برای خرید عطر زنانه به چه نکاتی باید توجه کرد؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: عطرهای زنانه از تنوع بسیار بالایی در رایحه، طبع و فضا برخوردار هستند.

برای خرید عطر زنانه به چه نکاتی باید توجه کرد؟

  عطرهای زنانه می‌توانند فضایی گرم و شرقی، گلی، خنک و میوه‌ای، گرم و چوبی – ادویه‌ای و انواع و اقسام رایحه‌های مختلف را داشته باشند. از این جهت است که باید دانست که هر نوع عطر زنانه با گروه‌های مختلف بویایی، برای چه موقعیت و افرادی مناسب‌تر است. برای خرید عطر زنانه، باید به یک سری نکات توجه کرد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

1. قصد دارید عطر را در چه فصلی استفاده کنید؟

اولین و مهم‌ترین نکته‌‌ی قابل توجه در راهنمای انتخاب عطر زنانه اورجینال، این است که در چه فصلی قرار دارید و یا این‌که قصد استفاده از این عطر را در چه نوع آب و هوایی خواهید داشت. طبع عطر مورد استفاده توسط شما، باید مخالف با فصلی باشد که در آن قرار دارید. به این معنا که اگر آب و هوای حال حاضر محل زندگی شما سرد و زمستانی است، باید از عطرهای گرم و اگر آب و هوا گرم است، باید از عطرهای خنک استفاده کنید.

چرا؟ دلیل این امر بسیار ساده است. مولکول‌های هوا در هوای گرم، خیلی سریع‌تر و راحت‌تر جابه‌جا و پخش می‌شوند. همچین مسئله‌ای باعث می‌شود که بوی عطر در هوای گرم خیلی بیشتر از هوا پخش شود. این مسئله باعث می‌شود که اگر کسی در هوای گرم از عطرهای بسیار تند و سنگین استفاده کند، موجب آزار خود و دیگران شود.

از این رو، عطرهای خنک یا معتدل که به طور معمول از فضایی سبک و ملایم‌تر برخوردار هستند، برای استفاده در فصل تابستان و هوای گرم طراحی شده اند، تا به دلیل پخش بوی سریع، کسی اذیت نشود. در مقابل، در هوای سرد پخش بوی عطرها پایین می‌آید. در نتیجه باید از عطرهایی استفاده کرد که به طور بالقوه، به دلیل مواد به کار رفته در آن‌ها، پخش بوی آن‌ها بالا باشد. از این رو، در فصل سرما و زمستان، از عطرهای گرم، سنگین و تند استفاده می‌شود تا بوی آن‌ها بهتر به مشام اطرافیان برسد.

در عطرهای زنانه، به طور معمول روایح چوبی و گلی و همچنین روایح شرقی، طبعی گرم داشته و روایح میوه‌ای و برخی گل‌ها، عطرهایی خنک یا معتدل می‌سازند. با این مقاله همراه باشید تا بیشتر با انواع گروه‌های بویایی و فضای غالب به عطرهای زنانه آشنا شوید.

2. قصد دارید در چه موقعیت اجتماعی از آن عطر استفاده کنید؟

مکان و موقعیت از نکات دیگر قابل توجه در راهنمای خرید ادکلن اصل زنانه است. ب. به طور معمول، عطرهایی برای استفاده روزمره مناسب هستند، که طبعی معتدل و فضایی سبک و ملایم داشته باشند. شما عطر روزمره خود را هنگام تحصیل، در مدرسه، دانشگاه و محل کار خود و یا در دیدارهای غیر رسمی با دوستان و عزیزان خود استفاده می‌کنید. در نتیجه فضای آن باید طوری باشد که شما و اطرافیانتان را خسته نکرده و آزار ندهد.

در مقابل، برای مثال عطر مناسب قرار عاشقانه، موقعیت‌های رسمی، قرار آشنایی، مهمانی‌های مجلل و یا جلسات کاری مهم، بهتر است که رسمی‌تر باشد. عطرهایی گرم‌تر، با رایحه‌ای تندتر می‌توانند برای همچین موقعیت‌هایی مناسب باشند، چرا که این موقعیت‌ها همگی در زمانی نسبتاً کوتاه جریان دارند و بوی تند عطر در آن مدت کم، خسته کننده نمی‌شود. همچنین جذابیت و کاریزمای فردی که از عطرهایی سنگین و با فضایی گرم‌تر استفاده می‌کند، به طور معمول برای افراد بیشتر می‌باشد. از این جهت است که پیشنهاد ما برای موقعیت‌های رسمی، همواره استفاده از عطرهای خاص‌تر است.

3. قصد دارید با چه لباس و استایلی آن عطر را ست کنید؟

استفاده از عطر مناسب استایل‌های مختلف نیز درست مثل عطرهایی که برای موقعیت‌های مختلف مناسب هستند، کار می‌کند. عطری که با لباس‌های راحت‌تر و روزانه استفاده می‌کنید، باید حالتی شاداب‌تر و پرنشاط‌تر داشته باشد تا انرژی روزانه شما را تامین کند و در مقابل، برای استایل‌های رسمی و کلاسیک بهتر است از عطرهای گرم‌تر استفاده شود.

اگر استایل لباس پوشیدن شما از سبک یا مکتب مد خاصی پیروی می‌کند نیز، بهتر است در مورد عطرهای متناسب با آن استایل تحقیق کرده و سپس نسبت به خرید عطر اقدام فرمایید.

در نهایت با توجه به مطالب ذکر شده در راهنمای خرید ادکلن زنانه، پیشنهاد ما این است که چند عطر متنوع داشته باشید، تا بتوانید با موقعیت سنجی، هم کدام را که در هر زمان مناسب‌تر بود، استفاده کنید. داشتن سه عطر می‌تواند کافی باشد؛ یک عطر برای موقعیت‌های رسمی، یک عطر گرم روزمره برای زمستان‌ها و یک عطر با رایحه ملایم و معتدل و البته کمی خنک برای روزهای گرم.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

در شرایط فعلی کدام بازار را برای سرمایه گذاری مناسب تر و کم ریسک تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما