این ساعت لاکچری 55 میلیون دلار قیمت دارد + عکس

طلا و جواهر اقتصاد 100: ساعت‌های انحصاری صرفاً ساعت مچی برای بیان زمان نیستند. آنها تجلی هنر و مهارت فنی هستند که از نسل ها فراتر می روند.

این ساعت لاکچری 55 میلیون دلار قیمت دارد + عکس

چیزی که آنها را بسیار فریبنده می کند ادغام سنت و نوآوری است، جایی که تکنیک های ساعت سازی قرن های گذشته با فناوری پیشرفته روبرو می شوند تا شاهکارهایی را خلق کنند که هم کاربردی و هم از نظر زیبایی شناسی خیره کننده هستند.

از حرکات پیچیده گرفته تا مواد مجلل به کار رفته در ساخت آنها، این ساعت‌های انحصاری نشان‌دهنده اوج مهارت و تجمل هستند، و آنها را به نمادهای مورد علاقه موقعیت و ظرافت در دنیای هورلوژی (دانش اندازه گیری زمان) برتر تبدیل می‌کنند.

البته قابل ذکر است ساعت هایی همچون ساعت سیکو، ساعت کاسیو … که با قیمتی مناسب عرضه ممی شوند هم نمادی از اصالت و دقت و هنر هستند.در ادامه با سورن گالری همراه باشید تا گران ترین ساعت های دنیا را بهتر بشناسیم.

ساعت مچی Graff Diamonds Hallucination

نام این ساعت (The Hallucination) به معنی توهم است. در سال 2014 به عنوان یکی از شگفتی‌های دنیای جواهرات رونمایی شد و با قیمت باورنکردنی 55 میلیون دلار به عنوان گرانترین ساعت جهان شناخته می‌شود. این ساعت با استفاده از بیش از 110 قیراط الماس‌های رنگارنگ و کمیاب تزئین شده که هر یک با دقت و ظرافت بی‌نظیری تراشیده و انتخاب شده‌اند.

رنگ‌های فانتزی و نادر الماس‌ها، از جمله صورتی، آبی، زرد و سبز، نه تنها زیبایی خیره‌کننده‌ای به ساعت می‌بخشند، بلکه ارزش آن را نیز به طرز چشمگیری افزایش می‌دهند.

طراحی این ساعت منحصر به فرد توسط لورنس گراف، بنیان‌گذار برند گرف دایموند، و تیم متخصص جواهرسازان برجسته این برند انجام شده است.

علاوه بر این، استفاده از پلاتین برای بدنه و بند ساعت، به دوام و درخشندگی بی‌نظیری به آن می‌بخشد و حس لوکس بودن را به وضوح منتقل می‌کند. این ساعت بیشتر از یک ابزار زمان‌سنجی به شمار می‌رود؛ بلکه به عنوان یک سرمایه‌گذاری هنری و جواهراتی منحصربه‌فرد تلقی می‌شود.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما