معرفی ۵ مدل از گران‌ترین انگشترهای جواهر

طلا و جواهر اقتصاد 100: اولین انگشتر جواهر معروف و گران قیمت انگشتر ستاره صورتی است که به معنای واقعی نماد تجمل گرایی است.

معرفی ۵ مدل از گران‌ترین انگشترهای جواهر

حلقه‌های نامزدی یا انگشترهای جواهر ازدواج، معمولاً ارزشمندترین اکسسوری‌هایی هستند که همه خانم‌ها به داشتن آن ها افتخار می‌کنند. مهم نیست که قیمت این انگشترها چقدر باشد و اصلاً ارزش مادی بالایی دارند یا خیر، این انگشترها به خودی خود ارزشمند و دوست داشتنی هستند. اما بعضی از انگشترهای جواهر هستند که به واسطه دارا بودن سنگ‌های قیمتی، ارزش زیادی دارند. در این مقاله ما نگاهی می‌اندازیم به 5 مدل از گران ترین انگشتر های جواهر که برای عاشقان جواهرات، بسیار مسحور کننده هستند.

۱. انگشتر جواهر ستاره صورتی با قیمت ۷۱.۲ میلیون دلار

اولین انگشتر جواهر معروف و گران قیمت انگشتر ستاره صورتی است که به معنای واقعی نماد تجمل گرایی است. یک الماس صورتی بیضی شکل با وزن ۵۹.۶ قیراط روی این انگشتر قرار گرفته که حتی نگاه کردن به آن نفس انسان را بند می‌آورد. بزرگترین الماس صورتی بی‌عیب و نقصی که تاکنون توسط موسسه گوهرشناسی آمریکا GIA درجه‌بندی شده است، روی این انگشتر قرار دارد. این انگشتر که یک شاهکار بی‌نظیری از واکنش‌های شیمیایی طبیعت است، تحسین همگان را برمی‌انگیزد و با تلألو و درخششی که دارد توجه همه را به خود جلب می‌کند.

۲. انگشتر جواهر اپن هایمر آبی با قیمت ۵۰.۶ میلیون دلار

الماس زیبای اپن هایمر که دارای رنگ آبی منحصربه‌فردی است، جزو الماس‌های کمیاب و خارق‌العاده جهان محسوب می‌شود. نام این الماس به افتخار خانواده اپن هایمر انتخاب شده است که زمانی کنترل شرکت الماس DE Beers را بر عهده داشتند. این الماس آبی رنگ که با تراش زمرد، ۱۴.۶۲ قیراط وزن دارد، یکی از باشکوه‌ترین و بزرگ‌ترین الماس‌های آبی رنگ جهان است که عمق رنگ بی‌نظیر و خیره کننده‌ای دارد.

۳. انگشتر جواهر ماه آبی ژوزفین با قیمت ۴۸.۵ میلیون دلار

انگشتر جواهر الماس نشان به نام ماه آبی ژوزفین یک شگفتی واقعی است. روی این انگشتر جواهر یک الماس آبی رنگ به وزن ۱۲.۰۳ قیراط قرار دارد. این الماس بی‌عیب و نقص که یکی از باارزش‌ترین و کمیاب‌ترین الماس‌های رنگی جهان است، طرحی بسیار منحصربه‌فرد و برازنده دارد. شکوه و جذابیت این انگشتر باعث شده تا به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین انگشترهای جواهر جهان شناخته شود.

۴. انگشتر جواهر نامزدی گریس کلی با قیمت ۳۸.۸ میلیون دلار

یک انگشتر الماس دیگر که با نام حلقه نامزدی گریس کلی شناخته می‌شود، دارای یک الماس بزرگ با تراش زمرد است و در سال ۱۹۵۶ برای نامزدی گریس کلی مورد استفاده قرار گرفت. در آن زمان قیمت این جواهر گران‌بها ۴ میلیون دلار بود. اما در حال حاضر قیمت این الماس گران‌بها ۳۸.۸ میلیون دلار است. این انگشتر به‌جای یک الماس با کیفیت، ۳ الماس دارد که وزن الماس مرکزی آن ۱۰.۵ قیراط است.

۵. انگشتر جواهر وعده صورتی با قیمت ۳۲.۴ میلیون دلار

Pink Promise یا انگشتر وعده صورتی یکی دیگر از زیباترین الماس‌های صورتی رنگ جهان است، دارای وزنی معادل ۱۴.۹۳ قیراط است. رنگ فانتزی و صورتی این سنگ به قدری خیره کننده است که نمی‌توانید از آن چشم بردارید. این سنگ بر روی یک حلقه بسیار ساده و ظریف قرار گرفته و دارای شفافیت و درخشش بی‌نظیری است.

تاریخچه الماس‌های معروف

الماس‌ها از دیرباز نمادی از ثروت و قدرت بوده‌اند. برخی از معروف‌ترین الماس‌های جهان، از جمله “الماس هوپ” و “کوه نور”، داستان‌های جذابی از کشف تا مالکیت دارند. این جواهرات نه تنها به دلیل زیبایی‌شان بلکه به خاطر تاریخچه پیچیده‌شان ارزشمند هستند.

ویژگی‌ های گران ترین انگشتر جواهر

بعضی از اشیا مانند انگشترهای الماس، علاوه بر اینکه نماد ثروت هستند، نماد عشق و علاقه نیز هستند. درحالی‌که بیشتر مردم هنگام خرید انگشترهای ازدواج و نامزدی به سنگ‌های قیمتی معمولی بسنده می‌کنند، اما افرادی هستند که همیشه به دنبال انگشترهای خاص هستند و ترجیح می‌دهند هنگام انتخاب حلقه ازدواج یا نامزدی، یک انگشتر الماس گران‌بها خریداری نمایند.

افرادی که برای ابراز محبت خود از هیچ هزینه‌ای دریغ نمی‌کنند، به دنبال یافتن جواهرات کمیاب و نفیسی هستند که دارای سنگ‌های درخشان و چند میلیون دلاری می‌باشند. گران‌ترین انگشترهای جواهر جهان معمولاً دارای طرح‌های خیره کننده‌ای هستند و بخش مهمی از زیبایی این انگشترها به خاطر وجود سنگ‌های خارق‌العاده و الماس‌های زیبایی است که عمق رنگ آن ها بی‌نظیر است.

از دیگر ویژگی‌های این انگشترها ساخته شدن آن ها توسط اساتید ماهر و شناخته شده جهانی است. زیرا سوار کردن الماس‌هایی که در کل جهان کمیاب هستند، تنها توسط افراد ماهر و اساتید بزرگ جهان انجام می‌شود.

نکته دیگری که درباره انگشترهای جواهر گران قیمت دنیا می‌توانیم به آن اشاره کنیم، این است که اغلب انگشترهای جواهر گران قیمت دنیا، دارای الماس‌های نادر و رنگی هستند که به ندرت اتفاق می‌افتد تا این سنگ‌ها از دل زمین استخراج شوند. علاوه بر گران‌ترین انگشترهایی که در سراسر جهان شناخته شده هستند، در کشور خودمان نیز جواهرفروشی‌هایی هستند که انگشترهای بسیار زیبا و منحصربه‌فردی تولید می‌کنند. ساخته‌های برندهای داخلی هم کم از انگشترهای جواهر گران قیمت جهان ندارند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما