معرفی برندهای معروف ادکلن فرانسوی

معرفی برندهای معروف ادکلن فرانسوی

1. گرلن (Guerlian)

برند گرلن از سال 1829 در کشور فرانسه شروع به فعالیت کرد. این برند از ابتدا، در حوزه تولید عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی راه فعالیت را پیش گرفت. برند عطر گرلن از جمله خاص‌ترین و بهترین مارک عطر فرانسوی محسوب شده و دانش و تکنولوژی آن در بین سایر برندهای این کشور، بی‌همتا است و از همین رو نیز موفق به کسب جایزه ” Living Heritage Company ” از سازمان اقتصاد و صنعت فرانسه شده است. از جمله محبوب‌ترین عطرهای برند گرلن می‌توان به عطر لاپتیت روب نویر زنانه ( La Petite Robe Noire ) و عطر لهوم آیدیل ( L’Homme Ideal ) مردانه اشاره کرد.

2. ایو سن لوران (Yves Saint Laurent)

برند ایو سن لوران توسط شخصی به نام ” ایو هنری دونات ماتیو سن لوران ” تاسیس شد. این شخص که قبل از تاسیس برند شخصی خود در شرکت دیور نیز فعالیت می‌کرده و حتی در زمانی به مقام ریاست آن منصوب شده بوده است، پس از تاسیس شرکت ایو سن لوران، پله‌های ترقی را به سرعت طی کرد. ایو سن لوران یک شرکت مد و فشن است که محصولات متنوعی از جمله لباس، اکسسوری و عطر ایو سن لوران تولید می‌کند. عطر ایو سن لوران منیفستو ( Manifesto ) و اوپیوم ( Opium ) از محبوب‌ترین‌های این برند هستند.

3. شنل (Chanel)

برند شنل در سال 1910 بنیان نهاده شده و از جمله بهترین برند ادکلن زنانه فرانسوی (مردانه) بوده که انقلابی را در صنعت مد راه اندازی کرده است. برند عطر شنل به سادگی و شیک بودن معروف است و همچنین به این دلیل که اولین برندی است که برای نخستین بار شلوار زنانه را تولید و به بازار عرضه کرده، در تاریخ زبان زد است. اولین عطر شنل که در سال 1954 به بازار عرضه شد، عطر شنل نامبر 5 ( Chanel N°5 ) بود، که هنوز هم تولید می‌شود و از جمله محبوب‌ترین عطرهای این برند است. سایر عطرهای بسیار محبوب برند شنل عبارت هستند از : عطر شنل کوکو مادمازل ( Coco Mademoiselle ) و کوکو نویر ( Coco Noir ) .

4. لویی ویتون (Louis Vuitton)

برند لویی ویتون در اواخر قرن نوزدهم تاسیس شد و خیلی زود به خاطر کیف‌های چرم و لوگوی خاص خود بین برندهای دیگر، شناخته شد. در اوایل قرن بیستم این برند شروع به تولید لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر و ادکلن کرد. اولین عطری که از این برند لویی ویتون بسیار محبوب شد، اور دبسانس ( Heures d’Absence ) بود. عطرهای ژو تو ایل ( Je Tu Il )، رمینیسانس ( Reminiscences ) و او دو ووایج ( Eau de Voyage ) از دیگر عطرهای محبوب این برند هستند.

5. کارتیر (Cartier)

بهترین برند ادکلن مردانه فرانسوی و البته زنانه، برند کارتیر در ابتدا یک برند اکسسوری و جواهرات بود، که ساعت ” سانتوس ” محبوب‌ترین محصول آن شناخته می‌شد. در نهایت پس از دهه‌ها، محصولات این برند کم‌کم گسترده‌تر شدند و اقلامی همچون لباس و روسری و در نهایت عطر کارتیر نیز به آن‌ها اضافه شد. عطر ادو کارتیر ( Eau de Cartier ) محبوب‌ترین عطر یونیسکس این برند می‌باشد.

6. هرمس (Hermes)

برند هرمس از ابتدا یک شرکت تولید کننده عطر و ادکلن بود. این برند از همان شروع فعالیت خود، نهایت تلاش خود را روی این گذاشته بود تا مفاهیم و عقاید مختلف اجتماعی را وارد حوزه عطر سازی کرده و با ادکلن‌های خود، به جامعه انتقال بدهد. عطر محبوب‌ زنانه برند هرمس، ژور د هرمس ( Jour d’Hermes ) و عطر تق هرمس ( Terre d’Hermes ) به عنوان معروف‌ترین عطر مردانه هستند.

7. مون بلان (Mont Blanc)

مون بلان بهترین برند عطر زنانه فرانسوی (مردانه)، با هدف تولید و توضیح کالاهای لوکس می‌باشد که از تنوع محصولات بسیار بالایی برخوردار است. برند عطر مون بلان از جمله شرکت‌هایی است که تقاضای مخاطب را اولویت قرار داره و تولید اقلام گوناگونی را امتحان می‌کند و در اکثر آن‌ها بسیار موفق نیز هست. از جمله عطرهای محبوب این برند می‌توان به سری عطرهای لجند ( Legend ) و سری عطرهای امبلم ( Emblem ) اشاره کرد.

8. دیور (Dior)

دیور برندی بود که تغییرات زیادی را در صنعت مد رقم زد. این برند چندین سری محصول را تحت عنوان ” ظاهر جدید ” به جهان معرفی کرد و از پیشگامان تولید لباس‌های جذب و باز بود. عطرهای این برند نیز از همان ابتدا طرفداران بسیاری پیدا کردند. از جمله این عطرها می‌توان به عطر دیور جادور زنانه ( J’adore ) و عطر دیور فارنهایت ( Fahrenheit ) اشاره کرد.

9. کرید (CREED)

شرکت کرید، یک برند سلطنتی و باشکوه است که از قرن هجدهم میلادی فعالیت خود را آغاز کرده است. از همان سال‌های آغازین به عنوان بهترین مارک عطر فرانسوی، مورد توجه خاندان سلطنتی و پادشاهان کشورهای مختلف قرار گرفت و بسیاری از عطرهای خود را به سفارش افراد سرشناس دربار ساخته است. به عنوان مثال، عطر کرید رویال انگلیش لدر ( Royal English Leather ) را به درخواست جرج سوم، عطر جاسمین ایمپراتریس یوجین ( Jasmin Imperatrice Eugenie ) را برای امپراطور اوژنی فرانسه و عطر فلورز دی بولگاری ( Fleurs de Bulgarie ) را برای ملکه ویکتوریا ساخته است.

10. میسون فرانسیس کوجان (Maison Francis Kurkdjian)

برند میسون فرانسیس کوجان، شرکتی بسیار جدید می‌باشد که از سال 2009 پایه‌گذاری شده است. بهترین برند ادکلن مردانه فرانسوی (زنانه) با تنوع عطری بسیار بالا، ادکلن‌های آن دارای حال و هوا و فضای بسیار متفاوتی از یکدیگر هستند. از جمله عطرهای بسیار خاص و محبوب این برند، می‌توان به عطر فرانسیس کورکجان باکارات رژ 540 ( Baccarat Rouge 540 ) و عود ساتین مود ( Oud Satin Mood ) اشاره کرد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما