احتمال ورود طلا به کانال جدید

طلا و جواهر اقتصاد 100: قیمت طلا امروز هم به روند افزایشی خود ادامه داد و گران شد.

احتمال ورود طلا به کانال جدید

تاجران حالا منتظر انتشار اطلاعات مربوط به شاخص مدیران خرید در آمریکا هستند که قرار است امروز منتشر شود. شاخص بالاتر از حد انتظار می‌تواند ارزش دلار را افزایش داده و بر قیمت طلا تاثیر بگذارد.

قیمت طلا امروز هم به روند افزایشی خود ادامه داد و گران شد.

کاهش ارزش دلار آمریکا قیمت طلا را در روز دوشنبه به یک رکورد جدید رسانده است. آغاز روند کاهش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا و انتظار پایین آمدن بیشتر نرخ بهره در این هفته تقاضا برای طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را بالا برده است. از طرف دیگر تشدید تنش‌های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه تمایل به این فلز گرانبها به عنوان یک پشتوانه ایمن را افزایش داده است.

مارک چندلر، مدیرعامل Bannockburn Global Forex، انتظار دارد قیمت طلا در محدوده فعلی خود باقی بماند و در صورت قوت گرفتن شاخص دلار، طلا با افت قیمت روبه‌رو شود. کالین سیزینسکی، استراتژیست ارشد بازار در مدیریت ثروت SIA، اعلام کرده طلا یک روند صعودی خواهد داشت.

قیمت هر اونس طلا امروز در لحظه تنظیم این گزارش با 8 دلار افزایش به 2630 دلار رسید.

تحلیلگران عقیده دارند در شرایطی که طلا از 2625 دلار فراتر رفته، احتمالاً راه برای رسیدن به 2700 دلار هم باز شده است.

تاجران حالا منتظر انتشار اطلاعات مربوط به شاخص مدیران خرید در آمریکا هستند که قرار است امروز منتشر شود. شاخص بالاتر از حد انتظار می‌تواند ارزش دلار را افزایش داده و بر قیمت طلا تاثیر بگذارد. به علاوه، بالا رفتن سود اوراق قرضه خزانه‌داری آمریکا شرایط نامطلوبی برای طلا فراهم خواهد کرد.

تازه‌ترین نظرسنجی هفتگی طلای کیتکو نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران خرد به شکل قابل توجهی نسبت به روند صعودی قیمت طلا در هفته معاملاتی جدید خوش‌بین هستند، در حالیکه کارشناسان نسبت به این موضوع اجماع آرا ندارند.

حزب الله لبنان و رژیم صهیونیستی تبادل آتش سنگینی در روز یکشنبه داشتند. حزب الله به دنبال بمباران شدید رژیم صهیونیستی، موشک‌هایی را به قلب منطقه شمالی فلسطین اشغالی شلیک کرد.

کریستوفر والر رئیس فدرال رزرو آمریکا در روز جمعه گفت تصمیم کاهش 50 واحدی نرخ بهره یک تصمیم درست بوده، اما بانک مرکزی آمریکا می‌تواند با توجه به شرایط این روند را متوقف کند.

پایین آمدن نرخ بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را کاهش داده و تمایل برای خرید آن را بالا می‌برد.

آدریان دی، رئیس شرکت آدریان دی اَسِت منیجمنت، پیش‌بینی کرده قیمت طلا در هفته معاملاتی جدید به دلیل نرخ‌های بهره پایین‌تر و اقتصادی که سرعت خود را از دست می‌دهد، با رشد همراه می‌شو

در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با 0.27 درصد کاهش به 31 دلار و 42 سنت رسید و پلاتین با یک کاهش 0.81 درصدی 971 دلار و 46 سنت معامله می‌شود.

در این هفته 19 کارشناس در نظرسنجی هفتگی کیتکو شرکت کردند و اکثریت قابل توجهی یا باور دارند که قیمت طلا در هفته معاملاتی جدید در محدوده قیمتی هفته گذشته باقی می‌ماند یا اینکه فلز زرد با رشد بیشتر همراه می‌شود. به عبارت دقیق‌تر، 9 کارشناس یا 47 درصد انتظار دارند که قیمت‌های طلا در هفته پیش‌رو با رشد همراه شود، در حالیکه 8 کارشناس یا 42 درصد پیش‌بینی کرده‌اند که روند قیمت طلا در هفته جدید مشابه هفته اخیر خواهد بود. تنها 2 کارشناس یا 11 درصد باور دارند که قیمت فلز زرد در هفته معاملاتی جدید با کاهش همراه می‌شود.

در همین حال، 189 رأی در نظرسنجی آنلاین کیتکو ثبت شد و عمده سرمایه‌گذاران خرد به رویکرد خوش‌بینانه خود بازگشته‌اند. در این میان، 129 معامله‌گر خرد یا 68 درصد باور دارند قیمت‌های طلا در هفته معاملاتی جدید با رشد همراه شود، در حالیکه 29 نفر یا 15 درصد اعلام کرده‌اند قیمت فلز زرد با کاهش می‌یابد. همچنین 31 پاسخ‌دهنده باقی‌مانده یا 17 درصد اعلام کردند قیمت‌ها در هفته معاملاتی جدید، ثابت خواهد بود.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما