این عطرها برای قرار های عاشقانه است

طلا و جواهر اقتصاد 100: قرارهای عاشقانه از جمله موقعیت‌های بسیار مهم در زندگی هر فردی هستند، که افراد در جهت کسب آمادگی برای آن‌ها، در تلاش هستند تا بهترین ورژن خود را به نمایش بگذارند.

این عطرها برای قرار های عاشقانه است

 از این رو، انتخاب لباس مناسب، اکسسوری و همچنین عطری متناسب با دیدارهای رمانتیک، از جمله مسائل بسیار مهم برای هر کسی می‌باشد. 

عطر مناسب قرار عاشقانه

شاید از خود بپرسید که چه نوع عطرهایی برای قرارهای عاشقانه مناسب هستند؟ در وهله اول، باید بدانید که در هر رایحه‌ای، حسی نهفته است. برخی نت‌ها و اسانس‌ها در یک عطر، ممکن است در کنار یکدیگر احساس نشاط تولید کنند، یا گرما، امنیت، غرور و … در نتیجه بسته به نت‌های به کار رفته در یک عطر، ممکن است احساسات مختلفی را از رایحه آن بگیریم.

در نتیجه این امر، عطرهایی مناسب قرارهای عاشقانه هستند که گرم و در عین حال سبک باشند. رایحه‌ای که بتواند هم‌زمان، احساس امنیت، شادی، گرما و عشق را انتقال دهد. لازم است بدانید که عطر شما و شریک عاطفی‌تان در یک قرار عاشقانه، می‌تواند احساس صمیمیت و علاقه را بین شما افزایش دهد و شما را به یکدیگر نزدیک‌تر کند. در نتیجه، مهم است که عطر و ادکلن مناسب قرار عاشقانه خود را هوشمندانه انتخاب کنید.

در این بین تیم خلیفه‌چی فرصتی جذاب برای هر انتخابی در اختیار شما قرار داده است. و آن انتخاب و خرید دستریز عطر است، دستریز یا دکانت در واقع همان عطر در حجم‌های کمتر است تا شما با تست اولیه عطر در حجم و قیمت پایین‌تر انتخابی دقیق‌تر داشته باشید. 

1. دولچه گابانا د وان ادو پرفیوم (Dolce Gabbana The One EDP)

عطر د وان از برند دولچه گابانا، عطری مردانه و بسیار خوشبو با گروه بویایی چوبی ادویه‌ای، عطری گرم و بسیار خاص است که فضایی رمانتیک و امن را القا می‌کند. عطر دولچه گابانا د وان ادو پرفیوم با نت‌های ریحان، گریپ فروت، گشنیز، هل، زنجبیل، شکوفه پرتقال، کهربا، سدر و تنباکو، رایحه‌ای بسیار دلنشین ساخته و می‌تواند بهترین عطر رمانتیک برای استفاده در قرارهای عاشقانه باشد.

2. ژیوانشی جنتلمن ریزرو پرایو (Givenchy Gentleman EDP Reserve Privee)

ادوپرفیومی از برند فرانسوی ژیوانشی که همان‌طور که از نامش پیدا است، بسیار مناسب برای آقایان جنتلمن، مهربان و شیک‌پوش است. عطر جنتلمن ریزرو پرایو برای استفاده در قرارهای عاشقانه نیز می‌تواند گزینه‌ای بسیار عالی باشد. این عطر فرانسوی با گروه بویایی شرقی وانیلی، از نت‌های گرم ترنج، وانیل، زنبق، شاه بلوط، کهربا و ویسکی، تشکیل شده است و رایحه‌ای بسیار جذاب و دلپذیر دارد و خانم‌ها را به خود جذب می‌کند.

3. ورساچه اروس ادو پرفیوم (Versace Eros EDP)

ادو پرفیوم اروس از برند عطر ورساچه، یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین عطرهای مردانه دنیا است. این عطر بسیار خوشبو، رایحه‌ای شرقی چوبی داشته و با طبع معتدل، عطری چهار فصل محسوب می‌شود.  این عطر برای قرار عاشقانه با فضایی مرکباتی، از نت‌های نارنگی ماندارین، لیمو ترش، نعناع، سیب سرخ، شمعدانی، سالویا اسکلاریا، آمبروکسان، وانیل، نعناع هندی، سدر، چوب صندل سفید، چرم و نارنج تشکیل شده و رایحه‌ای بسیار دلنشین و صمیمانه دارد.

4. موگلر الین مردانه (Mugler Alien Man)

عطری خنک، شرقی چوبی از برند موگلر که به دلیل فضای جذاب و دلنشین، یک ادکلن مناسب قرار عاشقانه برای آقایان متفاوت است. این عطر خنک مردانه رایحه ای سبک، گیاهی و فوق‌العاده دلپذیر دارد. نت‌های تشکیل دهنده عطر موگلر الین مردانه عبارت هستند از: لیمو ترش، اسطوخودوس، بادیان رومی، آویشن، شوید، راش، شمعدانی، چرم، چوب کشمیر، فلفل، گل اوسمانتوس، کهربا، وانیل و کشمران.

5. ایو سن لورن وای ادو پرفیوم (Yves Saint Laurent Y EDP)

ادو پرفیوم وای مردانه از برند ایو سن لوران، یکی از عطرهای معتدل بسیار خارق‌العاده دنیا است بهترین عطر رمانتیک قابل استفاده در موقعیت‌های بسیار. این عطر معطر فوژه، رایحه‌ای بسیار سبک داشته و ملایمت آن، برای استفاده در قرارهای عاشقانه بسیار صمیمانه با شریک عاطفی دوست داشتنی‌تان بسیار مناسب است. نت‌های به کار رفته در عطر ایو سن لوران وای ادو پرفیوم شامل ترنج، سیب، زنجبیل، سالویا، شمعدانی، دانه سرو کوهی، دانه تونکا، خس‌خس، سدر، صمغ کندر و چوب عنبر می‌شوند.

6. شنل اگویست پلاتینیوم Chanel Egoiste Platinum

عطر ایگویست پلاتینیوم از برند شنل نیز یکی از عطرهای خنک برتر مردانه است که در گروه بویایی چوبی – گلی – مشکی به بازار عرضه شده است. عطر شنل اگویست پلاتینیوم در عین خنکی، از کاریزمای بسیار بالایی برخوردار است و رایحه‌ای کمی تند دارد. به دلیل وجود نت‌های بهار نارنج، رزماری، سنبل، دانه‌های قرمز، شمعدانی، یاس، سالویا اسکلاریا، صمغ گیاهی، کهربا، خزه درخت بلوط، خس‌خس، سدر و چوب صندل سفید، رایحه این عطر تلخ مردانه بسیار خاص، جذاب و دلنشین است.

1. جورجیو آرمانی سی پشن (Giorgio Armani Si Passione)

عطر زنانه سی پشن از برند جورجیو آرمانی، عطری گرم و دلپذیر با رایحه گلی – میوه‌ای است، که لطافت و مهری زنانه و بسیار دلنشین دارد. عطر جورجیو آرمانی سی پشن با نت‌های انگور فرنگی سیاه، فلفل صورتی، گلابی، رز، گل آفتاب پرست، گلابی، وانیل و سدر، یکی از خوشبوترین عطرهای اغواگر زنانه در این برند است.

2. تام فورد الکتریک چری Tom Ford Electric Cherry

یکی از عطرهای سری آلبالویی عطرهای تام فورد است، که عطری گلی میوه‌ای و معتدل، با رایحه‌ای ترش و شیرین و بسیار خاص می‌باشد. عطر تام فورد الکتریک چری از نت‌های زنجبیل، گیلاس، یاس، مشک، فلفل صورتی و آمبرتولید تشکیل شده و جاذبه و شیطنت خاص زنانه را القا می‌کند. البته این عطر عاشقانه زنانه به عنوان یک عطر یونیسکس در سال 2023 معرفی شده است.

3. ایو سن لوران لیبر له پارفوم (Yves Saint Laurent Libre Le Parfum)

پارفوم لیبر از برند ایو سن لوران، عطری شرقی میوه‌ای و بسیار شیرین و دلنشین است، که طبعی معتدل داشته و از نت‌های میوه‌ای و گیاهی ترنج، نارنگی ماندارین، زنجبیل، زعفران، اسطوخودوس، شکوفه پرتقال، دانه تونکا، وانیل، خس‌خس و عسل تشکیل شده است. به دلیل عطر گل‌های بهاری مثل شکوفه و زعفران، عطر ایو سن لوران لیبر له پارفوم حال و هوایی بسیار شرقی و امن و صمیمی دارد.

4. مون بلان سیگنچر (Mont Blanc Signature)

عطر سیگنچر از برند مون بلان، یکی‌دیگر از انواع عطر برای قرار عاشقانه است که با طبع گرم و شیرین و گروه بویایی شرقی گلی، کاریزمای زیادی را برای خانم‌ها ایجاد می‌کند. نت‌های به کار رفته در عطر مون بلان سیگنچر عبارت هستند از: نارنگی یافا، گل یلانگ، گل صدتومانی، مگنولیا، مشک و وانیل.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

در شرایط فعلی کدام بازار را برای سرمایه گذاری مناسب تر و کم ریسک تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما