زیباترین و جدیدترین مدل انگشتر زمرد کدام مدل‌ها هستند؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: سنگ زمرد معمولا برای ساخت انگشتر با انواع جواهرات و نیز طلای سفید، طلای زرد و نقره ترکیب می‌شود.

زیباترین و جدیدترین مدل انگشتر زمرد کدام مدل‌ها هستند؟

 مدل‌های بسیار متنوعی در این ترکیب به وجود می‌آید که می‌تواند همه سلیقه‌ها را تحت پوشش قرار دهد. اما چندین مدل کلاسیک و زیبا وجود دارد که جلوه بیشتری پیدا می‌کند. در ادامه با برخی از این انگشترها آشنا می‌شویم:

انگشتر زمرد با طلای سفید

یکی از زیباترین و ماندگارترین ترکیب‌ها در دنیای جواهرات، ترکیب زمرد با طلای سفید است. رنگ سرد طلای سفید با رنگ سرد زمرد به حوبی سازگاری دارد و یک ترکیب همه‌پسند را به وجود می‌آورد. این ترکیب آن قدر زیبا و چشم‌نواز است که هم از پیر و جوان و با هر سنی عاشق آن می‌شوند. انگشترهای طلای سفید با نگین زمرد می‌توانند به عنوان سولیتر و یا انگشتر نشان هم استفاده شوند.

یکی دیگر از ترکیب‌های بسیار زیبا، ترکیب طلای سفید به همراه یک نگین زمرد بزرگ به همراه چند عدد نگین برلیان در سایزهای کوچک‌تر است. درخشش برلیان‌ها به همراه زمرد به دستان شما زیبایی و درخشش دو چندانی خواهند بخشید.

انگشتر زمرد به همراه طلای زرد

یکی دیگر از ترکیبات زمرد در مورد انگشتر استفاده از سنگ زمرد به همراه طلای سفید است. این ترکیب به قدری زیبا است که از دیرباز به عنوان انگشتری ماندگار و پرطرفدار در بین خانم‌های شیک‌پوش شناخته شده بوده است. در این مدل انگشترها نیز استفاده از نگین‌های برلیان‌ به جلوه انگشتر اضافه می‌کند.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما