معرفی بهترین عطرهای صابونی و پودری برای دوستداران عطر

طلا و جواهر اقتصاد 100: در دنیای عطر و ادکلن، دسته بندی‌های متنوعی برای عطرهای مختلف وجود دارد، تا همگان بتوانند طبق سلیقه خود عطر دلخواه خود را از میان دسته‌ای که بیشتر باب میل آن‌ها است، انتخاب کنند.

معرفی بهترین عطرهای صابونی و پودری برای دوستداران عطر

 در دسته بندی عطر ها، فصل مناسب آن عطر، فضای غالب بر آن و نوع نت‌های به کار رفته در ترکیب عطر مورد بررسی قرار می‌گیرند. از این رو، عطرهایی را بر اساس فضای غالب آن‌ها و حس و حالی که منتقل می‌کنند، عطر صابونی و یا پودری می‌نامیم، که استفاده از آن‌ها حس تمیزی و شادابی را القا می‌کنند.

عطرهای صابونی چه نوع عطرهایی هستند؟

عطرهای صابونی ، عطرهایی هستند که رایحه آن‌ها حس تمیزی را القا می‌کنند. این نوع عطرها به طور عمده بوی شامپو و سایر مواد شوینده و آرایشی می‌دهند. در واقع نت‌های به کار رفته در ساخت این عطرها، در خانواده نت‌های مورد استفاده در مواد آرایشی است، از این رو است که حس تمیزی، بوی حمام و رایحه صابون را انتقال می‌دهند. به عطرهای صابونی، عطرهای پودری نیز گفته می‌شود.

1. بلو د شنل ادو تویلت (CHANEL – Bleu de Chanel)

بلو د شنل، نسخه ادو تویلت از برند عطر شنل، عطری مرکباتی – چوبی است که به احساس شادابی و تمیزی معروف است. به خاطر رایحه تازه و پیچیده‌اش بسیاری از مردم آن را به خاطر تطبیق‌پذیری دوست دارند. این عطر صابونی مردانه را می‌توان در موقعیت‌های مختلف استفاده کرد و از احساس پودری و لطیف آن لذت برد. عطر بلو د شنل ادوتویلت رایحه‌ای دارد که بسیاری آن را ” تصفیه شده ” می‌خوانند. از این رو این حس تمیزی، اعتماد به نفس و ظرافتی مردانه را برمی‌انگیزد.

2. کازاموراتی زرجف لاتوسکا (Casamorati Xerjoff La Tosca)

عطر زنانه لا توسکا عطری بسیار محبوب از برند زرجف است که رایحه‌ای گلی و شرقی دارد. این عطر عطری مجلل و اشرافی است که طراحی آن از اپرای مشهور ” توسکا ” الهام گرفته شده است و از این رو، فضایی بسیار احساسی و دراماتیک دارد. عطر زرجف لا توسکا دارای نت‌هایی مانند ترنج، یاس، گل سرخ و چوب صندل است که در کنار هم، رایحه‌ای صابونی و تمیز، در عین حال پیچیده و مطبوع ارائه می‌دهند.

3. لویی ویتون ایمجینیشن (Louis Vuitton Imagination)

ایمجینیشن عطری مرکباتی از برند آمریکایی لویی ویتون است که رایحه‌ای خلوت و دلچسب و معتدل دارد. این عطر مردانه با بوی تمیزی حس و حالی بسیار سبک، مانند حسی که بعد از حمام رفتن داریم را القا می‌کند. نت‌های ترنج، پرتقال، بالنگ، بهار نارنج، دارچین، زنجبیل، چوب گایاک، چای و صمغ کندر در عطر لویی ویتون ایمجینیشن به هنرمندی با یکدیگر ترکیب شدند و عطری بسیار جذاب، ملایم و خواستنی ساخته‌اند که می‌توان از آن در هر موقعیت اجتماعی و به طور روزمره استفاده کرد.

4. هرمس تویلی د هرمس (Hermes Twilly d’Hermes)

تویلی عطری زنانه از برند لوکس عطر هرمس است که بر خلاف سایر عطرهای پودری، رایحه‌ای نسبتاً تند دارد که اتفاقاً به فضای صابونی آن دامن‌زده است. عطر تویلی د هرمس احساس استفاده از لوازم آرایش بسیار شیک، با بویی تند و تیز دارد که از چهره ساده و بی‌آلایش یک خانم، آراستگی بسیار زیبایی را می‌سازد. این ادکلن شیرین زنانه نیز به استایل شما جلا می‌دهد و با نت‌های پررنگ زنجبیل و گل سرخ، باعث درخشیدن شما می‌شود.

5. کازاموراتی زرجف مفیستو جنتیلومو (Casamorati Xerjoff Mefisto Gentiluomo)

بهترین عطر با رایحه تمیز مردانه از برند زرجوف، یکی از عطرهای صابونی بسیار لوکس که شامل نت‌های مرکبات، اسطوخودوس، ترنج و مشک و … است. عطر زرجف مفیستو جنتیلومو رایحه‌ای تازه، تمیز و ظریف مردانه دارد، که باعث شده عطری خاص، ماندگار و همچنین همه‌کاره به حساب بیاید. حس پودری در این ادکلن صابونی مردانه شما را یاد یک آرایشگاه تمیز و مملو از رایحه تازه مواد بهداشتی می‌اندازد. این امر برای این عطر هاله‌ای ظریف و جنتلمنانه ایجاد می‌کند.

6. کلوین کلاین سی کی وان (Calvin Klein CK One)

بهترین عطر با رایحه پودری مردانه و زنانه که اثری نسبتاً قدیمی و آنتیک از برند عطر کلوین کلین می‌باشد. که در سال 1994 وارد بازار شده است. این عطر یونیسکس با اسم ” عطر جوانان ” پا به عرصه عطر و ادکلن گذاشت و تا برای سال‌ها است که نمادی از طراوت و شادابی جوانان 18 تا 25 ساله است. عطر کلوین کلاین سی کی وان دارای نت‌های ترنج، چای سبز، یاس و مشک است، که ترکیبی شبیه به یک نفس تازه را به وجود آورده است. رایحه سبک و تمیز آن می‌تواند حس آزادی و اعتماد به نفس را القا کند و همین باعث شده که مناسب‌ترین گزینه برای استفاده روزمره باشد.

7. دیویدف کول واتر ویو (Davidoff Cool Water Wave)

عطر کول واتر ویو از برند دیویدوف، از حس هیجان‌انگیز امواج اقیانوس که به ساحل برخورد می‌کنند الهام گرفته شده است. بهترین عطر صابونی مردانه شامل نت‌های دریایی، گریپ فروت، فلفل سیچوان و چوب صندل است، که حس تمیزی، نشاط و آزادی را القا می‌کند. این عطر خنک مردانه را می‌توان در تابستان استفاده کرد و احساس رهایی از دغدغه‌ها را هنگام احساس خنکای نسیم ساحلی را داشت.

8. پارفومز د مارلی سدلی Parfums de Marly Sedley

سدلی از برند مارلی، یک عطر یونیسکس بسیار خوشبو است که رایحه آن ترکیبی از مدرنیته و کلاسیک تلقی می‌شود. این عطر چوبی، از جمله عطرهای پودری است که رایحه نسبتاً تندی دارد و همین تندی نیز شخصیت آزاد، بی‌باک و پر اعتماد به نفسی برای آن ساخته است. از جمله نت‌های به کار رفته در عطر پارفومز د مارلی سدلی می‌توان به ترنج، نارنگی ماندارین، لیمو ترش، نعناع و گریپ فروت اشاره کرد، که در لایه‌های اولیه این عطر صابونی زنانه (مردانه) احساسی شاداب و پرانرژی را پرقدرت القا می‌کنند.

9. مون بلان لجند ادو پرفیوم (Mont Blanc Legend EDP)

نسخه ادو پرفیوم سری لجند برند مون بلان عطری بسیار شیک و مجلسی، با رایحه‌ای پودری و نسبتاً تند است که آن را برای استفاده در فضاهای رسمی بسیار مناسب ساخته است. در حقیقت عطر مون بلان لجند ادو پرفیوم در گروه بویایی چرمی طبقه‌بندی می‌شود و حس و حال نویی و تمیزی آن، از رایحه تند چرم نشات می‌گیرد. درست مثل چرم طبیعی نو که بویی بسیار تیز و واضح دارد، رایحه این عطر تلخ مردانه نیز همان‌طور شیک، باوقار و بسیار جذاب و کاریزماتیک به مشام می‌رسد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما