قیمت طلا امروز به کدام سو می رود؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: قیمت طلا و سکه همچنان نوسانات جزئی را پشت سر می‌گذارد. اما کارشناسان معتقدند بازار در ادامه سال با افزایش پله به پله‌ای قیمت‌ها مواجه خواهد شد.

قیمت طلا امروز به کدام سو می رود؟

بازار طلا و سکه کار خود را با نوسانات جزئی در کشور ادامه می‌دهد. در واقع درحال حاضر هیچ افزایش یا کاهش قابل توجهی در این بازار دیده نمی‌شود. براساس اعلام سایت اتحادیه طلا و جواهر تهران طلای 18 عیار امروز، 27 شهریور 1403به نرخ سه میلیون و 730 هزار و 600 تومان در بازار طلا و سکه کشور عرضه شد. طلای 24 عیار هم به قیمت چهار میلیون و 973 هزار تومان رسید.

آنگونه که سایت اتحادیه طلا و جواهر تهران نوشته است، سکه طرح جدید که در روزهای گذشته وارد کانال 44 میلیون تومان شده بود،‌ امروز به 43 میلیون و 950 هزار تومان رسیده است. سکه طرح قدیم اما دوباره به کامال بالاتر راه یافت و با 300 هزار تومان افزایش قیمت در نرخ 39 میلیون تومان به بازار عرضه شد.

طلای جهانی هم هفته جدید را با افزایش قیمت آغاز کرد. بر این اساس،‌ هر انس طلای جهانی امروز با کاهش 5 دلاری نسبت به روز گذشته با قیمت 2583 دلار به فروش می‌رسد.

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه، 27 شهریور 1403

در روزهای گذشته نوسان قابل توجهی در بازار طلا و سکه کشور مشاهده نشد،‌ اما در طرف مقابل،‌ یعنی بازار جهانی افزایش قیمت رخ داد و طلای جهانی را دوباره به بالای کانال 2500 دلار افزایش داد. در طرف دیگر هم بازار دلار هیچ واکنشی نسبت به تحریم‌های جدید اعمال شده علیه ایران نشان نداد.

در بازار داخلی طلا و سکه اما خرید و فروش افزایش یافته است،‌ چراکه ماه صفر به پایان رسیده است و با فرارسیدن ماه ربیع‌الاول بازار کمی رونق می‌گیرد. در نهایت با توجه به نکاتی که به آن اشاره شد،‌ کارشناسان بازارهای مالی و همچنین فعالان بازار طلا و سکه کشور چشم‌انداز افزایشی نسبت به این بازار دارند. گرچه این افزایش ممکن است سریع رخ ندهد و قابل مشاهده نباشد،‌ بلکه ممکن است نرخ طلا و سکه در ادامه سال با شیب آرامی رو به صعود برود.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما