همه چیز درباره ویژگی‌های عطر و ادکلن‌های برندهای ایرانی

طلا و جواهر اقتصاد 100: عطرهای ایرانی مدرن و امروزی، در ترکیب بندی و مواد اولیه مورد استفاده تفاوتی با عطرهای مرغوب برندهای معتبر جهانی ندارند.

همه چیز درباره ویژگی‌های عطر و ادکلن‌های برندهای ایرانی

 به طور عمده مواد اولیه طبیعی از خارج از کشور وارد شده و عطرها با توجه به استانداردهای جهانی ساخته می‌شوند. در مورد سایر ویژگی‌های عطرهای ایرانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. این عطرها به دلیل تولید داخل از قیمت مناسبی برخوردار هستند.

2. در انواع عطر ایرانی از تنوع فضای رایحه بهره برده‌اند.

3. خرید از برندهای معروف عطر ایران بسیار راحت بوده و دسترسی به فروشگاه‌ها آسان و سریع است.

4. کیفیت عطرهای ایرانی بسیار بالا است و ایجاد حساسیت پوستی و تنفسی نمی‌کنند.

5. برندهای عطر و ادکلن ایرانی دارای گارانتی و ضمانت کالا هستند.

معرفی برندهای ادکلن ایرانی

امروزه چندین برند در کشور ما فعالیت می‌کنند، که عطرهای بسیار مرغوب و خوبی می‌سازند. این برندها روز به روز در حال پیشرفت هستند و می‌توان به کیفیت محصولات آن‌ها اعتماد کرد.

1. برند عطر Ten Forever

برند شماره 10 جاودانه یک برند عطر ایرانی است که از حضور اسطوره فوتبال، قهرمانی مردمی و دلسوز -علی دایی- الهام گرفته شده است، تا روح زیبا و محترم و فداکار این قهرمان در رایحه خوش این عطرها بازتاب شود و برای همیشه در یاد مردم بماند. از این رو، این برند عطر Ten Forever به برند ” علی دایی ” نیز مشهور است. این اسطوره محبوب، همواره در بین مردم جایگاه ویژه‌ای داشته و به اخلاق، مرام و غیرت مشهور است.

این هنرمند بزرگ در مورد مردم ایران این‌گونه می‌گوید :« هرگز عشق و محبتی که مردم به من ابراز داشته‌اند را فراموش نخواهم کرد. عشق من به شما مردم به همان اندازه سال‌های اولیه فوتبالم قوی است. برای من مهم این است که شما من را فقط به عنوان بازیکن فوتبال به خاطر نیاورید. بلکه آرزو دارم من را به عنوان فردی که همیشه کنار مردمش بوده به یاد داشته باشید. »

معرفی محبوب‌ترین عطر برند Ten Forever

محبوب‌ترین محصول این برند عطر ایرانی PHENOMENAL است. عطر علی دایی فنومنال برای استفاده هر جنسیتی مناسب است. از این رو طرفداران بسیار زیادی دارد. این ادو پرفیوم طبع گرمی دارد و برای استفاده در فصول سرد بسیار مناسب است. در گروه بویایی چرمی – چوبی، نت‌های ترنج، رازبری، فلفل سیاه، چوب غان، یاسمن و گل آفتاب پرست، چرم، کهربا و چوب سرو را در خود جای داده است و همان‌طور که نامش آن را توصیف می‌کند، فضایی ” فوق العاده و منحصر به فرد ” دارد. این عطر یونیسکس احساس اصالت و سرزندگی را القا کرده و می‌تواند گزینه مناسب اکثر افراد باشد.

2. برند عطر مهران مدیری

برند عطر مهران مدیری توسط هنرمند محبوب و مردمی کشور ما پایه‌گذاری شده است. این برند توسط کمپانی سفیر – که برندهای دیگری را نیز به دست هنرمندان تاسیس کرده – به بازار معرفی شده است. برند مهران مدیری با معرفی دو عطر کلوز آپ و پلان، برند خود را به مردم شناساند. این هنرمند بزرگ در مورد این برندهای ادکلن ایرانی می‌گوید :« آن‌ها تلفیقی از فیلم و موسیقی هستند. »

این هنرمند در تلاش است تا با ارائه عطرهای خوش‌بو در فضاهای متنوع، تداعی‌گر حس و حال خوش سینما و موسیقی برای مردم باشد و سلیقه‌های متنوعی را نیز در بر بگیرد. مهران مدیری که شخصی بسیار باذکاوت و خردمند است، با عطرهای بسیار باکیفیت برند خود، بیش از پیش در یاد و خاطره مردم ثبت شده است.

معرفی محبوب‌ترین عطر برند مهران مدیری

محبوب‌ترین‌های این برند عطر ایرانی، دو نسخه زنانه و مردانه عطر کلوز آپ هستند.

* کلوز آپ مردانه عطری چوبی با رایحه‌ای معتدل است، که با نت‌های گل لادن، درخت سرو، نعناع هندی، چوب کشمیر، چوب صندل، مشک، کهربا  و عود، فضایی سبک و سرزنده را القا می‌کند. این عطر تلخ مردانه بسیار مورد توجه پسران جوان قرار گرفته و همچنین به گفته مردهای سن بالاتر، حس و حال جوانی را در آن‌ها برمی‌انگیزد. عطری بسیار راحت و ملایم است که می‌توان از آن به طور روزمره استفاده کرد.

* کلوز آپ زنانه نیز رایحه‌ای چوبی داشته و حس و حالی معتدل دارد. رایحه این عطر شیرین زنانه برانگیزنده احساس برقرار ارتباط با طبیعت است. نت‌های چوب درخت اقاقیا، ترنج، وانیل، انار، مشک، کهربا و چوب صندل در ساخت رایحه آن دخیل هستند و فضایی بسیار رویایی و جذاب را تداعی می‌کنند.

3. برند عطر لیلا حاتمی

از برندهای عطر ایرانی محبوب که توسط کمپانی سفیر راه اندازی شده و عطرهای بسیار خوب و باکیفیتی را برای برند این هنرمند دوست داشتنی ساخته است. برند عطر لیلا حاتمی حتی با کمک یک برند کالای لوکس فرانسوی در ایران ثبت شده و مواد اولیه ساخت عطرهای آن به طور مستقیم از فرانسه وارد شده است. این برند تنها یک عطر را در دو نسخه زنانه و مردانه به بازار عرضه کرده است، که همین دو عطر تبدیل به محبوب‌ترین عطرهای ایرانی حال حاضر شده‌اند.

لیلا حاتمی تنها عطرهای خود را با عنوان ” تهران ” در دو نسخه زنانه و مردانه به بازار عرضه کرده است.

* تهران مردانه رایحه‌ای خنک و تلخ دارد و رایحه آن از نت‌های ترنج، فلفل سیاه و هل ساخته شده است. فضایی بسیار خلوت و ساده دارد، اما جذابیت این عطر تلخ مردانه در سادگی آن پنهان شده است. عطر لیلا حاتمی پور هوم مردانه نمایانگر حس و حالی پر از تناقض، تشکیل شده از غرور، لطافت و طراوت است.

* تهران زنانه عطری شرقی گلی، با رایحه‌ای معتدل و شیرین است. مظهر لطافت و آرامش زنانگی، با نت مرکباتی گریپ فروت آغاز شده و در ادامه با یاسمین، گل بنفشه و شکلات در می‌آمیزد و ترکیبی بسیار فریبنده و جذاب را برای عطر لیلا حاتمی پور فم زنانه خوشبو می‌سازد.

4. برند عطر گرانویل

از برندهای عطر ایرانی که توسط شرکت شانا عطر و با همکاری لوکس‌ترین برندهای فرانسوی، در کشور ما پایه‌گذاری شده است. این برند در ابتدا با دو عطر گرانویل زنانه و مردانه خود را به بازار عطر و ادکلن معرفی کرد و پس از این‌که به شهرت دست یافت، با گسترش برند خود، حالا محصولات بهداشتی آروماتیک نیز تولید و به بازار عرضه می‌کند. به طور کل برند گرنویل برای تولید محصولات خود از طبیعت و حس و حال آرامش بخش و نشاط آور آن الهام می‌گیرد. از این رو، تمامی عطرهای آن نام عنصری از طبیعت را دارند و رایحه آن‌ها طوری طراحی شده است که دریافت حس و حال طبیعت از آن بسیار ملموس باشد.

معرفی محبوب‌ترین عطر برند گرانویل

* گرنویل Sky یک عطر زنانه بسیار محبوب، این عطر گلی نت‌های بسیاری از گل‌های سفید و لطیف را دارد، که رایحه آن را کمی به رایحه عطر برند مشهور گوچی، به نام Bloom شبیه کرده است. رایحه این عطر در فضایی پر از گل‌های مریم، یاس سفید و نیلوفر رنگون خوابیده است.

* گرنویل Rock یک عطر مردانه برند گرنویل است که رایحه‌ای خنک و تابستانه دارد. این عطر از نت‌های هندوانه، ریحان و شکلات تلخ ساخته شده است، که به آن فضایی تلخ و شیرین بخشیده است.

5. برند عطر نوید محمد زاده

برند نوید محمدزاده نیز در سال 2020 توسط کمپانی سفیر بنیان نهاده شده است. نوید محمد زاده، هنرمند مشهور سینما، به دلیل نقش‌های بسیار تاثیرگذار خود در فیلم‌ها از جایگاه ویژه‌ای میان مردم برخوردار است. با عرضه دو عطر نوید مردانه و نوید زنانه توسط برند عطر خود، این جایگاه حتی محکم‌تر نیز شده است.

معرفی محبوب‌ترین عطر برند نوید محمد زاده

* نوید مردانه عطری خنک و تلخ است، که به گونه‌ای طراحی شده که می‌توان در تمامی فصول سال از آن استفاده کرد. عطر نوید مردانه با رایحه معطر ادویه‌ای از نت‌های ترنج، ریحان، گل بنفشه و نعناع هندی تشکیل شده است و رایحه‌ای بسیار همه‌پسند و ویژه برای آقایان دارد.

* نوید زنانه رایحه‌ای ملایم و شیرین دارد و مثل نسخه مردانه، قابل استفاده در تمامی فصول سال است. عطر نوید محمدزاده زنانه از نت‌های نارنج، لیمو ترش، سیب سبز، گل رز و چوب صدر ساخته شده است و ترکیبات آن به گونه‌ای است که استفاده از آن را بسیار دلنشین و راحت می‌سازد.

6. برند عطر سانچز

برند سانچز یک برند عطر فرانسوی است که امتیاز محصولات آن توسط ایران خریداری شده و هم اکنون در منطقه آزاد کیش تولید می‌شوند. این برند ادکلن ایرانی قوی به عطرهای یونیسکس خود مشهور است و تنها عطرهایی تولید می‌کند که برای استفاده همگان مناسب باشد.

معرفی محبوب‌ترین عطر برند سانچز

Ginger Bergamot از محبوب‌ترین محصولات برندهای ایرانی عطر است که رایحه‌ای چوبی و معطر دارد. این عطر از نت‌های بسیار خوشبوی ترنج، فلفل صورتی و زنجبیل شروع شده و در ادامه با نت‌هایی مثل وانیل و دارچین ادامه پیدا می‌کند. این عطر رایحه‌ای معتدل رو به گرم دارد، که فضای چوبی و قهوه‌ای رنگ آن، آن را بی نهایت به فضای دل انگیز و شاعرانه فصل پاییز شبیه می‌کند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما