تاثیر سنگ‌های شفابخش بر روی چاکراهای بدن

طلا و جواهر اقتصاد 100: برای درمان دردها با سنگهای شفا بخش لازم است با چاکراهای بدن آشنا باشید. در ادامه شما را با چاکراهای بدن آشنا می‌کنیم.

تاثیر سنگ‌های شفابخش بر روی چاکراهای بدن

چاکرای ریشه یا پایه ستون فقرات

محل ورود انرژی حیاتی یا پرانا و رنگ مربوط به آن قرمز است. رنگ قرمز نشان‌دهنده حیات، نیروی جسمانی و قدرت است. ارتعاشات تقویت‌کننده دارد. سنگ‌های قرمز مانند یشم قرمز، یاقوت قرمز و مرجان قرمز مناسب چاکرای ریشه هستند. این سه سنگ برای متولدین آبان، مرداد و تیر مناسب هستند. تأثیر چاکرای ریشه بر روی پا، ستون فقرات، مثانه و کلیه است.

چاکرای خاجی یا مرکز کلیه

چاکرای خاجی در پایین شکم قرار دارد و طیف رنگی آن نارنجی است. رنگ نارنجی گردش خون و هضم غذا را منظم می‌کند؛ علاوه بر قدرت ارتباطی بالا، کنترل بر خویش را متعادل می‌سازد. تأثیر این چاکرا بر روی غدد جنسی است. اوپال آتشین، سنگ ماه و عقیق نارنجی برای چاکرای خاجی مناسب هستند. متولدین آبان و اردیبهشت می‌توانند از عقیق نارنجی و متولدین شهریور، مرداد و خرداد از سنگ کهربا استفاده کنند.

چاکرای شبکه خورشیدی یا مانی پورا

شبکه خورشیدی بالاتر از ناف قرار دارد و طیف رنگی آن زرد طلایی و زرد است. تأثیرات مثبت بر روی طحال، اعصاب، کبد و درمان چاقی، یبوست و بیماری قند دارد. همچنین تأثیر آن بر روی غده لوزالمعده در بدن است. سنگ‌های مناسب این چاکرا سیترین، چشم ببر و کهربا است. این سه سنگ برای متولدین شهریور؛ خرداد و مرداد مناسب هستند.

چاکرای قلب یا عشق الهی

چاکرای قلب در وسط سینه و بالای قلب قرار گرفته است. رنگ‌های صورتی، سبز، نارنجی، قرمز و زرد طلایی طیف رنگی مربوط به این چاکرا هستند. سنگ‌های کوارتز صورتی، تورمالین سبز و قرمز، پریلات، مالاکیت، کوانزیت و کورل مناسب چاکرای قلب هستند و به دلیل تأثیرگذاری چاکرای قلب بر غده تیموس، برای درمان بیماری‌های فشارخون و تنظیم گردش خون، مشکلات قلبی و ناراحتی‌های پوست استفاده می‌شوند.

چاکرای گلو یا حلق

چاکرای گلو نشانه اخلاص و جاودانگی است. دارای طیف رنگی آبی و آبی و سبز روشن است. سنگ‌های شفابخش این چاکرا شامل توپاز آبی، تورمالین آبی، فیروزه آکومارین، یاقوت آبی و غیره است. چاکرای گلو و تقویت آن بر روی درمان بیماری‌های عصبی، گلو و غده تیروئید تأثیرگذار است. متولدین خرداد، اسفند، بهمن و مهر می‌توانند از سنگ‌های نامبرده استفاده کنند.

چاکرای پیشانی یا چشم سوم

کمی بالاتر از بین دو چشم بر روی پیشانی، چاکرای چشم سوم قرار گرفته است. رنگ مربوط به این چاکرا آبی نیلی است و علاوه بر درمان بیماری‌های ذهنی، بالابردن آگاهی و آرامش، بر روی دید بیرونی و درونی (چشم سوم) تأثیرگذار است. سنگ‌های مناسب این چاکرا شامل آزوریت، چشم شاهین، لاجورد و یاقوت کبود است. برای متولدین اسفند، بهمن، دی و آذر سنگ لاجورد مناسب است.

چاکرای بالای جمجمه یا تاج سر

هفتمین چاکرا که در بخش میانی بالای سر قرار دارد؛ چاکرای تاج سر است. رنگ‌های طلایی، سفید و بنفش طیف رنگی این چاکرا هستند. چاکرای تاج سر بر روی بیماری‌های ذهنی تأثیرگذار است و خواب را تنظیم می‌کند. آماتیست، تورمالین، الماس و فلورین سنگ‌های درمانی چاکرای تاج سر هستند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما