ادکلن زنانه چی بخرم؟

ادکلن زنانه چی بخرم؟

1. شنل چنس او تندر (Chanel Chance Eau Tendre)

عطر چنس آو تندر، محصولی خنک و ملایم از برند شنل می‌باشد که از سال 2010 یکی از پرفروش‌ترین محصولات این برند بوده است. عطر شنل چنس او تندر بسیار خوشبو و پرطرفدار، رایحه‌ای گلی میوه‌ای داشته و یکی از عطرهایی است که برای استفاده روزمره بسیار مناسب است. نت‌های به کار رفته در این عطر فرانسوی شامل گریپ فروت، به، یاس، سنبل، مشک، کهربا، سدر و زنبق می‌شوند که فضایی تازه و بهاری به این عطر بخشیده اند.

2. پارفومز د مارلی دلینا اکسکلوسیف (Parfums de Marly Delina Exclusif)

عطری از برند عطر پارفومز د مارلی، این عطر زنانه بسیار خوشبو در گروه بویایی شرقی طبقه‌بندی شده و رایحه‌ای معتدل دارد. عطر پارفومز د مارلی دلینا اکسکلوسیف هم با نت‌های ترنج، سرخالو، گلابی، رز، روایح دودی، عود، کهربا، وانیل و روایح چوبی، برای استفاده روزمره بسیار مناسب است. با این حال، به دلیل گرمایی که نت‌های پایه آن دارند، می‌توان از آن به عنوان یک عطر رسمی ملایم در مهمانی یا قرارهای مهم نیز استفاده کرد.

3. ورساچه اروس زنانه ادو پرفیوم (Versace Eros Pour Femme EDP)

یکی از پرطرفدارترین و معروف‌ترین سری عطرهای برند ورساچه می‌باشد. نسخه زنانه عطر اروس، عطری خنک بوده که رایحه‌ای بسیار دلنشین و خواستنی در گروه بویایی چوبی – گلی – مشکی دارد. عطر ورساچه اروس زنانه ادو پرفیوم با فضایی ترش و شیرین میوه‌ای، رایحه‌ای بسیار خاص داشته و برای استفاده روزمره عطری بسیار بانشاط است. نت‌های این عطر شامل ترنج، لیمو ترش، انار، یاس، گل صدتومانی، شکوفه لیمو ترش، مشک، چوب صندل سفید، روایح چوبی و آمبروکسان هستند.

4. ایو سن لوران لیبر Yves Saint Laurent Libre

عطر لیبر از برند فرانسوی ایو سن لوران، عطری معطر فوژه می‌باشد که طبعی معتدل رو به گرم داشته و عطری پاییزی محسوب می‌شود. عطر ایو سن لوران لیبر با نت‌های نارنگی ماندارین، اسطوخودوس، برگ درخت نارنج، انگور فرنگی سیاه، اسطوخودوس، یاس، شکوفه پرتقال، مشک، وانیل، سدر و عنبر، ترکیبی بسیار دلنشین از روایح خنک و گرم ساخته است.

5. لالیک له پارفوم Lalique Le Parfum

عطر لالیک له پارفوم از برند لالیک، عطری زنانه با طبع گرم است که رایحه‌ای شرقی و بسیار کاریزماتیک دارد. این عطر گرم زنانه، از نت‌های ترنج، فلفل قرمز شیرین، برگبوی غرب هند، یاس، گل آفتاب پرست، بادام، دانه تونکا، وانیل، نعناع هندی و چوب صندل سفید تشکیل شده و یکی از بهترین گزینه‌ها برای خانم‌های شیک پوشی است که در جلسات و قرارهای کاری بسیار مهم شرکت می‌کنند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

در شرایط فعلی کدام بازار را برای سرمایه گذاری مناسب تر و کم ریسک تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما