بهترین عطرها برای افراد سیگاری

طلا و جواهر اقتصاد 100: ممکن است این مطلب را بدانید که بوی سیگار نیز همانند مضرات آن، شدید است و طبعی سرد و افسرده دارد. معمولا افراد سیگاری سعی می‌کنند رایحه آن را با روایح گرم دیگر بپوشانند؛ چرا که ممکن است دوستان و خانواده با استشمام آن، حس ناخوشایندی دریافت کنند.

بهترین عطرها برای افراد سیگاری

اما باید دانست که استفاده زیاد از عطرهای قوی و گرم، ممکن است سریعا بوی سیگار را از بین ببرد اما باعث ایجاد سردرد برای فرد و اطرافیانش خواهد شد. شخص برای پوشاندن کامل بوی دود، بایستی خود، ماشین و خانه‌اش را عطرآگین نماید و اگر از بهترین عطر ها برای افراد سیگاری جهت این امر استفاده کند، نتیجه سریع و ماندگاری خواهد گرفت.

کدام عطرها مناسب افراد سیگاری هستند؟

افراد زیادی در حال سیگار کشیدن در هنگام استراحت یا اوقات مختلف هستند؛ با این حال باید این موضوع را در نظر گرفت که بوی آزاردهنده تنباکو که از سیگار به جا می‌ماند، رایحه خوشایندی ایجاد نمی‌کند. به همین منظور، افراد از عطرهای مختلف برای پوشاندن این بو استفاده می‌کنند. اما لازم به ذکر است که تمام عطرها و همه برندها مناسب استفاده در چنین شرایطی نیستند.

عطر مناسب افراد سیگاری باید یک رایحه غالب و بسیار ماندگار باشد که در نت‌های آن اغراق نشده باشد و حس خوبی به فرد و اطرافیانش القا کند. گفتنی است که در این زمینه باید از استفاده عطرهای فیک و اسپری کردن چند عطر به صورت همزمان خودداری کنید. در ادامه به چند نمونه از بهترین عطر ها برای افراد سیگاری اشاره می‌کنیم.

همچنین توجه داشته باشید که برای تست کردن رایحه هر کدام از عطرها، می‌توانید دستریز آن را تهیه کرده و پس از اطمینان از بازخورد مثبت عطر، حجم اصلی را سفارش دهید. دستریز یا دکانت عطر، همان عطر اصلی در حجم کمتر (۲ تا ۱۰ میل) است که روش بسیار خوبی برای تست رایحه ادکلن محسوب می‌شود.

1. لالیک انکر نویر ال اکستریم (Lalique Encre Noire a L’extreme)

LALIQUE – Encre Noire A L’Extreme نام تجاری عطری از برند فرانسوی لالیک است که در سال 2015 توسط ناتالی لارسن خلق شد. غلظت این عطر مردانه شیک، ادو پرفیوم بوده و دارای طبع گرم و نسبتا تند و گروه بویایی چوبی معطر است. آکورد خاص این عطر، رایحه مردانه و نیرومندی را ایجاد می‌کند که جذابیت و منحصربه‌فرد بودن آن، هر رایحه دیگری را می‌پوشاند.

اسانس اولیه عطر لالینک انکر نویر ال اکستریم دارای ترنج، سرو و لامی است در حالی که اسانس میانی آن شامل خس خس، ریشه زنبق، روایح دودی و اسانس پایه آن شامل لوبان، چوب صندل سفید و نعنای هندی می‌باشد. این عطر مناسب سیگاری ها با رایحه خاص و شکیل خود ردی از بوی سیگار به جای نمی‌گذارد و ماندگاری فوق‌العاده عالی به همراه پراکندگی بوی خوب دارد. بهتر است از این عطر برند لالیک، در فصول سرد سال استفاده گردد.

2. پارفومز د مارلی کالان (Parfums de Marly Kalan)

نام تجاری این عطر PARFUMS de MARLY – Kalan است و بطری قرمز و شیک آن، هر نگاهی را جذب خود می‌کند. عطر پارفومز د مارلی کالان از برند فرانسوی پارفومز د مارلی است و در سال 2019 به بازار عطر عرضه شده است. نوع غلظت آن ادوپرفیوم بوده و به عنوان عطر مشترک زنانه و مردانه معرفی شده است. طبع این عطر گرم و شیرین و گروه بویایی آن، شرقی ادویه‌ای است و با رایحه اصیل و قدرتمندی که ایجاد می‌کند، تمام اطرافیان را مسحور خواهد کرد.

این ادکلن برای افراد سیگاری ایده‌آل است چراکه در اسانس اولیه آن فلفل، پرتقال خونی و ادویه‌جات معطر را داریم. و اسانس میانی آن دارای اسطوخودوس و شکوفه پرتقال و اسانس پایه آن نیز دارای کهربا، دانه تونکا، خزه درخت بلوط، چوب صندل سفید و روایح چوبی است. این آمیزه بی‌نظیر از عطرهای جنگلی و ادویه‌ای، ماندگاری خوب و پراکندگ بوی عالی دارد و بهتر است در فصول سرد استعمال گردد.

3. تق هرمس او گیوری (Terre d’Hermes Eau Givree)

نام تجاری آن HERMES – Terre d’Hermes Eau Givree است و یک عطر تلخ مردانه مدرن و نشاط‌آور است که در سال 2022 توسط برند عطر هرمس فرانسه و توسط کریستین ناگل به جهان معرفی شد. طبع عطر تق هرمس او گیوری خنک و چوبی و گروه بویایی آن مرکباتی معطر می‌باشد. این رایحه بی‌مثال که خنکای آن انرژی‌بخش است، پوشاننده خوبی برای بوی سیگار خواهد بود.

اسانس اولیه آن بالنگ، اسانس میانی آن دانه سرو کوهی و فلفل سیچوان و اسانس پایه آن روایح چوبی و روایح معدنی دارد. او گیوری به عنوان بهترین عطر برای افراد سیگاری با ماندگاری و پراکندگی بوی متوسط، در فصل تابستان می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد.

4. ایو سن لوران لانویت د لوم له پارفوم (La Nuit de L’Homme Le Parfum EDP)

نام تجاری این ادو پرفیوم مردانه، YVES SAINT LAURENT – La Nuit de I’Homme Le Parfum EDP است که در سال 2009 توسط برند عطر ایو سن لوران و توسط عطاران دومنیک روپیون، پیر وارنیه و آن فلیپو ساخته شد. طبع این عطر سیگاری ها با رایحه هیجان‌انگیز و دلربا گرم، ملایم و تلخ است و گروه بویایی آن شرقی فوژه می‌باشد که ترکیبی از مرکبات، گل‌ها و روایح جنگلی ایجاد می‌کند تا جذابیت مردانه را به رخ بکشد.

اسانس اولیه آن شامل ترنج، فلفل و رازیانه است و اسانس میانی آن اسطوخودوس، میوه‌جات و لابدانیوم دارد. اسانس پایه آن نیز شامل وانیل، خس‌خس و نعنای هندی می‌شود. ماندگاری عطر ایو سن لوران لانویت د لوم له پارفوم، بسیار خوب و پراکندگی بوی آن متوسط است و بهتر است که در فصول سرد مورد استفاده قرار گیرد.

5. تام فورد امبر لدر (Tom Ford Ombre Leather)

نام تجاری این عطر یونیسکس، TOM FORD – Ombre Leather 2018 است که عطاران آن از برند آمریکایی تام فورد در سال 2018، آن را مناسب استفاده آقایان و بانوان تولید کردند. طبع این عطر، گرم و تلخ و گروه بویایی آن، روایح چرمی است که بیان‌گر اقتدار و ابهت با جنب و جوشی آزادانه می‌باشد. اسانس اولیه عطر تام فورد امبر لدر شامل چرم، روایح گلی و ادویه‌جات معطر است که ترکیبی فوق‌العاده را رقم می‌زند و نت غالب آن، هر بوی ناخوشایندی را از شامه دور می‌کند. این ادکلن مناسب افراد سیگاری بوده و با رایحه چهارفصل، ماندگاری و پراکندگی بوی بی‌نظیری دارد و استفاده آن برای آقایان و بانوان، جذابیت‌های منحصربه‌فرد خود را دارد.

6. ایو سن لوران ام 7 ادو تویلت (Yves Saint Laurent M7)

نام تجاری این ادو تویلت دلربای مردانه، YVES SAINT LAURENT – M7 است که در سال 2002 میلادی توسط عطاران ژاک کاوالیه و آلبرتو موریلاس از برند فرانسوی ایو سن لوران آفریده شد. طبع گرم و تلخ و گروه بویایی شرقی چوبی آن موجب شده تا غلبه فوق‌العاده و رایحه گیرایی داشته باشد و واضح‌ترین نمایش‌دهنده قدرت مردانه باشد. بهترین عطر برای افراد سیگاری با اسانس اولیه ترنج، نارنگی ماندارین و رزماری شروع می‌شود و در اسانس میانی آن روایح خس‌خس و عود و در نهایت در اسانس پایه آن مشک و کهربا به مشام می‌رسد.

شیشه عطر ایو سن لوران ام 7 ادو تویلت با همکاری برندهای تام فورد و دونگ لیوید ساخته شده است تا جذابیت آن را چندین برابر افزایش دهد. شدت مردانگی این عطر به حدی بالاست که حتی برای خانم‌های علاقه‌مند به استفاده از عطرهای مردانه هم توصیه نمی‌شود. ماندگاری و پراکندگی بوی خوب این عطر گرم مردانه ، در فصول سرد سال بیشتر قابل مشاهده خواهد بود.

7. ورساچه پور هوم عود نویر (Versace Pour Homme Oud Noir)

این ادو تویلت شکیل و خاص مردانه، با نام تجاری VERSACE – Pour Homme Oud Noir شناخته می‌شود و محصول برند معروف عطر ورساچه ایتالیا در سال 2013 است. طبع این عطر گرم و تند و گروه بویایی آن، شرقی چوبی است که نمایان‌گر شور و سرزندگی به همراه قاطعیت و جذابیت مردانه خواهد بود و نت‌های آن را بسیار غالب می‌سازد. اسانس اولیه آن دارای بهارنارنج، فلفل و نارنج، اسانس میانی آن دارای هل، زعفران و صمغ کندر و اسانس پایه آن شامل لدروود، نعناع هندی و عود است. این ترکیب بی‌نقص، باعث خواهد شد که اطرافیان شما به جای شکایت از بوی بد سیگار، مدام از رایحه دلپذیر شما تمجید کنند. ماندگاری و پراکندگی بوی عطر ورساچه پور هوم عود نویر متوسط بوده و مناسب استفاده در ماه‌های سرد سال می‌باشد.

8. شنل اگویست پلاتینیوم (Chanel Egoiste Platinum)

این ادو تویلت مردانه در بازار عطر با بطری شیشه‌ای خوش‌دست و با نام تجاری CHANEL – Egoiste Platinum شناخته می‌شود و هنر دست ژاک بولژ از برند عطر شنل در سال 1993 است. طبع این عطر، خنک و شیرین و گروه بویایی آن چوبی گلی مشکی است که آکوردهای انرژی‌بخش و نت‌های جادویی باطراوت را شامل می‌شود و بوی کسل‌کننده سیگار را از بین می‌برد. اسانس اولیه این عطر مناسب افراد سیگاری کلاسیک شامل بهارنارنج، رزماری، سنبل و دانه‌های قرمز است.

اسانس میانی آن شامل شمعدانی، سالویا اسکلاریا، یاس و صمغ گیاهی بوده و اسانس پایه آن از خزه درخت بلوط، کهربا، سدر، خس خس و چوب صندل سفید تشکیل شده است. این ترکیب، سرزندگی و قدرت طبیعت را به صورت همزمان در خود دارد و به خوبی می‌تواند نمایان‌گر شخصیت ماجراجو و باانرژی شما باشد. ماندگاری عطر شنل اگویست پلاتینیوم بسیار خوب و پراکندگی بوی آن خوب است و مناسب استفاده در ماه‌های گرم سال می‌باشد.

9. ممو پاریس افریکن لدر (Memo Paris African Leather)

این عطر جذاب یونیسکس، با نام تجاری Memo Paris – African Leather شناخته می‌شود و در گروه غلظت ادو پرفیوم قرار دارد. عطاران برند فرانسوی ممو در سال 2015، آن را مناسب استفاده آقایان و بانوان خلق کردند و از طبع گرم و تند و گروه بویایی رایحه‌های چرمی در آن استفاده کردند. این ترکیب موجب گرمای صمیمی و غلبه قدرتمند عطر به صورت همزمان شده است و آن را به یکی از بهترین پوشاننده‌های بوی بد سیگار تبدیل کرده است. اسانس اولیه عطر ممو پاریس افریکن لدر از ترنج، مشک، خس خس، نعناع هندی، شمعدانی، چرم، عود، هل، زعفران و زیره سبز تشکیل شده است که آمیزه‌ای از دل‌انگیزترین روایح طبیعت را به دست می‌دهد. ماندگاری این عطر شیرین مردانه (زنانه) بسیار عالی و پراکندگی بوی آن متوسط است و بهتر است که در فصول سرد سال، از نت‌های لذت‌بخش آن بهره ببرید.

10. دیور فارنهایت پارفوم (Dior Fahrenheit Parfum)

این پرفیوم اصیل و پرطرفدار مردانه، با نام تجاری Dior – Fahrenheit Le Parfum شناخته می‌شود و در سال 2014 میلادی، توسط فرانسوا دماشی از برند عطر دیور فرانسه آفریده شده است. طبع این محصول، گرم و تند و شیرین است و گروه بویایی آن شرقی ادویه‌ای می‌باشد که باعث تبدیل این عطر به یکی از بهترین گزینه‌های مورد استفاده مردان در محافل صمیمی دوستانه یا خانوادگی می‌شود.

اسانس اولیه عطر دیور فارنهایت پارفوم شامل نارنگی ماندارین، شیرین بیان و جیر است. اسانس میانی آن از گشنیز، زیره سبز و برگ بنفشه و اسانس پایه آن از وانیل تشکیل شده است تا در انتها، شیرینی گرمابخشی به نت‌های این عطر ببخشد و تلخی‌های روایح ناخوشایند اطراف را پاک کند. بهتر است از این عطر محبوب برند دیور در فصول سرد سال استفاده شود تا ماندگاری بسیار طولانی مدت و پراکندگی بوی فوق‌العاده عالی آن، بیشتر خودش را نشان دهد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما