آشنایی با انواع گردنبندهای جواهر زنانه

طلا و جواهر اقتصاد 100: گردنبندها از جمله زیورآلات بسیار متنوع و شیکی هستند که با استفاده از آن‌ها تغییر بسیار زیاد و زیبایی در ظاهر استایل فرد اتفاق می افتد.

آشنایی با انواع گردنبندهای جواهر زنانه

 این جواهر خیره کننده این قابلیت را دارد که توجه سایرین را به ظاهر شما جلب کند. پوشیدن یک آویز آلماس یا هر سنگ قیمتی دیگری می تواند درخشش چشم نوازی را در ظاهر ایجاد کند و حتی جذابیت خاصی به لباسی که پوشیده اید بدهد.

۱. گردنبند جواهر زنجیر

گردنبند زنجیر از لحاظ طراحی در اشکال مختلفی ساخته می شود و از هر نوع فلزی می توان در ساخت آن استفاده کرد. گردنبندهای زنجیری جواهراتی بدون آویز و در هم تنیده هستند که جلوه خاصی دارند.

2.گردنبند جواهر چوکر

گردنبند سبک چوکر از محبوب ترین مدل های گردنبند محسوب می شود و طراحی آن به گونه ای است که بالای استخوان سینه قرار می گیرد. چنانچه در سایز مناسب سفارش داده نشود می تواند باعث بروز احساس خفگی در اطراف گردن شود. چوکر سنگ های قیمتی یا الماس می تواند شانه ها و گردن را زیباتر نشان دهد و حس خاص جذابیت را به ارمغان آورد.

3.گردنبند جواهر آبشاری

سبک گردنبند آبشاری دارای چندین رشته الماس و سنگ های قیمتی است که بسیار پر زرق وبرق دیده می شود. استفاده از یک گردنبند با سنگ های قیمتی که به صورت آبشاری ساخته شده است می تواند جلوه و زیبایی لباس را چندین برابر کند. بهترین لباس هایی که می توان با این گردنبندها پوشید لباس های بدون بند و لباس های با یقه بلند هستند.

4.گردنبند جواهر تک رشته

یکی از رایج ترین مدل های گردنبند جواهر، گردنبند تک رشته‌ای است که محبوب ترین این مدل، گردنبند تک رشته‌ای مروارید یا الماس هستند. این گردنبندها ظرافت و زیبایی فوق العاده ای دارند و در طول های مختلف ساخته می شوند.

آویزها جواهراتی هستند که برای استفاده باید به زنجیری متصل شوند و در حالت ساده و پیچیده طراحی می شوند. بسیاری از افراد پوشیدن یک آویز را شیک‌تر و ساده‌تر می دانند؛ ولی استفاده از آویز در کنار هم نیز می تواند جلوه بهتری داشته باشد. آویزها در شکل ها، طرح های متنوع و اندازه های مختلف ساخته می شوند که در ادامه به معرفی چند مدل مهم آن‌ها می پردازیم.

۱.آویز جواهر الماس

در طراحی بسیاری از مدل های آویز از الماس استفاده می شود، این آویزهای الماس تنوع بالایی دارند و طیف وسیعی از آویزها را برای تمام سلایق در دسترس قرار می دهد. همچنین این آویزها در اندازه های مختلف ساخته شده و برای استفاده در هر موقعیت و برای هر استایلی مناسب هستند.

۲. آویز سنگ‌های قیمتی

سنگ های قیمتی جواهرات مهم ترین تفاوت آویز جواهر و گردنبند جواهر هستند که با زنجیر بلند استفاده می شوند.

3.آویز سکه‌‌ای

این نوع آویز شکلی به صورت سکه دارد که برای موقعیت های غیر رسمی گزینه مناسبی است و همراه با زنجیرهای خاص می تواند زیبایی فوق العاده را به استایل شما بدهد.

5.آویز لاکت

یکی از منحصربه‌فردترین مدل های آویز، آویز لاکت است که می توان درون لاکت عکس مورد علاقه خود را قرار داد. این طرح آویز جذابیت زیادی دارد و با انواع لباس ست می شود و به دلیل شکل ظاهری که دارد برای استفاده در موقعیت های غیر رسمی مناسب است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما