مدیتیشن و ریلکس کردن با این سنگ زیبای جادویی

طلا و جواهر اقتصاد 100: یاقوت کبود سنگی با سختی بالا و بعد از الماس در جایگاه دوم از نظر سختی قرار دارد.

مدیتیشن و ریلکس کردن با این سنگ زیبای جادویی

یاقوت کبود به عنوان سنگ ماه مهر

یاقوت کبود یا سفایر آبی یک نوع کراندوم گوهری است، تمام کوراندوم هایی که رنگ قرمز ندارند به عنوان سفایر نامیده می شوند. کوراندوم یک کریستال اکسید آلومینیوم است که درواقع نفوذ عناصر کم مقدار در ساختار آن باعث تولید رنگ مختلف مانند روبی قرمز رنگ(به علت عنصر کروم) یا یاقوت کبود ( آهن و تیتانیوم ) می شود.

آهن به تنهایی رنگ زرد تولید می کند، که اغلب بارها به عنوان توپاز شرقی شناخته می شود. همچنین ترکیبی از تیتانیوم و آهن می تواند سبب سبز شدن شود، در حالی که هر سه عنصر(کروم،تیتانیوم،آهن) باور نکردنی یک کریستال ارغوانی ایجاد می کنند. سفایر محبوب و کمیاب نارنجی رنگ، رنگمایه نارنجی مایل به صورتی را از مخلوط کروم و آهن می گیرد. سفایر سفید کاملا روشن و شفاف و بدون هیچ گونه ترکیب اضافی می باشد.

جواهرات یاقوت کبود

یاقوت کبود به عنوان سنگ محافظ کننده از چشم بد و بازتاب انرژی های منفی آنها به سمت فرستنده استفاده می شود. داستان ها گفته اند که جادوگران از سنگ های قیمتی برای تقویت و هدایت قدرت های جادوییشان استفاده می کردند، کیمیاگران یاقوت کبود را وابسته به عنصر هوا، و اهل تصوف در هند، آن را وابسته به سیاه زحل می دانستند و اعتقاد داشتند که یاقوت کبود متعلق به قلمرو الهی و آسمانی می باشد. یاقوت کبود برای باز کردن چاکراهای خود جهت دریافت الهام و پیام ها آسمانی و همچنین کمک به روشن شدن معنای خاص پیام دریافتی استفاده می شود.

زمانی که در طول مدیتیشن استفاده می شود، یاقوت کبود امکان می دهد که شخص پتانسیل پنهان خود را پیدا کند و بینش خود را نسبت به زندگی کاری تشدید کند و به این ترتیب می تواند فرد متمرکز را در یک مسیر ذهنی شفاف و تفکرات آن را بهتر سازماندهی کرده تا سفر وی آغاز شود. یاقوت کبود می توانند شخص را برای دستیابی به خواسته ها و آرزوهای مادی کمک کنند و همچنین ثروت کسب شده را نگهداری کند. این نشان می ده که یاقوت کبود جواهری برای کنترل تصمیم گیری های درست در زندگی می باشد و نباید از آن غافل شوید. یاقوت کبود سنگ ماه تولد مهر ، اردیبهشت، دی ماه و سنگ اصلی ماه تولد شهریور نیز یاقوت می باشد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما