انگشتر سولیتر بهترین گزینه برای نامزدی

طلا و جواهر اقتصاد 100: همان طور ککه در بخش های قبل نیز اشاره کردیم انگشتر سولیتر به عنوان یکی از محبوب ترین و مناسب‌ترین انگشترهای نامزدی و حلقه ازدواج شناخته می شود.

انگشتر سولیتر بهترین گزینه برای نامزدی

بسیاری از افراد به خوبی می دانند که زیبایی در سادگی است و با توجه به این که انگشتر نامزدی به صورت مدام مورد استفاده قرار می گیرد، انتخاب آن ها یک انگشتر ساده مانند انگشتر سولیتر است.

بر اساس گزارشات سازمان گوهر شناسی آمریکا تقریبا 25 درصد از زوج ها این انگشتر را به عنوان انگشتر نامزدی خود انتخاب می کنند. برخی از افراد عقیده دارند تک نگین بودن سولیتر نشانه یگانه بودن عشق بوده و انگشترهای سولتیر بهترین انتخاب برای نامزدی است. سادگی و زیبایی این انگشترها و جذابیت نگین آن ا به گونه ای که می تواند سلیقه های مختلف را پوشش دهد و حتی افراد سخت پسند نیز این نوع انگشتر را می پسندند.

اگر می خواهید انگشتر نامزدی سولیتر شما جلوه زیباتری داشته باشد، می توانید در کنار آن یک رینگ ساده را نیز به کار ببرید. به طور کلی باید گفت که انگشتر سولیتر بهترین گزینه برای مراسمات خاص نظیر نامزدی و عروسی است. اگر از سلیقه جواهرات پارتنر خود اطلاعی ندارید به پوسس و علایق او توجه کنید، اگر او طرفدار استایل و جواهرات کلاسیک است، این انگشتر مناسب سلیقه او خواهد بود؛ چراکه انگشترهای سولیتر ظاهری کلاسیک دارند.

نکات مهم برای خرید انگشترهای سولیتر

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که می خواهید برای همسر و نامزد خود انگشتر سولیتر را خریداری کنید باید قبل از خرید چند نکته مهم را به یاد داشته باشید. رعایت این نکات مهم به شما کمک می کند تا بتوانید یک انگشتر زیبا و جذاب را تهیه نمایید. مهم ترین نکاتی که باید برای خرید این مدل انگشترها در نظر داشته باشید به شرح زیر هستند.

اندازه نگین انگشتر

یکی از نکات مهم برای خرید انگشترهای سولیتر توجه به اندازه نگین به کار رفته رای آن ها است. انگشترهایی سولیتری که دارای نگین های بزرگ هستند برای افرادی که انگشتان ظریف و کوتاه دارند، مناسب نیست و برعکس این موضوع یعنی نگین های کوچک برای افراد با دارای انگشتان درشت و بزرگ جلوه خوبی ندارد.

شکل مانتینگ یا پایه

به کل انگشتر سولیتر به غیر از نگین آن ماتینگ گفته می شود که در اصطلاح عامیانه ما ان را با نام پایه انگشتر می شناسیم. شکل پایه انگشتر به اندازه سنگ آن وابسته است. یکی از مهم ترین اشکالی که برای ساخت پایه انگشتر سولیتر به کار می رود، ماتینگ کلیسای جامع و ماتینگ پیچشی است.

نوع ماتینگ کلیسای جامع مشابه با قوس های این کلیسا است و 6 چَنگه دارد. دلیل 6 چنگه بودن این پایه است که بتواند از الماس آن که سگی بسیار قیمتی و گران بها به شمار می رود، محافظت کند. هر چقدر چنگه های به کار رفته برای ساخت پایه انگشترهای سولیتر بیشتر باشد، نگین محکم تر بر روی آن قرار می گیرد. تیفانی یکی از برندهایی بوده که برای ساخت این انگشتر این نوع پایه را به کار می برد.

نوع دیگر پایه ای که برای ساخت انگشتر سولیتر به کار می رود، مانتینگ پیچشی است. این پایه به صورت یک فنر دور پایه نگهدارند قرار دارد و خود در دو نوع ساده و کانال دار تولید می شود.

نوع نگین

ممکن است با خود فکر کنید که انگشترهای سولیتر مانند بسیاری نمونه های دیگر سنگی گرد دارند، اما باید گفت که همیشه این موضوع صادق نیست و نگین های این انگشتر به شکل های مختلفی برش می خورد. معروف ترین نگین های انگشتر سولیتر نوع مربعف گرد و مستطیل آن است.

نوع تراش نگین نیز اهمیت زیادی دارد. برای تراش نگین انگشترهای سولیتر معمولا تراش الماس را به کار می برند.  بسیاری از افرادی که قصد خرید این انگشترها را دارند این نوع ترا را انتخاب می کنند. نوع تراش یکی از مهم ترین مسائلی است که می تواند باعث درخشش بیشتر این جواهر شود.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما