معرفی چند عطر تاثیرگذار روی خلق و خوی زنان و مردان

طلا و جواهر اقتصاد 100: عطر بودو د ژور، محصول سال 2020 برند آمریکایی عطر تام فورد است، که در گروه بویایی معطر فوژه طبقه‌بندی می‌شود.

معرفی چند عطر تاثیرگذار روی خلق و خوی زنان و مردان

1. تام فورد بو د ژور ادو پرفیوم (Tom Ford Beau De Jour Eau de Parfum)

عطر بودو د ژور، محصول سال 2020 برند آمریکایی عطر تام فورد است، که در گروه بویایی معطر فوژه طبقه‌بندی می‌شود. این عطر تام فورد بو د ژور ادو پرفیوم بسیار خوش‌بو، عطری مردانه با طبعی معتدل بوده که می‌توان از آن در همه فصل‌ها و در هر آب و هوایی استفاده کرد. این عطر آرامش اعصاب را با نت اسطوخودوس آغاز کرده و آرامش آن با نت‌های گیاهی و آرامش‌بخش دیگری مثل نعناع، ریحان، خزه درخت بلوط، شمعدانی و رزماری ادامه پیدا می‌کند. در نهایت، رایحه این عطر با کهربا و نعناع هندی به ثبات می‌رسد.

2. کارون پور آن هوم (پورانهوم) (Caron Pour Un Homme)

عطر پور آن‌ هوم از برند کارون، محصولی بسیار آنتیک و کلاسیک و تولید سال 1934 می‌باشد، که با رایحه‌ای بسیار ساده و خلوت، ترکیب اسطوخودوس، وانیل و مشک را به رخ می‌کشد. عطر کارون پور آن هوم معتدل در گروه بویایی روایح معطر طبقه‌بندی می‌شود و طوری طراحی شده است که تمام اجزای آن، حس خنکا و آرامش را القا کنند. تاثیر بوی عطر برای خلق و خوی با طراحی ساده و منحصر به فرد شیشه و رنگ سبز روشن آن بسیار موثرتر است.

3. لالیک له اینسومیس ما فورس (Lalique L’Insoumis Ma Force)

عطر له اینسومیس ما فورس، محصولی بسیار خاص و منحصر به فرد از برند لالیک است که طبعی خنک داشته و در گروه بویایی چوبی معطر طبقه‌بندی می‌شود. نت‌های به کار رفته در این عطر تلخ مردانه شامل رایحه لیمو ترش، سیب، هل، مرکبات، اسطوخودوس، رزماری، برگ بنفشه، کهربا، روایح چوبی و چوب کشمیر می‌باشد و وجود نت‌های گیاهی آرامش‌بخش مثل اسطوخودوس و رزماری در کنار فضای شاد مرکباتی آن، ترکیبی بسیار عالی و محبوب برای کمک به حفظ خلق و خوی مثبت و سلامت روان می‌باشد.

4. ژان پل گوتیه له مل (Jean Paul Gaultier Le Male)

عطر له مل یکی از محبوب‌ترین عطرهای برند ژان پل گوتیه است که از 1995 تا به امروز، از جمله پرطرفدارترین عطرهای خنک جهان محسوب می‌شود. این عطر خنک مردانه در گروه بویایی چوبی شرقی فوژه طبقه‌بندی می‌شود. حال و هوای چوبی و مرکباتی عطر ژان پل گوتیه له مل بسیار خوشایند بوده و حس قدم زدن در یک جنگل بارانی را القا می‌کند. تاثیر عطر بر سلامت روان از نت‌های ترنج، اسطوخودوس، نعناع، هل، گیاه درمنه، دارچین، زیره، شکوفه پرتقال، دانه تونکا، کهربا، وانیل، سدر و چوب صندل سفید نشأت می‌گیرد.

5. دانهیل فرش (Dunhill Fresh)

برند دانهیل یک برند انگلیسی است، که سری عطرهای دانهیل ساخت این برند در جهان بسیار محبوب شده است. عطر مردانه دانهیل فرش یکی از عطرهای این سری می‌باشد. این عطر طبعی خنک و رایحه‌ای چوبی دارد. روایح چوبی بسیار آرامبخش بوده و استفاده از این عطر خنک می‌تواند در فصل تابستان جلوی گرمازدگی و کلافگی شما را بگیرد. دانهیل فرش از عطرهای انرژی مثبت، خوش‌بو شامل نت‌های شادی‌آور بسیاری مثل اسطوخودوس، فریزیا ، ترکیبات سبز، سالویا، نعناع، ریحان، فریزیا، بنفشه، زنبق، گل ابریشم، کهربا، نعناع هندی، کومارین، خزه درخت بلوط، خس‌خس و سدر می‌باشد و از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در فصل تابستان می‌باشد.

6. کازاموراتی زرجف مفیستو جنتیلومو (Casamorati Xerjoff Mefisto Gentiluomo)

تاثیر بوی عطر برای خلق و خوی را با مفیستو جنتیلومو، از عطرهای محبوب سری کازاموراتی از برند سرژف خواهید چشید. این عطر طبعی خنک داشته و در گروه بویایی مرکباتی معطر می‌باشد. این عطر شیرین مردانه و رایحه مرکباتی آن، انتخاب بسیاری از افراد برای استفاده در فصل بهار و تابستان می‌باشد. نت‌های ترنج، لیمو ترش، اسطوخودوس، گریپ فروت، رز، بنفشه، زنبق، مشک، کهربا و سدر در ساختار رایحه این عطر، باعث ایجاد حس و حال شاداب و پرانرژی می‌شود و به حفظ سلامت روان کمک می‌کند.

7. جگوار فور من (سبز) (Jaguar For Men)

عطر جگوار مردانه – معروف به جگوار سبز – محصولی بسیار کلاسیک و آنتیک از برند جگوار بوده و از سال 1988 یکی از خاص‌ترین عطرهای معتدل جهان محسوب می‌شود. عطر جگوار فور من در گروه بویایی مرکباتی معطر طبقه‌بندی می‌شود. نت‌های مرکباتی بسیاری در این به مشام می‌خورند. در کنار این نت‌های مرکباتی، راحیه گیاهان آرامش بخش نیز حس می‌شود. این نت‌ها شامل ترنج، نارنگی ماندارین، پرتقال، اسطوخودوس، ترکیبات سبز، ریحان، گریپ فروت، بادیان رومی، آویشن، دارچین چینی، رز، سالویا، شمعدانی، میخک صدپر، یاس، دارچین، زیره، جوز، درخت نراد، گل پنجه مریم، دانه تونکا، مشک، کهربا، وانیل، نعناع هندی، خزه درخت بلوط، سدر، چوب صندل سفید، چرم، تنباکو و سرخس می‌باشند.

این عطر با رایحه اسطوخودوس، رایحه نسبتاً شلوغ و پیچیده‌ای دارد و همین امر باعث می‌شود تا عطری بسیار اسرار آمیز باشد و رایحه‌ای لایه لایه داشته باشد که هر لحظه شگفتی جدیدی را در خود دارد.

8. ایسی میاکه لو بلو دیسه (Issey Miyake L’Eau Bleue D’Issey)

عطر بلو از برند ژاپنی ایسی میاکه، عطری از سری d’lssey بوده و از جمله عطرهای بسیار خاص با طبع معتدل و گروه بویایی چوبی معطر می‌باشد. عطر ایسی میاکه لو بلو دیسه با فضای چوبی – مرکباتی یکی از خوش‌بوترین رایحه‌های جهان را از آن خود کرده است. و با نت‌های دلنشین نارنگی ماندارین، پرتقال، رزماری، لیمو ترش سبز، اسطوخودوس، زنجبیل، سرو، فلفل صورتی، دانه سرو کوهی، کهربا، نعناع هندی، خزه درخت بلوط، سدر و چوب صندل سفید، از جمله عطرهای انرژی مثبت است که می‌تواند در حفظ خلق و خوی بسیار موثر باشد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما