معرفی بهترین عطر و ادکلن با رایحه طبیعت و جنگل و چوب

طلا و جواهر اقتصاد 100: در دنیای عطر و ادکلن، تنوع محصولات و رایحه در عطرهای مختلف آن‌قدر بالا است، که برای هر سلیقه و موقعیتی می‌توان صدها عطر پیدا کرد.

معرفی بهترین عطر و ادکلن با رایحه طبیعت و جنگل و چوب

عطر ها از همین حیث به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند، تا هر دسته بتواند تداعی‌گر بخشی از طبیعت، محیط پیرامون انسان و یا یکی از متعلقات این جهان باشد و حسی خاص را القا کند. یکی از دسته‌های بسیار پرطرفدارها، عطر با رایحه طبیعت و جنگل و البته چوب است، که به دلیل علاقه و ارتباط ذاتی انسان با طبیعت، رایحه بسیار محبوبی می‌باشد.

ویژگی عطر با بوی جنگل، چوب و طبیعت

رایحه چوب، جنگل و طبیعت به طوری واضح، تداعی‌گر احساس نزدیکی و ارتباط با طبیعت، در انسان است. این نوع رایحه می‌تواند طبع‌های مختلفی داشته باشد. به عبارتی، عطرهای چوبی را می‌توان هم با طبع خنک، معتدل و گرم پیدا کرد. در نتیجه شما می‌توانید در فصول مختلف سال و موقعیت‌های گوناگون، از عطرهایی با رایحه چوبی و طبیعی استفاده کنید.

عطرهای چوبی به طور عمده علاوه بر رایحه چوب‌های مختلف، نت‌های مرکباتی را نیز در خود جای می‌دهند. برخی از آن‌ها دارای نت‌های گیاهی معطر و برخی دارای رگه‌های چرمی و مشکی هستند.

در صورتی که خرید ادکلن با رایحه جنگل و طبیعت ارزان هدف اولیه شما در انتخاب عطر است خرید دکانت عطر یک پیشنهاد فوق‌العاده است چرا که با صرف هزینه کم می‌توانید انواع عطرها را تست کنید تا انتخاب ایده‌آل خود را داشته باشید.

1. دسکوارد 2 وود اورجینال (Dsquared 2 Original Wood)

عطری چوبی و نسبتا تلخ، از برند کانادایی دسکوارد 2 که برای آقایان طراحی شده است. رایحه چوبی عطر دسکوارد 2 وود اورجینال را نت‌های خس‌خس، سدر و درخت نراد تامین کرده و رایحه‌ای درختی و جنگل‌گونه به این عطر مردانه داده است. از طرفی همراهی نت‌های ادویه‌ای مثل هل، برگ بنفشه و نعناع هندی نیز فضای آن را تا حدی تلخ کرده. با این حال، این عطر به خاطر رایحه آب و کهربا، حس و حالی معتدل رو به خنک داشته و از آن می‌توان به عنوان یک عطر با بوی طبیعت در موقعیت‌های مختلف و روزمره استفاده کرد.

2. لالیک انکر نویر (Lalique Encre Noire)

انکر نویر پرچم‌دار تمام عطرهای چوبی بوده و می‌توان گفت که محبوب‌ترین در این دسته است. این عطر گرم مردانه الگوی بسیاری از عطارها برای ساخت ترکیبات متنوع با حال و هوای زمستانی و پرحرارت شده و سال‌های سال است که همچنان فروش شگفت‌انگیزی دارد. عطر لالیک انکر نویر رایحه بسیار خلوتی داشته و ترکیبی از چوب‌های سرو، خس‌خس و کشمیر است. به همین سادگی، انکر نویر یا جوهر سیاه، تبدیل به یکی از جذاب‌ترین انواع ادکلن با رایحه جنگل و طبیعت و چوب دنیا شده است که القاکننده کاریزمای مردانه و ابهتی پر از امنیت است.

3. ایسی میاکه وود اند وود (Issey Miyake Wood & Wood)

وود اند وود عطری مردانه و چوبی از برند ژاپنی ایسی میاکه است که علی‌رغم شهرت کم آن، یکی از منحصر به فردترین رایحه‌ها را بین انواع عطر با بوی طبیعت و چوب دارد. عطر ایسی میاکه وود اند وود با شروعی مرکباتی، فضایی خنک و بسیار دلچسب را رغم زده و رفته‌رفته با روایح گرم‌تر شرقی، به تعادل می‌رسد. گریپ فروت، هل، لامی، سدر، چوب صندل سفید، زردآلو، نعناع هندی و خس‌خس روایح چوبی این عطر تلخ مردانه هستند که با ترکیبی شگفت‌انگیز و ترتیبی جالب از ورود و در آمیختن، فضایی بسیار مستحکم، قدرتمند، سنتی و مردانه شرقی را ساخته است.

4. اسنشیال پارفومز بویس امپریال (Essential Parfums Bois Imperial)

بویس امپریال عطری معطر و جنگلی، با فضایی سبز و درخشان است. این عطر یونیسکس رایحه‌ای بسیار ساده و خلوت دارد، که آن را تبدیل به عطری بسیار راحت و خودمانی کرده که می‌توان آن را به صورت روزمره و در تمامی لحظات استفاده کرد، احساس شادابی کرد و همواره آن را همراه خود داشت. نعناع هندی، ریحان و خس‌خس نت‌های اصلی تشکیل‌دهنده عطر اسنشیال پارفومز بویس امپریال هستند که فضای سرزنده و پرنشاط آن را ساخته‌اند.

5. ناسوماتو سادوناسو (Nasomatto Sadonaso)

یک عطر با رایحه جنگل بارانی از برند هلندی ناسوماتو، عطری گرم و زمستانه است. در شروع بوییدن عطر ناسوماتو سادوناسو، می‌توان نت واضح و غلیظی از قهوه را احساس کرد که به مرور زمان کمرنگ شده و خط ناواضحی از تلخی به‌جا می‌گذارد. در کنار این نت، می‌توان رایحه دانه تونکا، چوب صندل سفید، تنباکو و روایح چرمی و سبز را در رایحه این عطر احساس کرد. این عطر با بوی جنگل زنانه (مردانه) حس‌و‌حالی بسیار رسمی و جدی داشته و بهتر است آن را با لباس‌ها و در موقعیت‌های رسمی استفاده کنید.

6. کنزو جانگل هوم (Kenzo Jungle Homme)

عطر با بوی طبیعت از برند کنزو، که رایحه چوبی آن با مرکبات دلنشینی مثل برگاموت و لیمو ترش آغاز می‌شود. این شروع شگفت‌انگیز و منحصربه‌فرد و ختم شدنش به رایحه‌ای گرم‌تر و شیرین‌تر، باعث شده عطر کنزو جانگل هوم ، رایحه‌ای بسیار خاص و دلنشین داشته باشد. شیرینی رایحه این عطر شیرین مردانه از نت‌هایی مثل هل، میخک و کهربا نشات می‌گیرد که در لایه میانی این عطر به مشام می‌رسند و در نهایت نت‌های پایه آن هستند که فضای چوبی و جنگلی زیبا و دلچسب آن را وارد رایحه می‌کنند. چوب سدر، چوب گایاک، چوب صندل و خس‌خس از جمله این روایح چوبی هستند.

7. تق هرمس ادو تویلت (Hermes Terre d’Hermes EDT)

عطر تق هرمس از برند هرمس یک ادو تویلت بسیار خوشبو با طبع معتدل بوده که رایحه ای مرکباتی – چوبی دارد. این ادکلن فرانسوی مناسب استفاده در فصل بهار، پاییز و زمستان است. نت‌های پرتقال و گریپ فروت در سراسر رایحه این عطر احساس می‌شوند، اما گرمای رایحه عطر تق هرمس ادو تویلت از گل شمعدانی و فلفل نشات می‌گیرد. چوب سدر، خس خس و نعناع هندی نیز منبع رایحه چوبی تق هرمس هستند. این عطر فضای بسیار کژوالی داشته و می‌توان از آن هم به طور روزمره و هم در موقعیت‌های رسمی استفاده کرد. حس و حال سرزنده و در عین حال جذابی دارد که می‌تواند کاریزمای شما را برجسته نشان دهد.

8. آمواج ممویر مردانه (Amouage Memoir for Men)

عطر ممویر از برند آمواژ، یک عطر آروماتیک سرشار از روایح گیاهی و معطر است. نت‌های اولیه این عطر آمواژ شامل ریحان و نعناع بوده که در لایه میانی توسط رز، اسطوخودوس و روایح دودی همراهی می‌شوند. رایحه چوبی این عطر در لایه پایه در بطن این عطر احساس شده که بیشتر از چوب گایاک و چرم نشات می‌گیرد. عطر آمواج ممویر مردانه با رایحه گرم و شیرین برای استفاده در محافل رسمی مثل قرارهای عاشقانه و جلسات اداری طراحی شده است و می‌تواند شخصیتی بسیار آرام و باوقار از شما به نمایش بگذارد.

9. دبلیو ای آی تی هیتو (WA:IT Hito)

یک عطر با بوی جنگل زنانه و مردانه که از کژوال‌ترین عطرهای روزمره است. ادکلن وا ایت هیتو طوری طراحی شده است که توسط همگان و در تمامی موقعیت‌ها مورد استفاده قرار بگیرد. طبع خنک و رایحه تلخی دارد و برای بهار و تابستان مناسب است. با نت‌های چوب سدر، دارابی، درخت گیلاس، انجیر، چای، گل رز و مرکبات، این عطر خنک زنانه (مردانه) می‌تواند نشاط و شادابی فصل گرمای شما را تامین کند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما