این دستبند‌های زیبا همیشه مد روز است

طلا و جواهر اقتصاد 100: دستبند طلا یکی دیگر از اکسسوری‌‌های زیبا و پرطرفدار است که هم در نسل جوان و هم در نسل‌های گذشته محبوبیت ویژه‌ای دارند.

این دستبند‌های زیبا همیشه مد روز است

  جواهرات به جای مانده از زمان‌های قدیم نشان می‌دهد که استفاده از دستبند تنها به چندین سال قبل محدود نمی‌شود. در واقع می‌توان گفت درست از زمانی که بشر توانست فلز طلا را به اکسسوری تبدیل کند، استفاده از دستبندها نیز صورت گرفته است.

امروزه دستبندهای زیبا و خلاقانه بسیاری طراحی، ساخته و وارد بازار می‌شوند که هر کدام نقش و نگارهای خاص خود را دارند و به نوبه خود بسیار زیبا و خاص هستند. برخی از زیباترین مدل‌های دستبند را می‌توان به شرح زیر دانست:

دستبندهای سنگی

یکی از زیباترین دستبندهای طلا که از زمان‌های قدیم تاکنون مورد استفاده قرار گرفته است، دستبند سنگی است. این دستبندها از سنگ‌های گران قیمت و فلز طلا ساخته شده‌اند. به همین دلیل نیز نسبت به سایر طلاهای بازار زیبایی چندانی دارند.

ظرافت بالا دستبندهای طلا سنگی باعث شده است تا از آن به عنوان زیباترین طلای جهان یاد شود و در میان بانوان جایگاه خاص و ویژه‌ای را به خود اختصاص دهد. 

دستبندهای زنجیری

دستبندهای زنجیری از ساده‌ترین دستبندهای طلا بازار هستند که در مدل‌های مختلفی طراحی و وارد بازار می‌شوند. این دستبندها بسیار شبیه زنجیره هستند. به همین دلیل نیز با این نام شناخته می‌شوند.

گاهی دیده می‌شود که این دستبندها در فرایند ساخت ریزه کاری‌ها و ظرافت کارهایی را تجربه می‌کنند. به همین دلیل نیز زیباتر از آنچه که هستند، نمایش داده می‌شوند. اما در بیشتر مواقع دستبندهای زنجیری دارای سادگی بالایی هستند و هیچ نقش و نگار خاصی را در خود جای نداده‌اند.

لازم به ذکر است که امکان ساخت این نوع دستبندها به صورت سفارشی با طرح و مدل دلخواه شما وجود دارد.

دستبندهای آویزان

اگر به دنبال خرید یک اکسسوری بسیار خاص و دوست داشتنی هستید، دستبندهای طلا آویزان می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. این دستبند دوست داشتنی همان گونه که از نامش نیز پیدا است دارای قسمت‌های فرعی است که به قسمت اصلی آویزان شده است.

لازم به ذکر است که این دستبند هم برای دست‌های لاغر و هم برای دست‌های تپل مناسب است و می‌تواند زیبایی دست را دو چندان کند.

فراهم بودن امکان ساخت طلای سفارشی باعث شده است تا امروزه بتوانیم دستبندهای آویزان زیبایی را سفارش دهیم و به طرح دلخواه بسازیم که بعدها از آن به عنوان زیباترین طلای جهان یاد شود.   

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما