معرفی جواهرات ترند ایران برای خانم های خوش تیپ

طلا و جواهر اقتصاد 100: همان طور که مد و فشن برای پوشاک وجود دارند و هر ساله مدل ها و رنگ های جدیدی برای آن ها ارائه خواهد شد، این روند برای جواهرات نیز در نظر گرفته می شود.

معرفی جواهرات ترند ایران برای خانم های خوش تیپ

جواهرات ترند ایران به همین دلیل است که هر ساله مورد توجه علاقمندان و افرادی که دوست دارند جواهرات خود را به روز کنند، قرار می گیرد.

آشنایی با انگشتر های جواهر ترند ایران

ابتدا برای آشنایی با جواهرات ترند ایران، با انگشتر های جواهر مد روز آشنا می شویم. انگشتر و حلقه یکی از پر طرفدارترین انواع جواهرات است که بسیاری از افراد به صورت روزانه از آن استفاده می کنند. در این قسمت تعدادی از انگشتر های جواهر ترند شده در ایران را معرفی می کنیم تا با آن ها بیشتر آشنا شوید.

انگشتر های مینمالیستی

جواهرات مینیمالیست مدتی است که به تبدیل به ترند شده اند. انگشتر های مینمالیست هم بسیار ساده، ظریف و برای هر نوع استفاده مناسب در نظر گرفته می شود. این حلقه ها دارای اشکال هندسی بسیار ساده و استاندارد و بیشتر تمرکز بر زیبایی فلز گذاشته می شود. عمدتا سنگ روی این انگشتر ها به صورت الماس با تراش ظریف در نظر گرفته می شود.

انگشتر های سنگ تولد

یکی دیگر از انگشتر های جواهر ترند شده در ایران، انگشتر های سنگ تولد است. این حلقه ها همیشه یکی از محبوب ترین انتخاب ها بوده و در ایران هم تقاضای بالا دارند. این حلقه ها دارای یک سنگ قیمتی مانند اوپال هستند که مطابق با ماه تولد فرد روی آن قرار می گیرند. این انگشتر ها هم چنین می توانند یک هدیه عالی و شخصی سازی شده هم در نظر گرفته شوند. 

انگشترهای بوهو

حلقه های بوهو که از سبک بوهمین الهام گرفته شده است نیز جز انگشترهای ترند ایران شده است. این انگشتر ها دارای عناصر و سنگ هایی مانند زمرد، فیروزه یا یاقوت است و اغلب بزرگ تر از بقیه دیده می شوند. این انگشتر ها مناسب هر لباس و سلیقه ای است و بسیار پرطرفدار شده اند.

انگشترهای بزرگ

انگشتر های جواهر بزرگ نیز به صورت ساده و یا با استفاده از سنگ های قیمتی در ایران ترند شده اند. این انگشتر ها عمدتا دارای یک سنگ بزرگ است که معمولا درخشنده است. گاهی ممکن است سنگ روی این انگشتر ها وجود نداشته باشد و فقط فلز انگشتر به صورت چند قسمتی روی هم قرار گرفته باشد.

دستبندهای جواهر ترند ایرانی

بعد از آشنایی با انگشتر های ترند، به دستبند نوعی دیگر از جواهرات پر طرفدار می رسیم که آن ها هم به صورت مد روز و ترند وجود دارند. دستبند زیورآلاتی است که هم خانم ها و هم آقایان از آن استفاده می کنند. معمولا طراحی برای خانم ها به همراه سنگ های قیمتی و برای آقایان فقط فلز در نظر گرفته می شود. در زیر تعدادی از دستبند های ترند شده را نام می بریم و درباره آن ها توضیح می دهیم.

دستبندهای چند لایه

یک نمونه از دستبندهای جواهر که امروزه تبدیل به ترند شده و افراد زیادی از آن استفاده می کنند، چند لایه است. دستبند های چند لایه از تعدادی دستبند فلزی که معمولا یکی دارای سنگ و بقیه ساده یا از تعدادی لایه چرم و یک لایه فلزی با سنگ ساخته شده اند.

دستبندهای زنجیره ای درشت

دستبند های زنجیری هم جز ترند های ایرانی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. این زنجیر ها ممکن است بزرگ یا کوچک باشند و عموما ساده بوده و هیچ سنگی روی آن کار نشده است.

دستبندهای شخصی سازی شده

این دستبندها امروزه ترند شده و افراد بسیاری از آن ها استفاده می کنند. عموما برای این نوع از دستبند سنگ های ماه تولد مانند یاقوت یا هر سنگ دیگری در نظر گرفته می شود. عموما این سنگ ها کوچک بوده و روی طلا کار می شوند. اما گاهی نیز تعداد سنگ ها کم است یا معمولا از یک سنگ الماس برای آن استفاده می شود. 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما