این سنگ خوشرنگ برکت و فراوانی به زندگی مهرماهی ها می بخشد

طلا و جواهر اقتصاد 100: پریدوت گوهری گرانبها از الیوین معدنی(سیلیکات‌ منیزیم) که‌ به‌ صورت‌ بلورهاى سبز یافت‌ مى‌شود می باشد.

این سنگ خوشرنگ برکت و فراوانی به زندگی مهرماهی ها می بخشد

زبرجد ؛ سنگ متولدین مهر

 گفته شده نام پریدوت از کلمه یونانی “peridona” که به معنی “بخشنده فراوانی(نعمت)” است اقتباس شده است. سنگ زبرجد یکی از معدود سنگهایی است که به صورت تک رنگ وجود دارد. پریدوت دارای رنگ سبز زیتون یا سبز تیره و به علت حضور آهن خصوصیت درخشنده صیقلی یا روغنی مانند است.

دلیل رنگ سبز زبرجد با هاله طلایی به علت وجود مقدار ناچیز و به اندازه از عنصر آهن در آن می باشد. این مقدار آهن چیزی است که رنگ سنگ زبرجد را از رنج سبز – زرد و زیتونی تا سبز قهوه ای گسترش می دهد. سنگ های سبز زیتونی پریدوت الیوین Olivine، سبز مایل به زرد کریزولیت Chrysolite و سبز بهاری پریدوت Peridot نامیده می شوند. ذخایر پریدوت شامل مصر (جزیره سنت جانز)، چین، میانمار، برزیل، نروژ و ایالات متحده آمریکا و همچنین استرالیا و آفریقای جنوبی است. صلیبیان در سده های قرون وسطی پریدوت را از جزیره سنت جانز در دریای سرخ که بیش از 3500 سال استخراج می شد را به اروپا آوردند.

خواص زبرجد به عنوان سنگ ماه مهر

همانند رنگ سبز بینظیرش، پریدوت زندگی شما را با رشد، بهبود، تجدید، پاک سازی و تولدی دوباره همراه می کند. پریدوت به عنوان یک متعادل کننده کل سیستم غدد لنفاوی با کمک به بازسازی بافت و پاک کردن بدن با تقویت خون جانی دوباره به شخص می دهد. همچنین گفته شده است که کاهش تب، کمک به هضم، آرام کردن سیستم عصبی، بهبود زخم حشرات و همچنین کبد و از بسیاری لحاظ سلامت چشم را بهبود می بخشد. در گذشته نقل شده است که چنانچه پریدوت در هنگام زایمان روی شکم قرار داده شود به تقویت انقباض عضلات و کاهش درد کمک می کند.

پریدوت مطمئنا یک سنگ بهار است، فراتر از رنگ سرزنده اش؛ توانایی آن را برای کمک به طراحی زندگی فرد در یک چرخه و آغازی جدید دارد. الگوهای قدیمی و منفی جای خود را با ارتعاش فرکانس مثبت جدید برای حرکت سریع به جلو عوض می کند. با کمک زبرجد، شخص بیشتر قادر به اعتراف و یا قبول اشتباهات، مسئولیت زندگی خود، رهایی از گناه و وسواس فکری و همچنین بهبود احساسات و روابط آسیب دیده می شود. این گوهر زیبا سنگ فرعی ماه تولد مهر می باشد. همچنین زبرجد سنگ اصلی متولدین مرداد است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما