ساعت ورساچه ساخت کدام کشور است؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: برند ساعت ورساچه، با بیش از چهار دهه تجربه در صنعت مد، به عنوان یکی از برندهای برجسته و معتبر جهان شناخته می‌شود، به طوری که غیر ممکن است کسی حتی یک بار نام این برند به گوشش نخورده باشد!

ساعت ورساچه ساخت کدام کشور است؟

 این برند به زیبایی، شیک بودن و شکوه در طراحی‌های خود شهرت دارد و امروزه در سراسر جهان طرافداران پر و پا قرص خود را داشته و همواره رکورد فروش بالایی دارد. 

 

تاریخچه برند ورساچه

جیانی ورساچه در 2 دسامبر سال 1946 در رجو کالابریا، ایتالیا، به دنیا آمد و از اوایل دهه 1970 فعالیت حرفه‌ای خود را به عنوان طراح برای کالاگان، ژنی و کمپلیس آغاز کرد. او در سال 1978، برند خود یعنی ورساچه را راه ‌اندازی کرد و به دلیل طراحی‌های با شکوه آن، به سرعت محبوبیت زیادی در میان مردم پیدا کرد. لباس‌های ورساچه اغلب توسط سلبریتی‌ها و شخصیت‌های معروف دیگر پوشیده می‌شدند و برند نمادی از لوکس و افراط شد.

ساعت ورساچه ساخت کدام کشور است؟

ساعت‌های ورساچه، مانند سایر محصولات این برند، در سوئیس، معدن اصلی ساعت‌، تولید می‌شوند.  برند ورساچه عضو اتحادیه صنعت ساعت سازی در کشور سوئیس است و همین به اعتبار و کیفیت آن می‌افزاید. این برند معتبر و محبوب، در بازارهای مد جهانی حضور داشته و محصولاتش در فروشگاه‌ها و بوتیک‌های معتبر در شهرها و کشورهای بزرگ مانند پاریس، لندن، نیویورک و میلان و شهرهای دیگر در سراسر جهان، به فروش می‌رسد.

لوگوی ورساچه نماد چیست؟

لوگوی ورساچه از شخصیت اسطوره‌ای مدوسا (Medusa) الهام گرفته شده که یکی از اسطوره‌های یونان باستان است. مدوزا به عنوان یک زن زیبا در اسطوره‌های یونانی شناخته می‌شود که دور موهایش مار پیچیده شده است. مدوسا یکی از دختران فورسیس و ستو بود که توانایی این را داشت تا هر کسی که به چشمانش نگاه کند را به سنگ تبدیل کند. ورساچه از این شخصیت اسطوره‌ای برای طراحی لوگوی خود استفاده کرده و آن را به عنوان نمادی از زیبایی، قدرت و شکوه در دنیای مد به کار برده است.

کیفیت برند ساعت ورساچه

برند ساعت ورساچه به عنوان یکی از برندهای مد لوکس و یونیک شناخته می‌شود. این برند بیش از چهار دهه در صنعت مد و ساعت ‌سازی فعالیت داشته و به دلیل کیفیت بالا، طراحی‌های خاص و استفاده از مواد با کیفیت و درجه یک، جایگاهی برجسته‌ای در صنعت مد و ساعت سازی به دست آورده است. ساعت‌های ورساچه با مواد با کیفیت، فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا برای قاب‌ها، شیشه سافیر برای صفحه‌ی ساعت، بندهای ساخته شده از چرم اصلی، موتورهای قوی و دقت در ساخت و طراحی، از لحاظ کیفیت بسیار بالا هستند. همچنین با توجه به تاریخچه طولانی‌که در طراحی و ساخت ساعت‌ها دارد، اعتبار بیشتری به انواع محصولاتش می‌بخشد.

برند ورساچه در چه زمینه‌های دیگری فعالیت دارد؟

همانطور که گفتیم، ورساچه یکی از بهترین و برجسته‌ترین برندهای مد لوکس است که توسط جیانی ورساچه در سال 1978 تأسیس شد. اما فعالیت برند ورساچه تنها به ساعت سازی ختم نشد، این برند در صنعت مد، لباس، لوازم جانبی، جواهرات، ساعت‌، عینک، عطرها و مبلمان خانه را طراحی، تولید، توزیع و خرده فروشی می‌کند، که همگی با لوگوی معروف مدوسا شناخته و معروف شده است.

اکنون مدیریت برند ورساچه بر عهده کیست؟

در سال 1997، جیانی ورساچه در میامی بیچ به قتل رسید و خواهرش، دوناتلا، به عنوان مدیر خلاق شرکت به جای او مشغول به فعالیت در این عرصه شد. تحت کنترل و نظارت دوناتلا، ورساچه به عنوان یک برند برجسته در صنعت مد در میدان رقابت ماندگار شد و با چندین طراح مشهور، از جمله کارل لاگرفلد همکاری کرد. اکنون، ورساچه یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین برندهای مد لوکس در جهان است. محصولات این شرکت در بیش از 100 کشور مختلف دنیا به فروش می‌رسند و درآمد سالانه آن بیش از میلیاردها دلار تخمین زده می‌شود.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما