عکس ساعت میلیون دلاری در دست ستاره فوتبال جهان

طلا و جواهر اقتصاد 100: ساعت کارتیه سانتوس XL100 کرونوگراف یکی از محصولات لوکس و گران قیمت این برند است.

عکس ساعت میلیون دلاری در دست ستاره فوتبال جهان

ساعت کارتیر رونالدو

ساعت کارتیه سانتوس XL100 کرونوگراف یکی از محصولات لوکس و گران قیمت این برند است و به نظر می‌رسد رونالدو به‌عنوان سفیر کارتیه یا به‌دلیل روابط حرفه‌ای خود با این برند، این ساعت را هدیه گرفته یا به‌خاطر همکاری با برند کارتیه، آن را دریافت کرده است. این ساعت با کرونوگراف 42 میلی‌متری و جنس استیل ضدزنگ و قاب برلیان شفاف یکی از جذاب‌ترین ساعت های کریستین رونالدو محسوب می‌شود.

درواقع، در سال 2019 بود که کارتیه پس از ارائه طرح‌های جدید به سانتوس در سال 2018، این کرنوگراف را به خط تولید ساعت مردانه خود افزود. این ساعت که لویی کارتیه برای دوستش (هوانورد برزیلی، سانتوس دومونت) سفارش داده بود، به یکی از شناخته‌شده‌ترین و ماندگارترین نمادهای کارتیه در تمام دوران‌ها تبدیل شد. سانتوس دومونت ساعتی می‌خواست که بتواند در حین پرواز با هواپیما بدون برداشتن دستش از سیستم کنترل آن را بپوشد.

در نتیجه این تقاضا، سانتوس کارتیه خلق شد که به‌عنوان اولین قطعه خلبانی و پیشروی ساعت جنتلمنانه خلبانی با بدنه مربعی و پیچ‌های شفاف شناخته می‌شود. البته موتور کرونوگراف Cartier Santos 100 XL نیز یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این ساعت است.

علاوه‌براین، به‌لطف تغییرات اخیر توسط Cartier در کالیبر 1904-CH MC، ویژگی تنظیم مجدد در بدنه تاج نیز گنجانده شده است؛ اما ساعت ویژه رونالدو با حدود 400 سنگ باارزش، شامل 232 الماس باگت سفید و 109 یاقوت کبود سیاه، با مجموع 21 قیراط سنگ قیمتی، پوشانده شده است و قیمت آن 1 میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما