این گوشواره و گردنبند های جواهر ترند ایرانی دل هر خانمی را می برد

طلا و جواهر اقتصاد 100: علاوه بر انگشتر و دستبند های جواهر، می توان گوشواره و گردنبند ترند شده را نیز بین جواهرات ایرانی مشاهده کرد.

این گوشواره و گردنبند های جواهر ترند ایرانی دل هر خانمی را می برد

بسیاری از افراد به اینکه از گوشواره و گردنبند ترند شده استفاده کنند، بسیار علاقه دارند. بنابراین نیاز است تا درباره انواع مد روز این نوع از جواهرات نیز بدانیم. در زیر انواع گوشواره و گردنبند ترند را بررسی کرده و با آن ها نیز آشنا خواهیم شد.

گوشواره های جواهر حلقه ای

گوشواره های حلقه ای نوعی از جواهرات ترند ایرانی هستند که هیچوقت از مد نیوفتاده و همیشه مورد استفاده قرار می گیرند. این حلقه ها معمولا بزرگ بوده و یا ساده استفاده می شوند یا سنگ های کوچک قیمتی روی آن ها قرار می گیرد. این گوشواره ها هم برای استفاده روزانه و هم برای مهمانی ها و مراسم های رسمی مناسب دیده می شوند.

گوشواره های جواهر آویز

نوع دیگر از گوشواره های جواهر ترند ایرانی، آویز است. این گوشوارها عموما از دو تکه تشکیل شده اند که یک زنجیر کوتاه و یک بخش متصل به زنجیر را دارند. بخش متصل به زنجیر با سنگ های قیمتی تزیین شده اند که گاهی اوقات فقط یک سنگ و گاهی چندین عدد سنگ را در کنار هم می توان مشاهده کرد.

گوشواره های جواهر میخی

گوشواره های میخی هم از انواعی هستند که همیشه ترند بوده و هیچوقت از مد نخواهند افتاد. این گوشواره های جواهر عموما دارای سنگ های قیمتی و بسیار زیبا هستند که برای استفاده روزانه و مهمانی ها مناسب در نظر گرفته می شوند.

گردنبند های جواهر چند لایه

یکی از انواع دیگر گردنبندهای ترند جواهر در ایران، نوع چند لایه است. مانند دستبند های چند لایه می توان زنجیر های پشت سرهم را برای این گردنبند ها هم مشاهده کرد. گاهی برای تمامی لایه های این گردنبند ها سنگ در نظر گرفته و گاهی فقط یک لایه آن ها دارای سنگ است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما