جواهر شانس جذب ثروت و خوش شانسی می کند

طلا و جواهر اقتصاد 100: شانس واژه ای که امروزه در میان مردم جایگاه ویژه ای دارد و به عنوان واژه ای پر کاربرد استفاده می شود.

جواهر شانس جذب ثروت و خوش شانسی می کند

سنگ شانس و جذب ثروت

 شانس در برگیرنده اوضاع خوب یا بد است، به طور مثال فلانی شانس خوبی دارد و فلانی شانس بدی دارد، در فرهنگ های مختلف دیدگاه های متفاوتی وجود دارد و شانس را احتمال یا تصادف می دانند و بعضا افرادی به آن ایمان دارند و آنرا امری محتمل در زندگی افراد می دانند. برای نمونه می توان به رومیان اشاره کرد که به شانس بسیار اعتقاد داشتند و تجسم شانس را الهه فورتونا می دانستند.

در این بین بعضی از افراد اعداد یا اشیاء را ملاک شانس می پندارند مثلا آسیایی ها اعداد مختلف برایشان شانس می آورد در فرهنگ چین عدد 8 بسیار خوش شانسی می آورد و در ژاپن نیز همین عدد از اهمیت بالایی برخوردار است، در اروپا بعضی افراد سکه، پای خرگوش، نعل اسب و … را ملاک شانس قبول دارند. اما در کشورهای آفریقایی سنگ ها را ملاک شانس و قدرت می دانستند، به طوری که در مصر باستان یاقوت سرخ از جایگاه ویژه ای برخوردارد بود و آن هم به دلیل خوش شانسی و خوش یمنی اش بود. پادشاهان مصری از این سنگ بسیار استفاده های مختلفی می کردند به طوری که در تاج ها و عصاهای آنها همیشه این سنگ جای ویژه ای داشته و خودنمایی می کند.

شانس خرافه یا واقعیت؟

با این حال شاید بعضی از افراد شانس را قبول ندارند و آنرا خرافه ای بیش نمی دانند، اما باید قبول داشت که از قدیم الایام چیزی را بی دلیل استفاده نمی کردند و حتما نشانه و ملاکی قرار داشته است که بعضی از سنگ ها را به عنوان ملاک شانس قرار می داده اند. طی سالیان دراز محققان و پژوهشگران زیادی درباره سنگ ها و تاثیرات مستقیم آن بر روی بدن و افکار تحقیق کرده اند و نتایج مختلفی را بدست آورده اند که متفق القول همه به تاثیر و واکنش سنگ ها بر زندگی افراد اذعان داشته اند و به طور حتم خدای متعال سنگ هایی با اشکال و رنگ های متنوع را فقط به جهت زیبایی خلق نکرده است و در دل آنها خواص درمانی و ماورایی متفاوتی جای داده، همانطور که در احادیث مختلف آمده است.

کارنلیان سنگ شانس و خوشبختی

کارنلیان سنگ ثبات و پایداری است ، نشاط و انگیزه را بازیابی می کند و خلاقیت را تحریک می کند. به صاحب خود شجاعت می بخشد ، به تصمیم گیری کمک می کند ، بی علاقگی را از بین می برد و انگیزه های موفقیت را ایجاد می کند.

کارنلیان برای غلبه بر اعتیاد و سو رفتار از هر نوع مفید است. اعتماد به نفس را افزایش می دهد و به درک صحیح افراد از موقعیت ها کمک می کند. کارنلیان توانایی های تحلیلی را بهبود می بخشد و قدرت تمرکز، بررسی و تصمیم گیری افراد را افزایش می دهد.

سپری در برابر انرژی های منفی است و صاحب خود را از حسادت ، خشم و کینه محافظت می کند. منفی بافی را از بین می برد و عشق به زندگی را جایگزین آن می کند. کارنلیان باعث افزایش باروری و افزایش قوای جنسی می شود. در فرهنگ ها و تمدن های متفاوت از خاورمیانه تا اروپا سنگ کارنلین به عنوان سنگ شانس و خوشبختی شناخته شده و باور دارند همراه داشتن عقیق کارنلین شادی و بخت و اقبال را به همراه می آورد.

طبق باورهای مسلمانان، حضرت محمد(ص) پیامبر اسلام از انگشتر مهری از سنگ کارنلین بر دست داشت.

ناپلئون پس از بازگشت از لشگرکشی خود به مصر یک سنگ کارنلیان هشت گوش حیرت‌آور را از آن سرزمین به ارمغان آورد و آن را به عنوان آورنده شانس همراه خود داشت.

خواص و فواید همراه داشتن و استفاده از سنگ کارنلین

سنگ چاکرای اول ، دوم ، سوم و هفتم

سنگ ماه تولد مرداد ، شهریور ، مهر

به همراه آوردن شانس و خوش شناسی

دور کردن انرژی های منفی

دور کننده فقر

کمک به حفظ ارتباط بین جسم و روح در مدیتیشن

بالا بردن و افزایش اعتماد به نفس

سنگ ثروت

ایجاد توازن، ثبات و پایداری در ذهن و روان

به همراه آوردن بخت و اقبال نیک

سنگ شانس

درمان دردهای زایمان، دردهای شکمی و درمان مشکلات گوارشی

افزایش شادی و انرژی

سنگ شانس ، خوش بختی و اقبال

متعادل کننده تمامی چاکراهای بدن

تقویت قدرت خلاقیت و نوآوری ذهنی

بهبود و تقویت قوای جنسی

کمک به برقراری روابط اجتماعی

سنگ عشق

افزایش تفکر مثبت و مثبت اندیشی در فرد

سنگ خوشبختی

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

در شرایط فعلی کدام بازار را برای سرمایه گذاری مناسب تر و کم ریسک تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما