معرفی خاص ترین طلاها که ترند سال اند

طلا و جواهر اقتصاد 100: از گذشته تا به حال، طلا و جواهرات همواره در صنعت مد و زیورآلات محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند.

معرفی خاص ترین طلاها که ترند سال اند

انواع النگو طلا ترند امسال

 به طوری که هر ساله طراحان طلا و جواهرات به دنبال ترندهای جدیدی هستند که بتوانند با آن‌ها جواهراتی زیبا و خاص طراحی کنند.

درواقع در آغاز هر سال شما با ترند و مدهای مختلفی از اکسسوری‌های طلا مانند انگشتر طلا، دستبند طلا، گوشواره طلا، النگو و… مواجه می‌شوید. در این مقاله قصد داریم در مورد ترند طلا و مد طلا با شما صحبت کنیم و به معرفی ترند جواهرات بپردازیم.

تقریبا چند سالی می‌شود که طلا و جواهرهای با سبک‌های بزرگ و قطور و همچنین طرح‌های ساده و مینیمال ترند شده‌اند. ترند طلا در سال نیز اکسسوری‌هایی با طرح‌های درشت و مدل‌های خاص هستند.

به عنوان مثال انگشترهای درشت، گردنبندهای کارتیه، دستبندهای بزرگ، گوشواره‌های بلند ترندهای امسال هستند که در ادامه ویژگی هر یک از این اکسسوری‌ها را بررسی می‌کنیم.

انواع مدل زنجیر طلا ترند سال

زنجیرهای طلا که امسال بسیار مد شده‌اند، زنجیرهایی کوتاه اما ضخیم هستند. در گذشته طراحان مد پیشنهاد می‌کردند که از زنجیر طلا در کنار گوشواره استفاده نشود. اما امسال زنجیرهای بسیار ضخیم در کنار گوشواره‌های بزرگ استفاده می‌شود. شما می‌توانید چندین زنجیر طلا با سایز و طرح‌های مختلف را در کنار هم استفاده کنید اما اگر طرفدار سبک‌های ساده و مینیمال هستید، استفاده از یک زنجیر طلا ضخیم، زیبایی خاصی را به استایل شما می‌بخشد. البته می‌توانید زنجیر طلا را با پلاک‌های زیبا از جنس خود طلا یا سنگ‌های خاص و قیمتی استفاده کنید.

انواع مدل انگشتر ترند سال 

انگشترها همیشه جزو اکسسوری‌های بسیار جذاب هستند که بخش جدایی ناپذیری از یک استایل شیک می‌باشند. ترند انگشتر طلا، طرح‌هایی ساده اما شیک هستند به خصوص که امروزه افراد در انگشت‌های مختلف دست خود از سبک‌های متفاوت انگشتر استفاده می‌کنند.

البته ذکر این نکته لازم است استفاده از انگشتر به همراه بند انگشتی نیز مد شده است. به طور کلی امسال برای انگشترهای ساده با طرح‌های درشت و قطور است. همچنین انگشترها تزئین شده با سنگ‌های قیمتی مانند الماس و زمرد نیز بسیار ترند شده است.

از طرفی افرادی که به دنبال طرح‌های ساده و مینیمال هستند، طرح‌های انگشتر ساده و مینیمال با طراحی‌های بسیار مختصر نیز بسیار ترند است که هر فرد با توجه به سلیقه خود می‌تواند سبک و مدل انگشتر خود را انتخاب کند.

انواع مدل گوشواره طلا ترند سال

گوشواره طلا زنانه با سایز و اندازه‌های بزرگ همواره بین خانم‌ها از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. مد امسال نیز گوشواره‌های بزرگ، بلند و درخشان است؛ همچنین گوشواره‌های حلقه‌ای بزرگ نیز بسیار ترند و پرطرفدار شده است.

طرح‌های گوشواره‌های بزرگ و بلند، بسیار متنوع و خاص است و مناسب برای هر سلیقه‌ایست. از طرفی گوشواره‌های میخی و پیچی ساده نیز بسیار مد شده و اگر گوش‌های شما دارای چند سوراخ باشد، می‌توانید ترکیبی از طرح‌های خاص و بزرگ به همراه طرحهای ساده و مینیمال استفاده کنید.

انواع مدل گردنبند طلا ترند سال

در ترند امسال مدل‌های گردنبند طلا نیز از همان سبک‌های درشت و ضخیم پیروی می‌کند. معمولا گردنبندهایی که امسال مد شده‌اند، دارای زنجیرهای ضخیم و کلفت با طرح ساده هستند. گردنبندهای چند لایه یا دولایه نیز بسیار ترند شده‌ و محبوبیت خاصی بین افراد پیدا کرده‌اند. به طور کلی گردنبندهای ترند امسال موارد زیر است:

گردنبندهای چوکر

گردنبندهای چشم نظر

گردنبندهای مروارید

گردنبندهای صدفی

گردنبندهای حروف

گردنبندهای مینیمال

تصویر مدل گردنبند طلا ترند سال

همانطور که گفتیم امروزه بسیاری از  افراد پیرو سبک مینیمال و ساده هستند و به همین دلیل گردنبندهای مینیمال و تک آویز نیز امسال بسیار مد شده است. از مزایای استفاده از گردنبندهای مینیمال این است که به راحتی با هر نوع استایلی ست و هماهنگ می‌شود.

انواع مدل دستبند طلا ترند سال

دستبندهای ترند امسال نیز دارای طرح‌ها و مدل‌های مختلفی هستند که از مد امسال یعنی قطور و پهن بودن پیروی می‌کنند. دستبندهای طلای زنجیری کارتیه، دستبندهایی که در طراحی آن‌ها از مروارید، چوب و… استفاده می‌شوند؛ همچنین دستبندهایی که در طراحی آن‌ها از طرح‌های مختلفی مانند گل و طرح‌های آویزدار استفاده می‌شود نیز بسیار مد شده اند.

انواع النگو طلا ترند امسال

النگو نیز جزو زیورآلاتی است که همواره بین خانم‌ها بسیار محبوب است. النگوهای قطور و درشت مانند کاف با طرح‌های خاص و زیبا نیز ترند شده و بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما