معرفی زیباترین گردنبندهای طلا جهان

طلا و جواهر اقتصاد 100: خرید یک گردنبند شیک و زیبا به خصوص برای بانوان شیک پوش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

معرفی زیباترین گردنبندهای طلا جهان

 خوشبختانه امروزه بشر آنقدر پیشرفت کرده است که می‌تواند سنگ طلا را به هر شکلی که می‌خواهد در آورد. به همین دلیل نیز تنوع گردنبندهای طلا موجود در بازار بسیار زیاد است.

برخی از پرطرفدارترین مدل‌های گردنبند در عصر حاضر که از آن‌ها به عنوان زیباترین گردنبندهای طلا جهان یاد می‌شود، عبارتند از: 

گردنبندهای یقه‌ای

گردنبندهای یقه‌ای را می‌توان از زیباترین طلای دنیا دانست. چرا که ظاهری بسیار خاص و منحصر به فرد دارد و تقریبا در تمامی مراسمات رسمی و غیر رسمی قابل استفاده است. این گردنبندهای ساخته شده از طلا همان گونه که از نامشان نیز پیدا است همچون یقه به دور گردن فرد آویز می‌شوند و ظاهری بسیار زیبا ایجاد می‌کنند.

لازم به ذکر است که طراحان در هنگام طراحی و ساخت این نوع گردنبند ممکن است از انواع و اقسام سنگ‌های زیبا و گران قیمت نیز استفاده کنند. این نکته را در نظر داشته باشید که شما در هنگام سفارش طلا می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا دوست دارید گردنبند شما به وسیله سنگ‌های گران قیمت تزیین شود یا خیر.

گردنبندهای طلا پرنسسی

گردنبندهای طلا پرنسسی یک نوع بسیار زیبا و دوست داشتنی از گردنبندهای بسیار ظریفی هستند که به دور گردن آویخته می‌شوند و زیبایی استایل فرد را دو چندان می‌کنند. این نوع گردنبندها معمولا اندازه کوچک‌تری نسبت به سایر گردنبندهای بازار دارند و در مهمانی‌ها و عروسی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. اینکه شما تصمیم بگیرید این گردنبند ظریف را خریداری کنید یا نه کاملا به سلیقه شخصی‌تان برمی‌گردد. اگر فردی هستید که ظرافت بالا را بسیار می‌پسندید خرید گردنبندهای پرنسسی می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. 

گردنبند چوکر

گردنبندهای طلا چوکر را می‌توان از زیباترین طلای جهان دانست که در سالیان اخیر به خصوص میان دختران نوجوان علاقه‌مندان بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. این نوع طلا دوست داشتنی به دلیل داشتن زیبایی و ظرافت بسیار بالا و همچنین قرارگیری در قسمت بالایی ترقوه زیبایی گردن شما را دو چندان خواهد کرد.‌ به همین دلیل است که گفته می‌شود اگر به گردنبندهای کوتاه علاقه‌مند هستید، تهیه این نوع گردنبند گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

گردنبند فستون

از دیگر گردنبندهای زنانه پرطرفدار بازار می‌توان به گردنبند طلا فستون اشاره کرد. این گردنبند دارای حلال‌های در هم تابیده‌ای است که گاهی با سنگ‌های قیمتی تزئین می‌شوند.  لازم به ذکر است که این گردنبندها در دسته گردنبندهای دارای اندازه متوسط دسته‌بندی می‌شوند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما