انتخاب رنگ مناسب دستبند طلا برای خانم های خوش تیپ

طلا و جواهر اقتصاد 100: طلاهایی که برای طراحی دستبند جواهر مورد استفاده قرار می گیرند در رنگ های مختلفی در بازار موجود هستند.

انتخاب رنگ مناسب دستبند طلا برای خانم های خوش تیپ

همچنین عیار طلا نیز می تواند روی رنگ آن تاثیر داشته باشد. انتخاب رنگ مناسب طلا که بر اساس تناژ رنگ پوست شما انتخاب شود، می تواند جلوه بسیار زیبایی داشته باشد.

ما در این بخش رنگ هایی که برای ساخت دستبند جواهر موجود هستند را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید برای هر موقعیت یک دستبند خاص و زیبا خریداری کنید.

دستبند جواهر رنگ زرد

رنگ زرد رنگی طبیعی و کلاسیک برای طلا به شمار می رود. این رنگ برای انواع زیورآلات از جمله دستبند بسیار محبوب است و بسیار از افراد برای خرید طلا و جواهر این رنگ را انتخاب می کنند.

به عبارتی افراد فکر می کنند با خرید دستبند جواهر زرد رنگ می توانند ارزش واقعی دستبند را به نمایش بگذارند. اگر می خواهید در یک میهمانی با شکوه شرکت کنید، می توانید دستبند جواهر زرد رنگ را دیگر جواهرات خود ست کنید.

دستبند جواهر سفید

دستبند جواهر سفید انتخاب خاص پسندان است. رنگ سفید طلا به این دلیل است که این طلا در واقع ترکیبی از طلا و فلزات دیگر نظیر پالادیوم، نیکل، روی و مس است. جلوه خاص و لوکس این طلا موجب شده تا افرادی برای تکمیل استایل لاکچری خود از این رنگ جواهر استفاده کنند.

دستبند جواهر صورتی یا رزگلد

دستبند جواهر صورتی را با نام رزگلد می شناسند. این رنگ دستبند امروزه طرفداران زیادی دارد. دلیل ایجاد این رنگ زیبا و جذاب ترکیب طلا با مس است.

دستبند جواهر سبز

دستبندهای رنگ سبز معمولا به ندرت یافت می شوند. در واقع چنین رنگی را تنها برای طراحی های خاص و منحصر به فرد مورد استفاده قرار می دهند. ترکیب طلا و نقره دستبندهایی به رنگ سبز را ایجاد خواهد کرد.

دستبند جواهر بنفش

از دیگر رنگ های دستبندهای جواهر می توان به رنگ بنفش اشاره کرد. این رنگ نیز از رنگ هایی است که به ندرت ساخته می شود. ترکیب طلا با ایندیوم و آلومینیوم این رنگ را ایجاد می کند.

البته باید بدانید رایج ترین رنگ هایی که برای دستبند جواهر مورد استفاده قرار می گیرند و محبوبند، سه گزینه نخست هستند. با این وجود انتخاب هر یک از رنگ های فوق به سلیقه و انتخاب شما بستگی دارد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما