مقایسه 4 عطر لاین Y برند ایو سن لوران در دنیای عطرهای شیک

طلا و جواهر اقتصاد 100: لاین Y از برند محبوب فرانسوی ایو سن لوران، یکی از محبوب‌ترین مجموعه عطرهای این برند معتبر است، که توسط مستر پرفیوم معروف، آقای دومینیک روپیون طراحی شده است.

مقایسه 4 عطر لاین Y برند ایو سن لوران در دنیای عطرهای شیک

 اساس طراحی این سری عطر ها، ترکیبی از نت‌های مرکباتی و آروماتیک است که در گستره نسبتاً وسیعی از طبع عطرها جای داده شده‌اند. بین چهار عطری که در این مطلب قصد معرفی و مقایسه آن‌ها را داریم، در وهله اول تفاوت رایحه این عطرها در میزان گرمی و سنگینی آن است.

ما این چهار عطر ایو سن لوران را از سبک‌ترین تا سنگین‌ترین به شما معرفی خواهیم کرد، تا با توجه به شخصیت، استایل لباس پوشیدن و فصلی که در آن قرار دارید، بتوانید نسخه مناسب خودتان را پیدا کنید.

1. ایو سن لوران وای ادو تویلت (Yves Saint Laurent Y EDT)

سبک‌ترین عطر در سری Y برند ایو سن لوران، نسخه ادو تویلت آن است. این نسخه رایحه‌ای خنک داشته و قوی‌ترین نت‌های مرکباتی این سری را از آن خود کرده است. بوییدن عطر ایو سن لوران وای ادو تویلت، احساس بوییدن آسمان را القا می‌کند، گویی عطری از تمیزی آب و هوا پس از باران را حس می‌کنید. این مسئله به دلیل وجود ترکیبات آلدهیدی در این عطر می‌باشد. این عطر مناسب فصل بهار و تابستان است.

2. ایو سن لورن وای ادو پرفیوم (Yves Saint Laurent Y EDP)

نسخه ادو پارفوم عطر Y نیز فضایی مرکباتی دارد، اما نت مریم گلی در این عطر فرانسوی غالب است و به این معنا است که فضای آروماتیکی در این عطر قوی‌تری از نسخه قبلی حس می‌شود. ادو پارفوم Y از ادو تویلت آن رایحه قوی‌تری داشته و ماندگاری بیشتری دارد. می‌توان گفت که عطر ایو سن لوران وای ادو پرفیوم، نسخه معتدل‌تر با ماندگاری بالاتر در نت‌های پایه، نسبت به ادو تویلت است. از این عطر می‌توان در هر چهار فصل سال استفاده کرد.

3. ایو سن لوران ادو پارفوم اینتنس (Y Eau De Parfum Intense)

نت غالب به نسخه اینتنس ادو پارفوم عطر Y ، رایحه Juniper Berry و یا میوه درخت سرو می‌باشد. این نت باعث می‌شود که فضای چوبی در این ادکلن مردانه به خوبی احساس شود و ترکیب آن با رایحه اسطوخودوس در شروع بوییدن عطر ایو سن لوران ادو پارفوم اینتنس حس و حالی صابونی را به همراه دارد. این نسخه را نیز می‌توان در تمامی فصل‌ها استفاده کرد، با این‌که بر حسب تجربه، ماندگاری آن از همه نسخه‌ها، حتی نسخه Le Parfum بیشتر می‌باشد.

4. ایو سن لوران وای له پارفوم (Yves Saint Laurent Y Le Parfum)

قوی‌ترین و سنگین‌ترین رایحه در بین سری عطرهای Y از آن نسخه له پارفوم آن می‌باشد. رایحه اسطوخودوس در این عطر تلخ مردانه از باقی سنگین‌تر و قوی‌تر بوده و همچنین حس و حال چوبی در آن بیشتر شده است. همین امر عطر ایو سن لوران وای له پارفوم را به عطری گرم‌تر و رسمی‌تر از بقیه تبدیل کرده است، که کمی فضای تیره، جدی و مرموز به خود گرفته است. به طور واضحی این نسخه برای استفاده در اکثر روزهای سال طراحی شده است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما