نعناع هندی و اوپوپوناکس.

3. پارفومز د مارلی دلینا اکسکلوسیف (Parfums de Marly Delina Exclusif)

عطر دلینا اکسکلوسیف از برند مارلی د پارفومز، یکی‌دیگر از عطرهای بسیار محبوب زنانه است که محصول سال 2018 بوده و با طبعی معتدل و رایحه‌ای شرقی، فضایی بسیار مقبول برای اکثر خانم‌های شیک‌پوش دارد. این عطر شیرین زنانه خوش‌بو با نت‌های ترنج، سرخالو، گلابی، رز، روایح دودی، عود، کهربا، وانیل، روایح چوبی، از پرفروش ترین عطرهای زنانه برند مارلی محسوب می‌شود.

4. جورجیو آرمانی مای وی (Giorgio Armani My Way)

پرفروش ترین ادکلن زنانه در ایران از برند ایتالیایی جورجیو آرمانی، از جمله عطرهای نسبتاً جدیدتری است که از سال 2020 بسیار محبوب بوده است. به طوری که برند عطر جورجیو آرمانی ورژن‌های مختلفی از این عطر منتشر کرد، اما همچنان اولین نسخه آن پر طرفدارترین نسخه، بین تمامی ورژن‌های عطر مای وی می‌باشد. عطر جورجیو آرمانی مای وی با گروه بویایی گلی، از نت‌های ترنج، شکوفه پرتقال، یاس، گل مریم، مشک، وانیل و سدر تولید شده و عطری بسیار لطیف و ظریف برای خانم‌ها می‌باشد.

5. ژان پل گوتیه سو اسکندل (Jean Paul Gaultier So Scandal)

عطر ژان پل گوتیه سو اسکندل، محصول سال 2020 می‌باشد و از آن سال جزو پرفروش‌ترین‌های این برند قرار دارد. این عطر گلی – میوه‌ای از نت‌های یاس، شکوفه پرتقال، گل مریم، تمشک و شیر تولید شده و احساس لطافت و هم‌زمان سرزندگی و متانت را القا می‌کند. علاوه بر رایحه بسیار خاص و خوش آن، طراحی ویژه و خلاقانه شیشه این عطر ژان پل گوتیه بسیار در فروش موفق آن تاثیرگذار بوده است.

6. ویکتوریا سکرت بامبشل Victoria’s Secret Bombshell

عطر گلی میوه‌ای بامبشل محصول سال 2010 برند معروف و معتبر ویکتوریا سکرت است. بسیاری از محصولات ویکتوریا سکرت در بازار جهانی بسیار پرفروش هستند، اما از میان عطرهای این برند، عطر ویکتوریا سکرت بامبشل یکی از پرچم‌داران فروش ویکتوریا سکرت تا به امروز بوده است. این عطر خنک زنانه برای تجربه طراوت و شادابی در فصل تابستان بسیار گزینه مناسبی است و با نت‌های پرتقال، گریپ فروت، توت فرنگی، آناناس، میوه گل ساعت، یاس، گل برف، گل صدتومانی، ارکیده، دانه‌های قرمز، مشک، خزه درخت بلوط و روایح چوبی، هوش از سرتان می‌برد.

7. تیزیانا ترنزی کیرکه (Tiziana Terenzi Kirke)

عطر معتدل کیرکه از برند تیزینیا ترنزی، یک عطر یونیسکس است و برای استفاده تمام جنسیت‌ها طراحی شده است. اما از آن‌جایی که بیشترین فروش را در بین خانم‌ها داشته، می‌توان از آن به عنوان عطری مورد پسند خانم‌ها یاد کرد. این عطر تیزیانا ترنزی کیرکه در گروه بویایی چایپر میوه‌ای طبقه‌بندی شده و طبعی معتدل دارد. رایحه آن از نت‌های هلو، برگ و جوانه انگور فرنگی، تمشک، گلابی، میوه گل ساعت، ماسه دریا، گل برف، مشک، وانیل، نعناع هندی، چوب صندل سفید و گل آفتاب پرست تشکیل شده است.

8. لالیک لامور (Lalique L’Amour)

عطر لالیک لامور عطری خنک بوده و از جمله ادکلن‌های بسیار پرفروش برند لالیک می‌باشد. عطر لالیک لامور در گروه بویایی چوبی گلی مشکی طبقه‌بندی شده و از پرطرفدارترین و پرفروش ترین عطرهای زنانه تابستانه است. نت‌های به کار رفته در این عطر فرانسوی عبارت هستند از: ترنج، بهار نارنج، رز، یاس، گاردنیای یاسمنی، گل مریم، مشک، سدر و چوب صندل سفید.

9. تام فورد بلک ارکید ادو پرفیوم (Tom Ford Black Orchid)

عطر بلک ارکید از برند تام فورد عطری گرم در گروه بویایی شرقی وانیلی است، که از سال 2006 تا کنون از محبوب‌ترین عطرهای این برند آمریکایی بوده است. عطر تام فورد بلک ارکید که از نت‌های ترنج، نارنگی ماندارین، لیمو ترش، یاس، گاردنیای یاسمنی، گل یلانگ، انگور فرنگی سیاه، قارچ توبر، لاله مردابی، یاس، میوه‌جات، گل یلانگ، ارکیده، ادویه جات معطر، کهربا، وانیل، نعناع هندی، خس خس، چوب صندل سفید، شکلات و روایح دودی، تشکیل شده، گرمای دلنشین و دلخواه شما در فصل زمستان را تامین می‌کند. استفاده از این عطر، احساس نشستن در کنار شومینه‌ای روشن، در شبی برفی و بسیار سرد را به شما القا می‌کند.

10. کازاموراتی زرجف بوکت آیدیل (Casamorati Xerjoff Bouquet Ideale)

عطر بوکت آیدیل از سری کازاموراتی برند زرجف می‌باشد که با طبعی گرم، در گروه بویایی شرقی چوبی قرار می‌گیرد. عطر بوکت آیدیل از نت‌های دارچین، جوز سدر، چوب صندل سفید، چوب گایاک، پاپیروس، دانه تونکا، مشک، وانیل، شکوفه تنباکو و لابدانیوم تشکیل شده است و مثال ارکستری سمفونیک از روایح گرمابخش، زمستان شما را پر از آوای موسیقی می‌کند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما