بهترین عطر و ادکلن با رایحه باران و خاک نم خورده

طلا و جواهر اقتصاد 100: به طور معمول در تولید عطرهای مناسب هر فصل، از المان‌های مختلفی استفاده می‌کنند، تا فضایی مکمل با آب و هوای آن دوره از سال تولید کنند.

بهترین عطر و ادکلن با رایحه باران و خاک نم خورده

 این مسئله عطرها را به عاملی در استایل هر شخص تبدیل می‌کند، که به او کمک می‌کند با فضای اطراف خود هماهنگ شود. از این جهت است که عطرهای تابستانه طبعی خنک و عطرهای زمستانه طبعی گرم دارند. رایحه باران، یکی از رایحه‌هایی است که در عطرهایی با هر طبع مورد استفاده قرار می‌گیرد. این رایحه بسیار پرطرفدار مورد پسند بسیاری از مردم است و از همین جهت در عطرهای زیادی احساس می‌شود. در این مقاله از خلیفه‌چی قصد داریم به بررسی ویژگی‌های عطرهای بارانی و معرفی بهترین عطر با رایحه باران و خاک نم خورده از برترین برندها، بپردازیم.

​رایحه باران در عطرها

رایحه باران یکی از محبوب‌ترین رایحه‌های طبیعی به شمار می‌رود که بسیاری از افراد علاقه بسیار زیادی به آن دارند. این رایحه بویی شبیه به خاک خیس، چوب نم گرفته و برگ‌های درختان را می‌دهد، که در ترکیب با روایح مشابه و متناسب دیگر، می‌تواند حس و حالی متنوع در عطرها به وجود بیاورد. به طور معمول رایحه باران در عطرهای بسیار معروف با روایح چوبی، گیاهی، مرکباتی و در کل بوهای طبیعی ترکیب می‌شود.

1. بوهوبوکو مجیک ماشرومز (Bohoboco Magic Mushrooms)

یک عطر با بوی خاک نم خورده و باران از برند لهستانی بوهوبوکو، که عطری چهار فصل و مخصوص استفاده روزمره طراحی شده است. رایحه عطر بوهوبوکو مجیک ماشرومز ترکیبی از روایح آروماتیک سبز، خاکی و چوبی است. گریپ فروت، سرو، روایح ادویه‌ای مثل هل، میخک و آویشن و همچنین آب دریا، در کنار رایحه غالب و پررنگ قارچ، فضای این عطر یونیسکس را ساخته‌اند. این عطر حس و حالی مرموز و جذاب را به شما القا می‌کند و درست مثل حسی که ممکن است در یک جنگل مرطوب و پر پیچ و خم داشته باشید، احساس ماجراجویی را در شما بیدار می‌کند.

2. تق هرمس ادو تویلت (Hermes Terre d’Hermes EDT)

این ادکلن با بوی باران از برند هرمس، با رایحه تلخ و گرم، برای استفاده در فصول سرد سال طراحی شده است. عطر تق هرمس ادو تویلت دارای ترکیبی از نت‌های مرکباتی مثل پرتقال و گریپ فروت، فلفل، چوب سدر، عود و خس‌خس است. این ادکلن گرم مردانه بسیار مشهور با القای فضایی چوبی، بوی نم باران را در لایه‌هایی از رایحه خود بازتاب می‌کند. همچنین به دلیل حضور نت‌های مرکباتی در آن، حس و حالی از قدرت و اعتماد به نفس را القا می‌کند و برای استفاده روزانه و همچنین موقعیت‌های رسمی و مراسماتی مثل سخنرانی مناسب است.

3. تام فورد گری وتیور ادو پرفیوم (Tom Ford Grey Vetiver EDP)

گری وتیور یک عطر با بوی خاک باران خورده از برند عطر تام فورد است که رایحه‌ای چوبی – ادویه‌ای و تلخ دارد. طبع این عطر معتدل بوده و در تمامی فصول سال قابل استفاده است، با این حال به دلیل فضای سنگین و باوقار آن، برای استفاده در موقعیت‌های کاری و مهم بسیار گزینه مناسبی است. رایحه عطر تام فورد گری وتیور ادو پرفیوم ترکیبی از وتیور، مرکبات، ادویه‌ها و چوب می‌باشد و حس و حال بارانی خود را هم از گیاه خس‌خس و سایر روایح چوبی می‌گیرد. این عطر شیک مردانه القاکننده احساس وقار و متانت می‌باشد و عطری بسیار جذاب برای آقایانی است که می‌خواهند نهایت جذابیت خود را نشان دهند.

4. ورساچه پور هوم عود نویر (Versace Pour Homme Oud Noir)

این عطر با رایحه خاک و باران دارای ترکیبی از عود، مرکبات، زعفران، فلفل سیاه و چوب است. این ترکیب اصیل و شرقی، با حس و حال مرطوب شهر ونیز ترکیب شده و رایحه‌ای جالب از چوب، خاک و رطوبت به وجود آورده است. که حسی شبیه به باران القا می‌کند. همچنین حضور نارنج و گل بهار نارنج نیز در القای حس و حال بهاری نقش بسیار موثری در عطر ورساچه پور هوم عود نویر داشته‌اند. در کل، همه‌چیز در مورد این عطر گرم مردانه ، نمایانگر حسی از تجمل و اصالت است و برای شب‌ها و موقعیت‌های خاص بسیار مناسب می‌باشد.

5. تق هرمس او گیوری (Terre d’Hermes Eau Givree)

بهترین عطر با رایحه باران از برند هرمس با رایحه متفاوت، نت‌های تشکیل‌دهنده عطر تق هرمس او گیوری روایح مرکباتی، چوبی و ادویه‌ای هستند. بالنگ، دانه سرو کوهی، فلفل سیچوان در کنار روایح چوبی و روایح معدنی، حس و حالی بارانی و جنگلی را برای این عطر خنک مردانه ساخته‌اند و آن بهترین گزینه برای استفاده در فصل گرم و سوزان تابستان کرده است. این ادکلن با بوی باران و حس و حال تازه به شما سرزندگی و شادابی می‌بخشد.

6. نارسیسو رودریگز فور هیم ادو تویلت (Narciso Rodriguez for Him EDT)

عطر نارسیسو از برند نارسیسو رودریگرز، عطری تلخ و گرم می‌باشد که رایحه آن ترکیبی از مشک، کهربا و گل‌های سفید است. عطر نارسیسو رودریگز فور هیم ادو تویلت حس و حالی مرموز و بسیار جذاب به شما می‌بخشد و هاله‌ای مغناطیسی دور شما ایجاد می‌کند که کنجکاوی دیگران را برمی‌انگیزد. این عطر تلخ مردانه با نت‌های آروماتیکی مثل برگ بنفشه، نعناع هندی و کهربا، مانند دشتی پر از گل‌های باران خورده عمل می‌کند. این عطر بوی خاک نم خورده برای استفاده در موقعیت‌های خاص و مهمانی‌های شبانه بسیار مناسب است.

7. بولگاری من ترا اسنس (Bvlgari Man Terrae Essence)

ترا اسنس از برند عطر بولگاری عطری چهارفصل و چوبی است. این عطر دارای ترکیبی از نت‌های زمینی و چوبی با رایحه‌های مرکبات، خس‌خس، چوب سدر و خاک می‌باشد، که با طبعی معتدل و سبک، می‌توان آن را به طور روزمره و در تمام موقعیت‌های اجتماعی استفاده کرد. عطر بولگاری من ترا اسنس حال و هوای بارانی خود را از مرکبات، خاک و چوب می‌گیرد و رایحه آن به قدری دل‌انگیز است که شما و اطرافیانتان را به خوبی سرحال می‌آورد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما