معرفی عطر و ادکلن با بوی دلنشین توت فرنگی

طلا و جواهر اقتصاد 100: یکی از رایحه­‌های بسیار محبوب به خصوص در میان بانوان، عطر با رایحه توت فرنگی است. عطرهایی که رایحه توت فرنگی در نت­‌های آن‌ها به‌کار رفته است، عطرهایی شیرین و با بویی بسیار دلنشین و جذاب هستند.

معرفی عطر و ادکلن با بوی دلنشین توت فرنگی

بوی توت فرنگی­ چندان تفاوتی با خانواده گل رز ندارد (البته بوی توت فرنگی قوی­­‌تر است). ایعطر ن عطرها احساس شادابی و نشاط را در وجود شما ایجاد کرده و بسیار نیز آرامش­‌بخش هستند و در دور کردن استرس بسیار موثرند. اسانس توت­ فرنگی اغلب در عطر زنانه استفاده می­‌شود و برای بانوانی که طبعی لطیف دارند، انتخاب مناسبی می­‌باشند. از آنجایی که توت فرنگی طبعی شیرین و گرم دارد، عطرهایی که در آن‌ها از این رایحه استفاده شده است، اغلب برای روزهای سرد سال پیشنهاد می­‌شوند؛

ویکتوریا سکرت بامبشل

لالیک آمیتیس

کارتیر لا پانتر ادو پرفیوم

جورجیو آرمانی سی ادو تویلت

لانکوم لانویت ترزور

بی دی کی پارفومز سیتروس ریویرا

مارک جیکوبز دیزی دریم

اگنر استارلایت

۱. ویکتوریا سکرت بامبشل (Victoria’s Secret Bombshell)

ویکتوریا سکرت بامبشل با غلظت ادو پرفیوم و از خانواده بویایی گلی میوه­‌ای می‌­باشد. در نت­ اولیه این عطر شیک و جذاب، رایحه دلنشین توت فرنگی به همراه پرتقال، گریپ فروت، آناناس و میوه گل ساعت قرار گرفته است. روایح یاس، گل برف، گل صدتومانی، ارکیده و دانه‌های قرمز، نت میانی بامبشل را تشکیل داده‌­اند و در نهایت بوی جذاب مشک در کنار خزه درخت بلوط و روایح چوبی، نت پایانی را به‌وجود می‌­آورند. بامبشل، یک عطر زنانه با بوی توت فرنگی از برند آمریکایی ویکتوریا سکرت است که در سال ۲۰۱۰ وارد بازار عطرها شد.

۲. لالیک آمیتیس (Lalique Amethyst)

ادو پرفیوم لالیک آمیتیس عطری با طبع معتدل است که در گروه بویایی گلی میوه‌­ای قرار گرفته. لالیک آمیتیس عطری گل فام و میوه‌­ای است و رایحه‌­­ای جذاب و منحصر به فرد دارد. روایح میوه‌ای انگور فرنگی سیاه، بلوبری، توت سیاه، شاه توت و توت فرنگی در نت‌های اول این عطر خاص قرار گرفته­‌اند و رایحه­‌های رز، گل یلانگ، فلفل و گل صدتومانی در قلب این عطر شیرین زنانه با یکدیگر درآمیخته‌­اند و نت میانی را ساخته‌­اند. در نت آخر نیز بوی خوش مشک به همراه رایحه شیرین وانیل و همچنین روایح چوبی، این عطر هوس‌ انگیز را به پایان می­‌برند. آمیتیس از برند فرانسوی عطر لالیک، جزو عطرهای مناسب برای فصل پاییز است که در سال ۲۰۰۷ روانه بازار گردید.

۳. کارتیر لا پانتر ادو پرفیوم (Cartier La Panthere EDP)

عطر کارتیر لا پانتر، با غلظت ادو پرفیوم و دارای طبعی معتدل است که عضو گروه بویایی چایپر گلی می­‌باشد.  کارتیر لا پانتر عطری با بوی توت فرنگی در کنار روایح ترنج، بادیان رومی، ریواس و خشکبار در نت اولیه است. در ادامه و در نت میانی رایحه­‌های گل رز، گاردنیای یاسمنی، گل یلانگ، شکوفه پرتقال و گلابی، اعلام حضور می­‌کنند و مشک، نعناع هندی، خزه درخت بلوط و چرم در نت پایانی، این عطر جذاب را به انتها می­‌رسانند. این ادکلن گرم زنانه در سال ۲۰۱۴ توسط برند فرانسوی کارتیر عرضه شده است. ما در تیم خلیفه‌چی، ویدئو بررسی تخصصی و جعبه گشایی عطر کارتیر لا پانتر را برای شما عزیزان تهیه کرده‌ایم که می‌توانید در صفحه محصولش تماشا کنید.

4. جورجیو آرمانی سی ادو تویلت (Giorgio Armani Si)

عطر جورجیو آرمانی سی برخوردار از طبعی معتدل است و در گروه بویایی چایپر گلی قرار می­‌گیرد. آغازکننده این عطر ایتالیایی زنانه روایح ترنج، نارنگی ماندارین، بهار نارنج، انگور فرنگی سیاه و گلابی می­‌باشد. رایحه­‌های رز، فریزیا، یاس، توت فرنگی، گل اوسمانتوس و انبه سازنده نت میانی ادو تویلت سی (Si) هستند و در نت پایانی، بوی لطیف مشک به همراه کهربا، وانیل، نعناع هندی و روایح چوبی قرار می­‌گیرند. این عطر شیرین زنانه در سال ۲۰۱۵ وارد بازار شد.

۵. لانکوم لانویت ترزور (Lancome La Nuit Tresor)

لانکوم لانویت ترزور ادو پرفیومی با طبع گرم است که در گروه بویایی شرقی وانیلی قرار دارد. این عطر شورانگیز جذاب، سرشار از روایح چوبی و گل‌فام دلپذیر است. عطر لانکوم لانویت ترزور با روایح میوه­‌های ترنج، نارنگی و گلابی آغاز می‌­شود و نت میانی را رز، توت فرنگی، ارکیده و میوه گل ساعت تشکیل داده‌­اند. در آخر نیز، در نت پایانی رایحه­‌های سرخالو، وانیل، نعناع هندی، کومارین، پرالین، روایح دودی، پاپیروس، شیرین بیان، کارامل و قهوه قرار گرفته‌­اند. این عطر گرم زنانه محصول سال ۲۰۱۵ برند فرانسوی عطر و ادکلن لانکوم می‌­باشد.

6. بی دی کی پارفومز سیتروس ریویرا (BDK Parfums – Citrus Riviera)

یک ادکلن با بوی توت فرنگی از برند بی دی کی پارفومز با گروه بویایی معطر آبزی که رایحه‌ای مرکباتی و مرطوب دارد. این عطر یونیسکس، رایحه‌ای بسیار دلچسب و منحصر به فرد داشته و حس و حالی بسیار شاداب را منتقل می‌کند. علاوه بر نت‌های آبی و مرکباتی مثل نارنگی ماندارین، لیمو ترش، بهار نارنج و انجیر، نت توت فرنگی در رایحه عطر سیتروس ریویرا به خوبی احساس شده و رایحه‌ای لطیف، دلپذیر و دوست داشتنی را حاصل می‌شود. در کنار تمامی نت‌های غالب بر رایحه این عطر، ترکیبات سبز، یاس، شکوفه پرتقال، گل جاوید، اوکالیپتوس، دانه تونکا، مشک، نعناع هندی و خس‌خس نیز احساس می‌شود.

7. مارک جیکوبز دیزی دریم (MARC JACOBS – Daisy Dream)

دیزی دریم محصولی از برند مارک جیکوبز است که رایحه‌ای خنک و گلی میوه‌ای دارد و از سال 2014 تا کنون، طرفداران بسیار زیادی را پای خود نگه داشته است. عطر مارک جاکوبز دیسی دریم با لطافت رایحه‌ای بسیار نرم و راحت داشته و برای استفاده روزمره در فصل تابستان بسیار مناسب است. نت‌های به کار رفته در ساختار  این عطر با بوی توت فرنگی شامل میوه‌هایی مثل توت فرنگی، گریپ فروت، توت سیاه، گلابی و نارگیل بوده و در کنار آن‌ها نت‌های گلی و گیاهی مثل سرخالو، یاس، گل ویستریا، مشک و روایح چوبی نیز خودنمایی می‌کنند.

8. اگنر استارلایت (AIGNER – Starlight)

عطر استارلایت از برند اگنر رایحه‌ای شرقی گلی با طبعی معتدل دارد. ترکیب بسیار ویژه این عطر با رایحه توت فرنگی ، آن را به ادکلنی بسیار خاص و منحصر به فرد تبدیل کرده است که با نت‌های توت فرنگی، ترنج، آناناس و گل‌ها و گیاهان یاس، زیره، توت، وانیل، نعناع هندی و چوب صندل سفید، رایحه‌ای بسیار دلچسب و جالب ساخته است. عطر اگنر استارلایت معتدل قابل استفاده در تمامی فصول سال را داشته و به دلیل ملایمت رایحه آن، می‌تواند یک عطر روزمره و بسیار راحت باشد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما