مردان خوش تیپ در پاییز از این عطرهای خوشبو استفاده می کنند

طلا و جواهر اقتصاد 100: ادکلن پاییزی مردانه از تنوع خیلی زیادی برخوردار هستند که معرفی همه آن‌ها در یک مقاله نمی‌گنجد. اما ما سعی داریم در این مقاله 10 عدد از بهترین و محبوب‌ترین آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

مردان خوش تیپ در پاییز از این عطرهای خوشبو استفاده می کنند

بهترین عطر های پاییزی مردانه

البته قبلا در مقاله راهنمای خرید عطر مردانه به طور کامل به این موضوع پرداخته‌ایم که چگونه عطر و ادکلن‌های مردانه مناسب خود را پیدا و خریداری کنیم.

مارلی اوجان

امپریو آرمانی استرانگر ویث یو

ادو پرفیوم دولچه گابانا کی

تق هرمس پارفوم

کارولینا هررا سی اچ من پرایو

اورتو پاریسی ترونی

کرید گرین آیریش توید

کازاموراتی زرجف رجیو

باربری لندن مردانه

ورساچه اروس ادو تویلت

۱. مارلی اوجان (Parfums de Marly Oajan)

عطر اوجان از برند محبوب عطر و ادکلن مارلی در گروه بویایی شرقی قرار می‌گیرد و طبعی گرم دارد. این عطر فرانسوی با نت‌های دارچین، عسل و گل اوسمانتوس به عنوان نت‌های اولیه، از همان ابتدا با فضایی بسیار گرم و آتشین آغاز می‌شود و در ادامه با ورود نت‌های لوبان، گیاه درمنه، لابدانیوم، عنبر و غلبه دانه تونکا، مشک، وانیل و نعناع هندی به فضای عطر، رایحه‌ای دلنشین برای شما ساخته می‌شود. جالب است بدانید که ترکیب نت دارچین و دانه تونکا، رایحه‌ای شبیه به آلبالو را در عطرها ایجاد می‌کند و همین امر باعث شده که عطر مارلی اوجان فضایی آلبالویی و بسیار متفاوت داشته باشد.

۲. امپریو آرمانی استرانگر ویث یو (Emporio Armani Stronger With You)

در عطر Stronger With You با گروه شرقی فوژه، نت‌های صورتی، وانیل و آکورد چوب کهربایی غالب است. این عطر ایتالیایی مردانه بسیار لوکس بوده و رایحه‌ای ملایم و معتدل دارد و جزو بهترین ادکلن های مردانه فصل پاییز محسوب می‌شود. ادو تویلت Stronger With You طوری طراحی شده که نه تندی زننده‌ای داشته باشد و نه جزو دسته عطرهای ملایم محسوب شود و در عین حال، نمایانگر احساس قدرت است و در میان مردان جوان طرفداران زیادی دارد.

۳. ادو پرفیوم دولچه گابانا کی (Dolce Gabbana K EDP)

ادو پرفیوم کی (کینگ) محصول برند دولچه گابانا است که در سال ۲۰۲۰ به بازار معرفی شد. عطر دولچه گابانا کینگ یکی از عطرهای پاییزی مردانه خوشبو و محبوب در گروه بویایی چوبی ادویه‌ای می‌باشد. نت‌های به کار رفته در این عطر شیرین مردانه شامل لیمو ترش، هل، فلفل قرمز شیرین، دانه سرو کوهی، پرتقال خونی، اسطوخودوس، شمعدانی، سالویا اسکلاریا، انجیر، نعنا هندی، خس خس و سدر می‌باشد.

۴. تق هرمس پارفوم (Terre d’Hermes Parfum)

نسخه پرفیوم تق (Terre) از برند عطر هرمس در گروه چوبی چایپر قرار می‌گیرد و با طبع معتدلی که دارد، برای استفاده در فصل‌های خنک و معتدل بهار و پاییز مناسب است. تق هرمس پرفیوم ترکیبی از نت‌های پرتقال، گریپ فروت، سنگ آتش‌زنه، لوبان، خزه درخت بلوط و روایح چوبی می‌باشد که فضای چوبی – مرکباتی دل‌چسبی ایجاد کرده است. عطار تق هرمس پارفوم، ژان کلود النای معروف است.

۵. کارولینا هررا سی اچ من پرایو (Carolina Herrera CH Men Prive)

ادو تویلت سی اچ من پرایو از برند کارولینا هررا عطری با رایحه چرمی می‌باشد که یکی از بهترین عطرهای پاییزی مردانه برای آقایان شیک پوش با استایل رسمی محسوب می‌شود. نت‌های استفاده شده در عطر CH Men Prive شامل گریپ فروت، دارابی، ویسکی، اسطوخودوس، هل، آویشن، دانه تونکا، چرم و روایح چوبی می‌باشد که با حرارت بخشیدن به رایحه این عطر تلخ مردانه، آن را بسیار مناسب فصل پاییز کرده است.

۶. اورتو پاریسی ترونی (Orto Parisi Terroni)

عطر ترونی محصول سال ۲۰۱۷ برند ایتالیایی اورتو پاریسی می‌باشد که با طبعی گرم و رایحه‌ شرقی چوبی روانه بازار شده است. اورتو پاریسی ترونی رایحه‌ای پیچیده از انواع روایح چوبی و روایح دودی داشته و فضای انیمالیک و حیوانی آن، به این عطر پاییزی رنگ و بوی طبیعت بخشیده است. ترونی یک عطر یونیسکس است و بسیار متفاوت سیلقه خیلی از عطربازان بوده و برای کسب کردن تجربه‌ای بسیار تازه در انتخاب عطر، بهترین گزینه برای شماست.

۷. کرید گرین آیریش توید (Creed Green Irish Tweed)

گرین آیریش توید یکی از قدیمی‌ترین محصولات برند عطر کرید است که تا به امروز، هنوز هم پرطرفدار بوده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. این عطر مردانه خنک رایحه‌ای گلی – چوبی – مشکی داشته و فضای تر و تازه رایحه‌اش، علاوه بر فصل پاییز، آن را مناسب فصل بهار نیز می‌کند. تازه‌ترین و سرزنده‌ترین نت‌ها در عطر کرید گرین آیریش به کار رفته که شامل زنبق، به لیمو، برگ بنفشه، کهربا و چوب صندل سفید می‌شوند.

۸. کازاموراتی زرجف رجیو (Casamorati Xerjoff Regio)

عطر رجیو از سری کازاموراتی برند زرجف، عطری تند با رایحه‌ای شرقی است که با فضایی بسیار گرم، مناسب افرادی است که استایل‌های رسمی و تیره می‌پوشند. با اینکه ادو پرفیوم کازاموراتی رجیو فضای تاری دارد، تندی آن آزاردهنده نیست و بوییدن آن تجربه جالب و عجیبی برای شما به همراه دارد. نت‌های استفاده شده در این ادکلن پاییزی مردانه شامل لیمو ترش، ترنج، اسطوخودوس، شکوفه لیمو، میخک، گل شمعدانی، هل سبز، نعناع هندی و مشک‌های مختلف است.

۹. باربری لندن مردانه (Burberry London For Men)

مطمئناً بیشتر شما با برند قدیمی و کلاسیک باربری (Burberry) آشنایی دارید! عطر باربری لندن مردانه یکی از محصولات قدیمی این برند بریتانیایی است که با گذشت سال‌ها، همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده است. در این ادکلن گرم مردانه رایحه تنباکو به طرز ظریفی با نت‌های دارچین و چرم ترکیب شده است و فضایی آلبالویی و بسیار بوییدنی به این عطر خوشبو، کلاسیک و ماندگار داده است.

10. ورساچه اروس ادو تویلت (Versace Eros EDT)

عطر مردانه اروس ادو تویلت با رایحه‌ای قوی، گرم و ماندگار در سال 2012 توسط برند عطر ورساچه ایتالیا عرضه شد. نام این عطر از اروس، الهه عشق یونانی و پسر الهه آفرودیت گرفته شده است. این عطر برای مردان قوی و احساسی طراحی شده است و با رایحه جذاب شرقی – چوبی، احساس قدرت و مردانگی را منعکس می‌کند. حس گرما و مردانگی عطر اروس ادو تویلت توسط نت‌های شرقی، جذاب و محصورکننده‌ای مانند دانه‌های تونکا، عنبر، گل شمعدانی، وانیل و چوب سدر ارائه می‌شود. عطر ورساچه اروس ادو تویلت انتخاب مناسبی برای استفاده روزانه است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما